quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:38 schreef Ferrous het volgende:
[..]
3e voor een dts koning die alleen maar spamt?
shots fired!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:38 schreef Ferrous het volgende:
[..]
3e voor een dts koning die alleen maar spamt?
Kwestie van kliekjes spelquote:
Nee, red zelfs jij niet meer al zou je willen. Te druk nuquote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:39 schreef Justin_Case het volgende:
Maar als ik full time had meegedaan had ik nu bovenaan gestaan. Zo goed ben ik dan ook wel weer.
Nu niet meer nee, vanaf het begin ga ik er dan voor he.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:42 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee, red zelfs jij niet meer al zou je willen. Te druk nu
shots fired backquote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:42 schreef Justin_Case het volgende:
Kliekjes spelzegt degene die heel UTO hierheen haalde omdat ze het niet aankon
Dansen op de vroege morgen. 😉quote:
Dot heeft wel dts weer op de kaart gezet sinds haar komst vind ik, veeel drukker nuquote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:42 schreef Justin_Case het volgende:
Kliekjes spelzegt degene die heel UTO hierheen haalde omdat ze het niet aankon
Wie?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:46 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dot heeft wel dts weer op de kaart gezet sinds haar komst vind ik, veeel drukker nu
De meeste hebben het uitgevonden hierquote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Valsspelers horen niet in the hall of fame
Oke oke driekwart dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:43 schreef Dotteke het volgende:
Heel Utopia hier heen gehaald? Laat je nakijken man.
Ik ben hier heen gelokt. Ik heb 1 persoon van uto over hier verteld. Zou niet weten wie ik verder hier heen gehaald heb.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:46 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dot heeft wel dts weer op de kaart gezet sinds haar komst vind ik, veeel drukker nu
Met dat soort termen kan je kompas maar beter uitgelijnd zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Valsspelers horen niet in the hall of fame
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:47 schreef K.Indertent het volgende:
Ik ben hier wel uitsluitend voor Dot ja klopt.
Zuidwestquote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:49 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Met dat soort termen kan je kompas maar beter uitgelijnd zijn.
Maakt niet uit, jij heb de spanning toen teruggebracht. Voorheen won men met een half uur tijd ertussen. Ja zo kan iedereen het. Maar terechte winnaars toen jij dot. De bestequote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben hier heen gelokt. Ik heb 1 persoon van uto over hier verteld. Zou niet weten wie ik verder hier heen gehaald heb.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:50 schreef blackmirror het volgende:
Ik ben ook hierheen gelokt door Dr.MikeyHoe kom ik weer uit deze gitzwarte periode van mijn FOK! leven.
![]()
Dank je wel Ferrous. 😘quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:51 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jij heb de spanning toen teruggebracht. Voorheen won men met een half uur tijd ertussen. Ja zo kan iedereen het. Maar terechte winnaars toen jij dot. De beste
Zelden zoveel onzin in 1 post gelezenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:51 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jij heb de spanning toen teruggebracht. Voorheen won men met een half uur tijd ertussen. Ja zo kan iedereen het. Maar terechte winnaars toen jij dot. De beste
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:50 schreef blackmirror het volgende:
Ik ben ook hierheen gelokt door Dr.MikeyHoe kom ik weer uit deze gitzwarte periode van mijn FOK! leven.
![]()
Ik lees echt alleen maar mooie verhalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zelden zoveel onzin in 1 post gelezen
Ga snel een tukkie doenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:50 schreef blackmirror het volgende:
![]()
Waarheid is hardquote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zelden zoveel onzin in 1 post gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |