Ik denk dat het tellen vroeger langer duurde. De stemweek is de laatste jaren iets naar achter opgeschoven volgens mijquote:Op donderdag 12 november 2020 11:51 schreef TLC het volgende:
[..]
tsja het is toch bijna half november maar ik lees of hoor er bijna niks over, zelfs niet op de radio2 site
Ik las net dat de stemweek in de eerste week van december zou zijn, wat toch redelijk laat isquote:Op donderdag 12 november 2020 20:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het tellen vroeger langer duurde. De stemweek is de laatste jaren iets naar achter opgeschoven volgens mij
Dat is niet voor het eerst..quote:Op donderdag 12 november 2020 20:59 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik las net dat de stemweek in de eerste week van december zou zijn, wat toch redelijk laat is
Haha, nu is het echt begonnen! Kom er maar in met de nutteloze stemacties.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)rgaon-in-de-top-2000
Da's al een paar jaar zo.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's al een paar jaar zo.
De Foute Top zoveel en de Top 2000 zijn in een blender gegooid en dit is het resultaat?quote:Op zaterdag 14 november 2020 10:53 schreef Cassa95 het volgende:
De tweede hitlijst van Nederland, de Q Top 1000 is bekend gemaakt. De nog onbekend gehouden top 10 bestaat uit:
- Bohemian Rhapsody (1 vorig jaar)
- Fix You (2)
- Hotel California (3)
- In The End (4)
- Piano Man (5)
- Africa (6)
- Het Regent Zonnestralen (27)
- Roller Coaster (67)
- Rio (-) (stemactie voor Fred van Leer)
- Door De Wind (-)
Verder een goed aantal binnenkomers en verschuivingen die je ook voor de Top2000 kan verwachten.
Voor Kensington niet eens zo'n verkeerd nummer. Maar hoeft geen (hoogste nieuwe) binnenkomer te zijnquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uncharted gaat trouwens de grootste stijger zijn
Ja dat is wel het grootste probleem aan Q-Music en deze allertijdenlijst. Zoveel foute muziek en je kan nooit vrije keuzes invullen, waardoor het altijd de DJ favourites blijven die in de lijst komen. Al zegt het wel veel als een Uncharted blijkbaar niet vergeten is en enorm hard de top30 instijgt...quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Foute Top zoveel en de Top 2000 zijn in een blender gegooid en dit is het resultaat?
Wie is Fred van Leer en waarom is er een stemactie voor hem?quote:Op zaterdag 14 november 2020 10:53 schreef Cassa95 het volgende:
De tweede hitlijst van Nederland, de Q Top 1000 is bekend gemaakt. De nog onbekend gehouden top 10 bestaat uit:
- Bohemian Rhapsody (1 vorig jaar)
- Fix You (2)
- Hotel California (3)
- In The End (4)
- Piano Man (5)
- Africa (6)
- Het Regent Zonnestralen (27)
- Roller Coaster (67)
- Rio (-) (stemactie voor Fred van Leer)
- Door De Wind (-)
Verder een goed aantal binnenkomers en verschuivingen die je ook voor de Top2000 kan verwachten.
Fred van Leer: https://qmusic.nl/nieuws/dankzij-q-luisteraars-staat-maywood-met-rio-op-deze-plek-in-de-q-top-1000 Er was een sekstape uitgelekt van hem en toen deed hij een zelfmoordpoging. Is een BN'er binnen de wereld van roddel en achterklap.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wie is Fred van Leer en waarom is er een stemactie voor hem?
En wat is Door de wind?
Door de wind is een nummer van Stef Bos en in dit geval uitgevoerd door Miss Montreal. Prima uitgevoerd vind ik en ik snap ook nog wel dat het in de top 2000 gaat komen, maar het zal wel weer achterlijk hoog binnenkomen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wie is Fred van Leer en waarom is er een stemactie voor hem?
En wat is Door de wind?
Dit is geen vreselijke cover. Kan je smaak niet zijn, maar het is goed uitgevoerd.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:47 schreef Pino112 het volgende:
Beste Zangers zou verboden moeten worden. Al die vreselijke covers, bah.
Ja lekker vuurwerk afst... oh neequote:Op zaterdag 14 november 2020 11:47 schreef PippenScottie het volgende:
We gaan toch niet te veel Idols/x-factor/beste zanger ellende in de lijst krijgen.![]()
Laten we 2020 in elk geval een beetje positief afsluiten.
In de context van de Top 2000 vind ik elke nieuwe cover die erin komt wel vreselijk. Niet dat ze niet mooi kunnen zijn maar het is zonde voor andere muziek die er door covers niet in kan staan.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit is geen vreselijke cover. Kan je smaak niet zijn, maar het is goed uitgevoerd.
Ik zou er alleen zelf nooit op stemmen.
Dat is zo.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de context van de Top 2000 vind ik elke nieuwe cover die erin komt wel vreselijk. Niet dat ze niet mooi kunnen zijn maar het is zonde voor andere muziek die er door covers niet in kan staan.
Zou een zeer terechte notering zijn. Die Twin Peaks samplequote:Op zaterdag 14 november 2020 12:18 schreef Tussle266 het volgende:
[ twitter ]
Dat is weer eens iets anders dan nummer 1...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |