nou.............quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat ben jij extreem vermoeiend zeg.
Die term krijg ik nu niet meer uit m'n hoofd ... en bedankt he schatquote:
Het zou Rutte sieren als hij eens zegt: JULLIE MOETEN GEWOON JE BEK HOUDEN!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:02 schreef ToT het volgende:
En die Rammstein-pieten worden door de zeurpieten nog steeds als racistisch gezien.
Geen probleemquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die term krijg ik nu niet meer uit m'n hoofd ... en bedankt he schat
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat ben jij extreem vermoeiend zeg.
quote:
Graag.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik zal geen caPslock meer gebruiken. Dan kom ik rustiger over
Als je met grote letters praat dan lijkt het net alsof ik hele goede ogen heb.quote:
Na na naquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r zingt keihard in maily haar oor
En die heb je normaal niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als je met grote letters praat dan lijkt het net alsof ik hele goede ogen heb.
she got the lookquote:
Ik was aan het testen of ie wel kon posten hier, er zit nog niks achter voor de restquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:07 schreef Limoentjuh het volgende:
@:nattekat we hebben een gebruiksaanwijzing nodig
hebben we niks aanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was aan het testen of ie wel kon posten hier, er zit nog niks achter voor de rest
faal.quote:
Ow dat had je ons niet moeten vertellenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was aan het testen of ie wel kon posten hier, er zit nog niks achter voor de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |