Jij werkt volgens mij toch ook niet echt heel erg spetterend door. En dan zwijg ik bewust over resultaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dit werkt niet zo goed bij haar.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:50 schreef dud0r het volgende:
Kijk, @:dven kan het ook
[ afbeelding ]
@Mickytjuhquote:
Ow druppelt het bij hem dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:50 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jij werkt volgens mij toch ook niet echt heel erg spetterend door. En dan zwijg ik bewust over resultaat.
Maar verder nam hij zijn pilletjes wel net op tijd geloof ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kan er net niet op komen.
Echt een ellendeling was dat! Hij was ook woest over dat ik neutraal in de discussie stond; een BNW-modje moest vuistdiep in de materie zitten en zo veel mogelijk info op allerlei alu-hoedjeswebsites opzoeken en in BNW neerplempen.
Hij had echt een HELE lijst van eisen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar verder nam hij zijn pilletjes wel net op tijd geloof ik.
Ik heb het hartje van @madam-april al veroverd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:50 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jij werkt volgens mij toch ook niet echt heel erg spetterend door. En dan zwijg ik bewust over resultaat.
ik ben mentaal zwaar gehavendquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen goudvisje![]()
Weer heel zie ik
Haagsgodquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb het hartje van @:madam-april al veroverd.
Goedemorgen.quote:
Hee ik ben gewoon hier hoor!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dit werkt niet zo goed bij haar.
Haha!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey hallo meneer ToT![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het ?
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker door blijven zuipen als een ekte alci
Good luckquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ja kan beter. De verkoudheid wordt nog steeds erger.
Straks een test.
niksquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
Mooiquote:
Die haan is steeds later. Is z'n interne klok stuk?quote:
Bezig met andere verplichtingen. En weer even langs mijn ouders gegaan was ook alweer veeeeel te lang geledenquote:
Heeft de zomertijd nog eens ingevoerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die haan is steeds later. Is z'n interne klok stuk?
IK GING HELEMAAL ZELFBOLKEN UIT ENTHOUSIASME! ZAG JE DAT? NOG NET GEEN PLASJE OP HET TAPIJT GEDAAN!!quote:
Wintertijd denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die haan is steeds later. Is z'n interne klok stuk?
Akkoordquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bezig met andere verplichtingen. En weer even langs mijn ouders gegaan was ook alweer veeeeel te lang geleden
Thanks!quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bezig met andere verplichtingen. En weer even langs mijn ouders gegaan was ook alweer veeeeel te lang geleden
Limoentjuh❤quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |