quote:
quote:
quote:Brad Pitt turned down the lead role in The Bourne Identity (2002) in order to star in this film.
quote:
Poefbank +1quote:
het gaat om de filmquote:
quote:Het leven van een getrouwde reclame-hotshot neemt een dramatische wending wanneer hij op een ochtend zijn gebruikelijke trein naar kantoor mist. Hij vergeet een kaartje te kopen voor de volgende en een medepassagiere helpt hem uit de brand. Hij raakt met haar aan de praat en hun affaire begint. Een bezoekje aan een hotel loopt echter verkeerd af.
quote:The film was originally titled "Sidetracked" as evidenced by the blue notebook LaRoche delivers to Charles at the end of the film.
quote:
Vincent Casselquote:
So, in een keer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:45 schreef Sabata het volgende:
Blueberry![]()
Ocean's 12![]()
Dobermann![]()
Agents Secrete![]()
Le Pact des Loups -> Le Pacte des Loups![]()
Voor het merendeel de schuld van RTBF. Ze hadden daar een filmcriticus rondlopen die idolaat was van Cassel en een aantal van zijn films extra aandacht gaf, ook de wat apartere zoals Dobermann..quote:Aparte keuzes. Een aantal films ken ik zelf geeneens.
Altijd leuk, die persoonlijke verhaaltjes van jou, over hoe je films hebt leren kennen en dergelijke.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Voor het merendeel de schuld van RTBF. Ze hadden daar een filmcriticus rondlopen die idolaat was van Cassel en een aantal van zijn films extra aandacht gaf, ook de wat apartere zoals Dobermann..
Maar goed even een beetje historie:
[ afbeelding ]
Welke film en welke drie acteurs? (noot: twee zouden makkelijk moeten zijn, de derde is meer iets voor Salina)
Correct inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:01 schreef catfish het volgende:
De film is The Patriot en de acteur rechts is uiteraard Heath Ledger.
Franse acteurs is mijn sterkte niet
Zijn initialen zijn T.K. voornaam rijmt op Jacky. ik kwam hem voor het eerst tegen in Bad Boys, maar hij zat ook in La femme Nikita, l'ours, saving grace, bleu comme L'enfer, en heeft inmiddels zijn eigen politieserie: Baptiste. Ik dacht dat hij ook in de serie Marseille langskwamquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:00 schreef Salina het volgende:
Leuke gif!![]()
Maar ik moet het antwoord schuldig blijven helaas.
En als ik de naam hoor, zeg ik uiteraard weer "o ja".
Iemand anders/?
Of een kleine hint, initialen ofzo, of de voornaam, of andere films waar die meespeelt.
Tcheki of Tchéky....moeilijke naam. Ik weet wie je bedoelt. Ik dacht altijd dat het een Afrikaan was trouwens, vanwege die exotische naam. Totdat ik er achter kwam dat ie blank is.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zijn initialen zijn T.K. voornaam rijmt op Jacky. ik kwam hem voor het eerst tegen in Bad Boys, maar hij zat ook in La femme Nikita, l'ours, saving grace, bleu comme L'enfer, en heeft inmiddels zijn eigen politieserie: Baptiste. Ik dacht dat hij ook in de serie Marseille langskwam
Ik vind m goed genoeg: voluit is het Tchéky Karyo. Hij schijnt van Grieks Turkse afkomst te zijn en wordt vaak als schurk gebruikt of iig een dubieuze figuur. Sinds the Patriot komt hij ook herhaaldelijk in rollen als Frans official voorbij.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Tcheki of Tchéky....moeilijke naam. Ik weet wie je bedoelt. Ik dacht altijd dat het een Afrikaan was trouwens, vanwege die exotische naam. Totdat ik er achter kwam dat ie blank is.![]()
Ik wist de naam al weer inderdaad, Tchéky Karyo. Wat ik al zei, jarenlang gedacht dat het een Afrikaanse Fransman was.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:07 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik vind m goed genoeg: voluit is het Tchéky Karyo. Hij schijnt van Grieks Turkse afkomst te zijn en wordt vaak als schurk gebruikt of iig een dubieuze figuur. Sinds the Patriot komt hij ook herhaaldelijk in rollen als Frans official voorbij.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:06 schreef Asap het volgende:
Diane Kruger
Troy
National Treasure 1
National Treasure 2
Inglorious Basterds
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:49 schreef Poefbank het volgende:
Kom niet op zijn naam![]()
Volgens mij speelde deze vent ook in van Damme’s Sudden Death. Weet alleen niet of het om deze film. Ff nadenken nog
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:54 schreef pipster het volgende:
Lijkt mij Cy Tolliver te zijnaka Powers Boothe
Halloween inderdaad, 4 goed!quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:17 schreef Poefbank het volgende:
One flew over the cuckoo’s nest
Child’s play
Alien resurrection
Halloween?
Friday the 13th?
Texas Chainsaw massacre?
Volgens mij speelt ie een sheriff in 1 van die remake horrofilms.
quote:
quote:Screenwriter Richard Curtis asked for's approval of the title of the film.
gave his blessing, but also suggested they call it "Scrambled Eggs" instead.
quote:
quote:As part of a pre-release agreement with George Lucas, they were not allowed to show laser beams when they use their blasters. All you see is the weapon lighting and then whatever damage was caused. The only time you see a laser or light trail is when they are in space
Misschien had de originele serie ook movie spinoffs? Of is de serie net een spinoff van de film? Geen idee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:01 schreef Sabata het volgende:
Eigenlijk kan dit niet. Battlestar Galactica (volgens mij de serie met o.a. Dirk Benedict) kreeg een proces aan zijn broek van Lucas. Maar dat was toch een serie?
The Phantom Menace? Attack of the Clones? Revenge of the Sith? Solo? Rogue One? The Force Awakens? The Last Jedi? The Rise Of Skywalker? Howard The Duck? Apocalypse Now? ET? Schatjes? Joep Meloen? De Lift?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:41 schreef Poefbank het volgende:
StarWars; a new hope? Return of the jedi? Empire strikes back?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:08 schreef Burnett het volgende:
[..]
The Phantom Menace? Attack of the Clones? Revenge of the Sith? Solo? Rogue One? The Force Awakens? The Last Jedi? The Rise Of Skywalker? Howard The Duck? Apocalypse Now? ET? Schatjes? Joep Meloen? De Lift?
Het is toch echt Battlestar Galactica. De film zou eerst een miniserie uit 3 delen zijn, dat werd een televisiefilm en vervolgens een serie. Uiteindelijk werd de TV film alsnog omgebouwd voor de bioscoop. Eerst voor de canadeese en overzeese markt maar hij werd ook in de USA uitgebracht terwijl de TV serie nog liep op TV. Later zijn ook nog verschillende afleveringen van de serie omgebouwd tot film en in de bios uitgebracht (Snapt u het nog)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:01 schreef Sabata het volgende:
Eigenlijk kan dit niet. Battlestar Galactica (volgens mij de serie met o.a. Dirk Benedict) kreeg een proces aan zijn broek van Lucas. Maar dat was toch een serie?
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:23 schreef Poefbank het volgende:
True lies
Arnold schwarzenegger
Bill paxton
Jamie lee curtis
Tia carrere
quote:As your attorney, I advise you to take a hit out of the little brown bottle in my shaving kit. You won't need much, just a tiny taste.
Yes!quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:38 schreef Poefbank het volgende:
The hunted
The usual suspects
Guardians of the galaxy
Avengers: infinity war
Sicario
Ik kon er nog 5 extra opnoemenquote:
quote:DIRECTOR_CAMEO(Rob Cohen): a businessman in an early scene with Viggo Mortensen.
quote:
Field Of Dreams?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:43 schreef Sabata het volgende:
hintje: Sportfilm met Kevin Costner en wijlen Chadwick Boseman
quote:
Je probeert het in ieder gevalquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:29 schreef picodealion het volgende:
edit: probeer ik weer eens mee te doen, doe ik het nog fout ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |