Ik haat gezelligquote:
Relaxed Soury.quote:
Wat mooiquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
I don't even need to change the world
I'll make the moon shine just for your view
I'll make the starlight circle the room
And if you feel like night is falling
I wanna be the one you're calling
'Cause I believe that you could lead the way
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Heey vriend. Ik ben je vader. Tijdje uit de picture geweest, maar aangenaam.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]Ben je familie van Piet? Die motte we niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, die mensen kunnen na hun ban weer reageren en zien dan mentions. Dus er is geen probleem. Net alsof jij zo lief bent altijdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]Lekker roddelen over mensen die niet kunnen reageren. Dan ben je baas
Hou maar gewoon op met dit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje te vroeg om de kachel/verwarming aan te doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:43 schreef aloa het volgende:
Mensen steken hun kachel weer aan.Alsof er brand is buiten.
Ik ben de fiets van piet van pa.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ben je familie van Piet? Die motte we niet.
Alsof je dat gaat doen na je banquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar, die mensen kunnen na hun ban weer reageren en zien dan mentions. Dus er is geen probleem. Net alsof jij zo lief bent altijd
mag ik een hapje?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:43 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik niet meer bij de KFC kan knabbelen, dan flikker ik zelf wel een kip in de pan.
#KUTHAAN
Is de Mac drive nog open? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:43 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik niet meer bij de KFC kan knabbelen, dan flikker ik zelf wel een kip in de pan.
#KUTHAAN
Was niet negatief (als je het over Mikey hebt).quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]Lekker roddelen over mensen die niet kunnen reageren. Dan ben je baas
Mjam mjamquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:43 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
#KUTHAAN
Zullen we vanavond niemand uit de tent lokken?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben nog rekeningen open staan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik ben de fiets van piet van pa.
Laatste keer dat ik een ban had ben ik al m'n mentions afgegaanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Alsof je dat gaat doen na je ban
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:43 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
#KUTHAAN
In de tent jatogquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zullen we vanavond niemand uit de tent lokken?
Gewoon elkaar negeren en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |