Dat gelul met 'handen af van onze pers'. Heel veel van die mafkezen staan gewoon met naam en toenaam op Twitter. Spoor die mensen dan eens op.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is in ieder geval dusdanig erg dat de NOS het logo van satellietwagens gaat halen,
testen ze door in nederland ???quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb net de testuitslag binnengekregen en die was negatief, dus dat is mooi nieuws. Ik heb 'gewoon' de griep.
Niemand gaat met dit kutweer buiten in de kou in de winter zitten eten en drinken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wel een interessant document. Daar staat in dat een beperking van evenementen buiten een vrijwel verwaarsloosbaar effect heeft op de R0. Ik vraag me nog steeds af waarom ze niet, ook (of misschien wel juist) in deze tijd, veel meer inzetten op zaken verplaatsen naar buiten. Restaurant of terras? Serveer je klanten maar buiten. Desnoods met afstand.
Yes! Gefeliciteerd met de 'gewone' griep!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb net de testuitslag binnengekregen en die was negatief, dus dat is mooi nieuws. Ik heb 'gewoon' de griep.
Klote, een echte griep met koorts enzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef Claudia_x het volgende:
ineens alle Terrasheaters uitverkochtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wel een interessant document. Daar staat in dat een beperking van evenementen buiten een vrijwel verwaarsloosbaar effect heeft op de R0. Ik vraag me nog steeds af waarom ze niet, ook (of misschien wel juist) in deze tijd, veel meer inzetten op zaken verplaatsen naar buiten. Restaurant of terras? Serveer je klanten maar buiten. Desnoods met afstand.
Vandaar dat de kerstmarkten in Duitsland altijd zo druk zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:53 schreef quirina het volgende:
[..]
Niemand gaat met dit kutweer buiten in de kou in de winter zitten eten en drinken.
Zelfs met terrashaarden aan zit je dan niet lekker.
Daar kan de NOS niet zoveel mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat gelul met 'handen af van onze pers'. Heel veel van die mafkezen staan gewoon met naam en toenaam op Twitter. Spoor die mensen dan eens op.
Oh nee, sorry voor de verwarring. Er stond alleen 'negatief'. Ik trek zelf de conclusie dat het de griep is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
testen ze door in nederland ???
op griep of rhinovirus ?
of alleen negatief/postief ?
p.s ja in sommige andere landen testen ze doorwat het dan wel is en dat krijg je bij je uitslag te horen.
Dan ga je niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef Predator40 het volgende:
weet je hoe fucking koud het nu al is
Nee, maar de opsporingsdiensten wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar kan de NOS niet zoveel mee.
Hahaaaaaaaaaaa! En ik heb één van de laatste!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ineens alle Terrasheaters uitverkocht![]()
weet je hoe fucking koud het nu al is
Die zijn dit jaar niet zo druk want we zijn niet welkom. En bovendien gaan deze door?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vandaar dat de kerstmarkten in Duitsland altijd zo druk zijn.
Blijkbaar niet goed genoeg. Snap niet dat je zo makkelijk over persvrijheid heen kunt stappen. Nogal groot goed in een democratie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee, maar de opsporingsdiensten wel.
https://www.telegraaf.nl/(...)feest-op-haags-pleinquote:Minister Grapperhaus ’verbijsterd’ over feest op Haags Plein
DEN HAAG - Justitieminister Ferd Grapperhaus reageert „verbijsterd” op de beelden van een feestende menigte woensdagavond op het Plein in Den Haag, op een steenworp afstand van de Tweede Kamer. „Ik dacht: dit is helemaal verkeerd”, zegt de bewindsman.
Minister Ferd Grapperhaus arriveert voor het Veiligheidsberaad.
Minister Ferd Grapperhaus arriveert voor het Veiligheidsberaad.Ⓒ ANP / HH
Beelden van een hossende menigte op het terras van restaurant Luden gingen zelfs de grens over. Dat gebeurde niet alleen vlak voordat eet- en drinkgelegenheden voor zeker vier weken hun deuren moesten sluiten, maar ook vlak naast het Kamergebouw, waar juist op dat moment partijen een fel debat voerden met het kabinet over de corona-aanpak.
Wat er op het Plein gebeurde was wel slechts een „triest incident”, benadrukt Grapperhaus. „Ik heb er vertrouwen in dat het daarbij blijft en dat we er echt de komende weken tegenaan gaan.” Sinds woensdagavond gelden erg strenge regels en is Nederland in ’gedeeltelijke lockdown’ om de tweede golf van het coronavirus te drukken. Café’s en restaurants mogen zeker de komende maand geen gasten ontvangen.
Bedankt voor het lezen van De Telegraaf
Neem een abonnement of log in
BEKIJK OOK:
Bijleveld haalt uit: ‘Leek wel een après ski-feest!’
’Zware tijd’
„Horeca-ondernemers hebben een heel zware tijd”, zegt de minister. „We moeten echt oppassen dat dit incident de verkeerde schaduw gaat leggen over wat de horeca heeft gedaan. Ze hebben allerlei creatieve dingen bedacht om er doorheen te komen en dan moeten ze nu toch weer helemaal dicht. We moeten ze juist steunen”, zegt hij over de ondernemers.
Niet meer dan normale reactie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)feest-op-haags-plein
Eerste reactie jongens?
Ik zeg gewoon dat de cijfers de overmatige aandacht voor de scholen niet ondersteunen, vind dat er niet zomaar comclusies getrokken moeten worden, en haal wat onderzoeken aan die ingaan op de rol die schoolgaande kinderen hebben in de covid-verspreiding.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik zie dat jij je nogal hard maakt om anderen ervan te overtuigen dat scholen in het geheel geen kwaad kunnen.
Daar heb je vooral jezelf mee.quote:Ik heb al je posts gelezen, maar niet één daarvan heeft mij kunnen overtuigen van jouw gelijk.
Dit is bijvoorbeeld al niet waar. Geen wonder dat je niet overtuigd raakt.quote:Tegenover ieder onderzoek dat je aandraagt, zijn er weer 3 andere te zetten die het tegenovergestelde beweren.
nou dat word morgen "een" gezellig drankje bij jou dan onder de terrasheaterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hahaaaaaaaaaaa! En ik heb één van de laatste!![]()
Laat ook maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:56 schreef quirina het volgende:
[..]
Die zijn dit jaar niet zo druk want we zijn niet welkom. En bovendien gaan deze door?
Ik denk dat je kerst sowieso af kan schrijven dit jaar.
Grapperhaus moet gewoon even zijn mond houdenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eerste reactie jongens?
Volgens mij moet je mijn punt nog een keer lezen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed genoeg. Snap niet dat je zo makkelijk over persvrijheid heen kunt stappen. Nogal groot goed in een democratie.
De eerste gedachte.... dat is dan toch dat Grapjas beter toch had kunnen aftreden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eerste reactie jongens?
In dit filmpje van afgelopen woensdag zie je er genoeg buiten op een terras zitten in Amsterdamquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:53 schreef quirina het volgende:
[..]
Niemand gaat met dit kutweer buiten in de kou in de winter zitten eten en drinken.
Zelfs met terrashaarden aan zit je dan niet lekker.
Omdat je de mobiliteit en reisbewegingen richting het restaurant houdt, denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |