quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Teplet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:02 schreef KennyPowers het volgende:
Samen tv kijken
niet naar de tablet of mobiel
Is voor de diversiteit op tv, krijgt npo geld voorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom doen er eigenlijk zoveel homo's mee?
Subsidie. Quota.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Vodafone Chat is een verademing inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Chapeau dat hij er op een callcenter nog iets van probeert te maken.
Als je Vodafone belt is het vaak niet te verstaan met alles uit het zuiden.
NPO GENOTquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Heeft zich 15 jaar gewillig laten nemen en komt er nu achter dat ze een kinderwens heeft en ze moet opschieten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk het ook.
Alle toyboys van 18 die komen duiken.
In de samenleving is het ook 50/50 homo-hetero toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Dit heb ik eerder gelezen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heeft zich 15 jaar gewillig laten nemen en komt er nu achter dat ze een kinderwens heeft en ze moet opschieten.
Ook kalknagel reclame onder in het balk?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:04 schreef KennyPowers het volgende:
Ik lees de hele tijd posts dubbel hier
Ik denk hetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In de samenleving is het ook 50/50 homo-hetero toch?
Dit ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heeft zich 15 jaar gewillig laten nemen en komt er nu achter dat ze een kinderwens heeft en ze moet opschieten.
Wat dacht je dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is zij 34?
In welk tijdsuniversum?
En daarna alles lekker ging opvretenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:08 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat we niet een keer krijgen zoals in Engeland toen die dikke homo nog bij het voorgerecht zei dat die ander beter kon oprotten
Staat die op yt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:08 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat we niet een keer krijgen zoals in Engeland toen die dikke homo nog bij het voorgerecht zei dat die ander beter kon oprotten
En toen bleef die zelf zitten voor het hoofdgerecht want hij had wel honger hahaha.
Top 3 moment ooit.
Ik dacht zeker wel eind 30. Maar komt misschien ook door kledingkeuzequote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat dacht je dan?
Ik vind haar blije gezicht wel iets jonger lijken. Maar gewicht maakt suf.
Er was wel een gast met zo'n "prinsesje" die haar alleen maar belachelijk aan het maken was.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:08 schreef RipCity het volgende:
En toen bleef die zelf zitten voor het hoofdgerecht want hij had wel honger hahaha.
Top 3 moment ooit.
Kost veel energy om coke te smokkelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Colombianen werken hard?
Hoeveel lijntjes heb je op gast
Oh jaquote:
En quasi-geinteresseerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:10 schreef Caland het volgende:
Die gozer doet echt veel te netjes voor iemand die er zo tokkie uit ziet
ik zei meteen al, dat is een bendeleiderquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:10 schreef Caland het volgende:
Die gozer doet echt veel te netjes voor iemand die er zo tokkie uit ziet
Die slaat haar straks alsof ze een Pinata is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ik zei meteen al, dat is een bendeleider
Oh gut. De provincie roept weer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Vanavond ff lekker knallen en het is weer klaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:10 schreef Poefbank het volgende:
Ze loopt te soppen omdat ze een diversiteitencolumbiaan heeft gevonden
Dat ook weer nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
welke provincie?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gut. De provincie roept weer.
Zo'n HR type die je terecht wijst. met op alles een 'ja maarrrrr'quote:
We hebben hier wel bepaalde regels en afspraken.....etcquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo'n HR type die je terecht wijst.
ISDEKIEEEquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
communikaaaatsjie en eerlijkheeeid
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Met iemand uit Peru. Ja dat was echt leuk.
(Beste sex ever en verder zagen ze elkaar nooit.)
Vreemd lijf ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Lucinda is SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Komt omdat ze zoveel duikt ze evolueert langzaam in een zeedier.
Urkel gangquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:32 schreef Poefbank het volgende:
Vroeger werd je gewoon in elkaar geslagen als je met zulke korte broekspijpen aan kwam zetten
Maar heb je tips tegen kalknagels?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Ik word echt doodziek van die constante privacydingen van Fok! Maar dit terzijde.
Misschien je adblocker uitzettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Ik word echt doodziek van die constante privacydingen van Fok! Maar dit terzijde.
Ik heb Fok! al bijna aan de kant gelegd door die 126 bannersquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Heb je het net 19x geweigerd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Ging over die homo.quote:
Vooral op mobiel. Styaan ze op zo'n irritante plekken dat je er altijd per abuis op klikt en dan gaat ie meteen naar app store e.d. om iets te downloadenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Fok! al bijna aan de kant gelegd door die 126 banners
Een scherpe bijl.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:38 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Maar heb je tips tegen kalknagels?
Alleen maar mobiel hier. Vooral kalknagels.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vooral op mobiel. Styaan ze op zo'n irritante plekken dat je er altijd per abuis op klikt en dan gaat ie meteen naar app store e.d. om iets te downloaden
Benajo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:40 schreef Bluedisplay het volgende:
MBO-leerlingen vinden Bernardo een moeilijke naam?
Je had een droog sixpack voor haar als date willen sturen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Wel raar eigenlijk dat ze lijken op gewicht te selecteren
Niet zo raar, tenzij je een feeder bent geeft dat al snel wrijvingquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Wel raar eigenlijk dat ze lijken op gewicht te selecteren
Hier op Ipad. Nu iets over bruine vegen in je onderbroek badkamer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen maar mobiel hier. Vooral kalknagels.
Als dat haar wens is waarom niet? Laat ze dat lekker zelf uitzoeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je had een droog sixpack voor haar als date willen sturen.
Ik heb meteen 5 kalknagels besteldquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen maar mobiel hier. Vooral kalknagels.
Daarom. Ik kopte hem even in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:43 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als dat haar wens is waarom niet? Laat ze dat lekker zelf uitzoeken.
Kinky.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:43 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik heb meteen 5 kalknagels besteld
Daar heb je toch reageerbuisjes voorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb dat stel helemaal kapotgeneukt, maar niks!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
IK HAD ER ZO GRAAG OVER WILLEN VERTELLEN.
Haha, ossenhaaspuntjes ftwquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
“Hij is ook niet van de vis en ik ook niet dus dat is wel echt een match.”
Nou nouquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Ze lijkt op Miley Cyrus met een beetje beperking.
Godsamme zegquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Ze lijkt op Miley Cyrus met een beetje beperking.
Dom gezwets vooralquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Best een leuk gezicht, maar controversiële kledingkeuze.
Dat meisje met grote colbert? Daar loopt iedereen mee. Colbert. Laarsjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Best een leuk gezicht, maar controversiële kledingkeuze.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb allerlei gedachtes hoe zij in bed is in een boze bui.
Daar laat ik het bij.
Die bedoel ik ja. Raar jasje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat meisje met grote colbert? Daar loopt iedereen mee. Colbert. Laarsjes.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |