Wat mij betreft ookquote:Op zondag 15 november 2020 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nina Simone, dat was het echte hoogtepunt wat mij betreft
Kun je terugkijken. Ben ik nu ook aan het doen.quote:
Uitstekende keuze!quote:Op maandag 16 november 2020 22:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik heb op Almost Hear You Sigh gestemd
Ik ben er inmiddels achter dat dit daadwerkelijk bestaat en dat er ook een actie op komt. Als dat het nieuwe Normaal is, Doe ik liever aan die Moby op 2000 actie mee.quote:Op maandag 16 november 2020 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Rene le Blanc
Vrije keuze stem
Doe mij toch maar deze:quote:Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef peaceman het volgende:
en als ze dan ook nog het onderstaande nummer mooi vinden en er een plekje voor over hebben zou dat mooi zijn.
Eigen acties eerst is natuurlijk ook een goed uitgangspunt.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef peaceman het volgende:
Ik doe aan geen enkele actie mee.
Wel zou het fijn zijn als meer mensen vinden dat Child in time terug de top 10 in moet en als ze dan ook nog het onderstaande nummer mooi vinden en er een plekje voor over hebben zou dat mooi zijn.
Het is geen actie... meer aandacht geven aan een liedje, niets meer of minder.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Eigen acties eerst is natuurlijk ook een goed uitgangspunt.
Hoe vreedzaamquote:Op woensdag 18 november 2020 20:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is geen actie... meer aandacht geven aan een liedje, niets meer of minder.
Ik neem aan dat die op 1000 staat?quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu bijvoorbeeld Lange Fransie, over het land waar hij thuiskomt van Vakansie.
66quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die op 1000 staat?
Ach, er komen ook tracks als Thriller, Purple Rain en Smells Like Teen Spirit langs tussen 50 en 60.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Conclusie: ik zet Q Music vandaag niet Maan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |