Ook wel eens met een banaan geprobeerd voor het oog van een paar vrienden. Helaas brak 'ie in m'n strot af.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:50 schreef dud0r het volgende: Kijk, @:dven kan het ook [ afbeelding ]
Nee gaat lekker he?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook wel eens met een banaan geprobeerd voor het oog van een paar vrienden. Helaas brak 'ie in m'n strot af.
Gelukkig kennen ze Heimlich.
CATLADY FOR THE WIN!! MIAAAAAAUW !quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:19 schreef jerney het volgende:
[..]
HOERA IK GA WINNEN
Sorry m1st1g:*
Wat is je prognose voor vandaag.quote:
@Moonlight is een lieverdje iddquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Moon doet stoer, maar is stiekem een lieverdje eerste klas.
Gelukkig was het precies over toen mijn verkoudheidsklachten een stuk erger werden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat is wel herkenbaar hoor. Die sprongetjes zijn best een dingetje namelijk.
😽quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
CATLADY FOR THE WIN!! MIAAAAAAUW !
En heimlich heeft 'm toen doorgedrukt met z'n 45cm?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook wel eens met een banaan geprobeerd voor het oog van een paar vrienden. Helaas brak 'ie in m'n strot af.
Gelukkig kennen ze Heimlich.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
En heimlich heeft 'm toen doorgedrukt met z'n 45cm?
hey dikkequote:
Ik doe geen gok meer. Te onvoorspelbaar. Die lichte daling van gister kan zomaar ineens betekenen dat we vandaag een flinke stijging krijgen.quote:
Dont sugarcoat her 🥱quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:Moonlight is een lieverdje idd![]()
Lief maanlichtje
Drink jij geen koffie?quote:
daar heb ik geen last van.quote:
Nee huiliehuilie bij alles wat enigszins bitter smaakt, ben ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Drink jij geen koffie?![]()
Dan nemen we samen wel een kop thee![]()
Ik heb een nieuw doosje lavendelthee
Nu we na 20.00 geen wijntje meer mogen afrekenen bij de Jumbo en Appie, verwacht ik vandaag -8.200 nieuwe besmettingen!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik doe geen gok meer. Te onvoorspelbaar. Die lichte daling van gister kan zomaar ineens betekenen dat we vandaag een flinke stijging krijgen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu we na 20.00 geen wijntje meer mogen afrekenen bij de Jumbo en Appie, verwacht ik vandaag -8.200 nieuwe besmettingen!
Zullen zien als ik hem ontvoerd hebquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:20 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Godnitor staat boven alles. Untouchable.
In 1 klap van corona afquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu we na 20.00 geen wijntje meer mogen afrekenen bij de Jumbo en Appie, verwacht ik vandaag -8.200 nieuwe besmettingen!
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:29 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb voorlopig genoeg alcohol op voorraad.
De drooglegging gaat bijna beginnen. En dan heb ik het niet over de vrouw van @dud0rquote:
ik heb nog 8 flessen whisky staan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:29 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb voorlopig genoeg alcohol op voorraad.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De drooglegging gaat bijna beginnen. En dan heb ik het niet over de vrouw van @:dud0r
Ik drink koffie dan ook zelden zwart. Vrijwel altijd met melk. En je kan het meer een latte noemen dan koffie, zoveel melk zit erinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee huiliehuilie bij alles wat enigszins bitter smaakt, ben ik
Jaaaa kruidenwaterLavendel nog nooit geprobeerd, smaakt dat naar de linnenkast van mijn oma?
die is al jaren droog. daar heb je een industrieel vat glijmiddel bij nodig wil je die nat krijgenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De drooglegging gaat bijna beginnen. En dan heb ik het niet over de vrouw van @:dud0r
Hahaatjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
sterke drank pffcquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog 8 flessen whisky staan.
Geen bier meer maar ik kan toch overdag boodschappen doen
Als ik maar bacardi heb.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog 8 flessen whisky staan.
Geen bier meer maar ik kan toch overdag boodschappen doen
heb jij toch een pallet van staanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als ik maar bacardi heb.
Oh @:maily tijd voor mijn dagelijkse act.
Ik heb het op alle mogelijke manieren geprobeerd, maar heb die brol opgegeven.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik drink koffie dan ook zelden zwart. Vrijwel altijd met melk. En je kan het meer een latte noemen dan koffie, zoveel melk zit erin![]()
Nee lavendel is kei lekker
ik moet zeggen dat het voor mij ook alweer maanden geleden isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Bedoel pffff, mij niet meer gezien
kom je tot morgen de dag wel mee doorquote:
Denk alleen de ochtend.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
kom je tot morgen de dag wel mee door
Nee zeker niet goen, maar in de wintermaanden wel lekker als je van buiten komtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat het voor mij ook alweer maanden geleden is
Maar ik ga het niet weg gooien natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |