abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2020 @ 11:20:46 #76
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195652039
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:17 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Precies
[ afbeelding ]

B:)B
Hertog Jan _O_
Deze man weet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195652050
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het probleem ligt niet alleen bij studentenhuizen.
was maar een voorbeeld he
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195652053
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:15 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ik zou het niet op sociale druk laten aankomen. Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt en voelde me aardig beroerd dat ik mij moest verdedigen omdat ik niet naar een kringverjaardag wilde gaan afgelopen maand. Jij zegt "prima" maar dat is niet hoe het werkt, als jij naar iedereen je hand uitsteekt heb je zat mensen die vanuit conformisme je alsnog een hand gaan geven en zich daar achteraf niet prettig over voelen, of die je bewust geen hand geven en zich dan ook onprettig gaan voelen. je zet ze simpelweg voor het blok daarmee.

Wat je misschien wel kan doen is het koppelen aan de regels van de sportclub of kinderopvang. Je kan je kind "droppen" en dan weer oppikken als het klaar is. Maar niet blijven hangen. Door het te koppelen aan de sportclub of andere verenigingen heb je het direct helder en hebben ouders daar ook al over nagedacht (ik ga ervan uit dat vrijwel elk kind wel ergens op een clubje zit)
Ja dat is waar, je hoeft ook mensen niet met hun kloten voor het blok te zetten. Gewoon open de vraag neerleggen wat het plan is. Of inderdaad zelf met een creatief voorstel komen om het contact te minimaliseren en andere mensen bij voorbaat gerust te stellen. Dan laat je zien dat je hen ook serieus neemt, en hun veiligheid.
pi_195652059
quote:

[..]

Precies
[ afbeelding ]

^O^
Boodschappen worden vanavond bezorg.
3 kratten Hertog Jan voor 30 euro. In de bonus. _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195652086
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:21 schreef capricia het volgende:

[..]

^O^
Boodschappen worden vanavond bezorg.
3 kratten Hertog Jan voor 30 euro. In de bonus. _O-
3 kratten? Oh jee, dat word een interessante tijd met capricia :D
pi_195652093
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:21 schreef Predator40 het volgende:

[..]

was maar een voorbeeld he
Precies, en er is dus meer dan dat voorbeeld.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195652099
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Luister het debat eens zou ik zeggen. Het zijn notabene niet eens zijn eigen woorden, hij geeft door wat het hoofd van de intensive care van het VUmc heeft gezegd, tevens hoogleraar intensivecaregeneeskunde.

En dan gaan mensen beginnen over die 1.5m maatregel waar Wilders inderdaad sceptisch over is.
IN DE BUITENLUCHT!!

Mijn hemel, wat lopen er toch veel achterlijken rond |:(
Je meent dit serieus hè? Denk ik? Vrees ik?

Wát exact heeft die hoogleraar intensivecaregeneeskunde volgens jou gezegd?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_195652109
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

3 kratten? Oh jee, dat word een interessante tijd met capricia :D
Kan mijn man een kratje bij zijn moeder neerzetten. Als ie daar toch zo vaak heen moet. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195652110
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:20 schreef zalkc het volgende:

[..]

Opa verteld, toen ik jong was kon ik ook aan goedkope drank komen als het moest. In die tijd waren de winkels gewoon om 6 uur dicht en op de koopavond was het een keer half negen. Hoe hebben we het toch voor elkaar gekregen ;)
En dat lukte vast niet iedereen :).
In Southern Sun
pi_195652114
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je denkt als een volwassene.
Ik lees momenteel 'Het Tienerbrein" en als er iets in naar boven komt, is dat het voor adolescenten (10-25 jaar, ongeveer gezien de rijping van het brein) echt heel lastig is om dingen te plannen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195652120
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hertog Jan _O_
Deze man weet.
Nu in de bonus bij de AH *O*
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195652166
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik lees momenteel 'Het Tienerbrein" en als er iets in naar boven komt, is dat het voor adolescenten (10-25 jaar, ongeveer gezien de rijping van het brein) echt heel lastig is om dingen te plannen.
Precies dit. Hier wordt alleen maar naar de eigen feestjes gekeken en dat het onvoorstelbaar is dat je pas op het laatste moment bier gaat kopen. Ik wist vroeger op vrijdagmiddag nog niet waar we 's avonds gingen zuipen en ik ga er een beetje vanuit dat dat niet veel veranderd is, als ik naar neefjes en nichtjes kijk.
In Southern Sun
  donderdag 15 oktober 2020 @ 11:27:37 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195652174
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:12 schreef Predator40 het volgende:

[..]

gaat echt niks helpen want nu gaat iedereen voor 20:00 gewoon drank halen of ze nemen het in voorraad.
die impulsaankopen zullen toch wel minder worden, dat in combinatie met geen drank op straat na 20uur zal toch echt wel effect hebben
pi_195652227
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Precies dit. Hier wordt alleen maar naar de eigen feestjes gekeken en dat het onvoorstelbaar is dat je pas op het laatste moment bier gaat kopen. Ik wist vroeger op vrijdagmiddag nog niet waar we 's avonds gingen zuipen en ik ga er een beetje vanuit dat dat niet veel veranderd is, als ik naar neefjes en nichtjes kijk.
Dat is zo, maar ouders spelen ook een rol hè, zeker bij thuiswonende jongeren. Mijn ouders zorgden altijd dat er voldoende voorraad in huis was, en de ouders van vrienden van me ook. Dus als er een (ongepland) feestje bij mij thuis zou zijn toen ik nog thuis woonde, kon dat zonder problemen ongepland plaatsvinden met een mannetje of 8 zonder dat er iets op ging. Hooguit dag erna weer aanvullen.

Ga je richting 15+ mensen werd het idd lastiger.

Ik denk dat we daar vooral de 'voice of reason' moeten zoeken. Ouders die thuis zijn en hun kind ineens roept: Ja ik ga zo hier wat mensen uitnodigen dat ze zeggen: is dat wel een goed idee? Zou je dat nu wel doen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2020 11:31:23 ]
pi_195652250
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En vroeger lukte het ook, zou de drankkast maar weer op slot doen en de whisky flessen verzegelen :7
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_195652284
Merk nog geen verschil met thuiswerkers.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_195652291
quote:

[..]

Precies
[ afbeelding ]

Vanavond bij jou?!

Dinnetje is negatief getest!
pi_195652298
quote:
9s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:33 schreef Mr.Sandman het volgende:
Merk nog geen verschil met thuiswerkers.
Qua drukte op de weg bedoel je?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195652318
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:31 schreef zalkc het volgende:

[..]

En vroeger lukte het ook, zou de drankkast maar weer op slot doen en de whisky flessen verzegelen :7
Mijn dochter is pas 11, dat is nog laaaaang niet aan de orde :{w
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195652319
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:30 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat is zo, maar ouders spelen ook een rol hè, zeker bij thuiswonende jongeren. Mijn ouders zorgden altijd dat er voldoende voorraad in huis was, en de ouders van vrienden van me ook. Dus als er een (ongepland) feestje bij mij thuis zou zijn toen ik nog thuis woonde, kon dat zonder problemen ongepland plaatsvinden met een mannetje of 8 zonder dat er iets op ging. Hooguit dag erna weer aanvullen.

Ga je richting 15+ mensen werd het idd lastiger.

Ik denk dat we daar vooral de 'voice of reason' moeten zoeken. Ouders die thuis zijn en hun kind ineens roept: Ja ik ga zo hier wat mensen uitnodigen dat ze zeggen: is dat wel een goed idee? Zou je dat nu wel doen?
Yes dat zeker, helemaal waar. Denk ook dat het ze meer om de feestjes bij niet-thuiswonende jongeren gaat, al dan niet in studentenhuizen. Je mag inderdaad verwachten dat ouders dat soort feestjes niet meer toestaan.
In Southern Sun
pi_195652356
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn dochter is pas 11, dat is nog laaaaang niet aan de orde :{w
Denk jij :P
pi_195652372
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Yes dat zeker, helemaal waar. Denk ook dat het ze meer om de feestjes bij niet-thuiswonende jongeren gaat, al dan niet in studentenhuizen. Je mag inderdaad verwachten dat ouders dat soort feestjes niet meer toestaan.
En dat is eerlijk gezegd waar ik nog het meeste aan twijfel. Van die ouders die al genoeg aan hun hoofd hebben (vinden ze zelf), dus om dan een zeikende puber in huis te hebben is dan wel lastig. Ik verwacht dat er best een flink aantal zal zijn die zegt: Ah joh, wat voor kwaad kan dat nou? Is maar één feestje.

Als ik van mn schoonmoeder (basisschooldocente) hoor hoe sommigen in de periode dat scholen dicht waren les gekregen hebben wekt dat niet veel vertrouwen bij mij. Kinderen die 's morgens om 8u achter de tablet gezet werden en gezegd werd: Ik ga aan 't werk, jij vermaakt je wel hè?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2020 11:39:12 ]
pi_195652380
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Domme vent, misschien had hij het debat moeten luisteren ipv dit soort onzin uitkramen. Brrr engnek :N

Vreselijk dat dit soort mensen een podium krijgen om nepnieuws te verspreiden.
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195652389
Hoeveel besmettingen vandaag volgens jullie?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_195652408
quote:
4s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:34 schreef Leonos het volgende:

[..]

Vanavond bij jou?!

Dinnetje is negatief getest!
:7 Fijn! Dat stelt gerust denk ik voor jullie
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')