Dan kunnen ze in het geval er nog wat positieve testen zijn of er gestopt gaat worden dat ZIJ dat toch maar mooi allang gezegd hadden. Stuur beter aan op een goede bubbel ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dit melodramatische gedrang om maar richting een eind aan te sturen.
www.isjosebeenalweeroffline.nlquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:00 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Wanneer gaat twitter uit waarna de goegemeente weer medelijden met José moet hebben?
Bijzonder irritant die Angelsaksische morele verhevenheid met dit soort zaken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:00 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Wanneer gaat twitter uit waarna de goegemeente weer medelijden met José moet hebben?
Een tweet met culturele vooroordelen plaatsen en dan verbaasd zijn dat mensen daar tegenin gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:00 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Omdat je het profiel in de OP niet gezien hebt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heb ik Swift gekozen en niet Narvaez?
Swift zat dinsdag ook mee dus dat zou niet uit moeten makenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat je het profiel in de OP niet gezien hebt?
We zullen Jose met Koffieplanter in discussie laten gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:00 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Natuurlijk wel, maar het is gewoon een gok wie er in de vroege vlucht zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat je het profiel in de OP niet gezien hebt?
Nog maar 14 man vooraan in het peloton en Pozzo was eergister echt sterk bergop.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:46 schreef hhh38 het volgende:
Ineens een minuut erbij. Wat heeft NTT nou helemaal bereikt?
Ik discussier niet met vrouwen, ik deel alleen bevelen aan ze uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zullen Jose met Koffieplanter in discussie laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |