Je bedoelt het land waarvan de eindlocatie in lockdown zit?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vuelta heeft in deze natuurlijk weinig met de Giro te maken. Ander land, andere maatregelen, andere bubbel (hopelijk daar wel eentje die wat voorstelt).
Da’s op dit moment het voornaamste probleem van de Vuelta, aangezien met met Noord-Spanje op dit moment relatief nog oke gaat. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat ASO het wat beter zal aanpakken dan RCS.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je bedoelt het land waarvan de eindlocatie in lockdown zit?
Laatste ben ik het zeker mee eensquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Da’s op dit moment het voornaamste probleem van de Vuelta, aangezien met met Noord-Spanje op dit moment relatief nog oke gaat. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat ASO het wat beter zal aanpakken dan RCS.
Je kunt iig Pernsteiner en Masnada wel los proberen te rijden toch. Dat is ook al top10.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:00 schreef Mykonos het volgende:
Ik waardeer de actie, maar lijkt me toch moeilijk om in deze etappe verschillen te creëren in de top-10.
Niets, hoezo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat heb jij met het land Ecuador eigenlijk.
#TuttiPazziPerPozzoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
NTT jongens, dat slaat toch nergens op.
#FreeAmanuel #NoToRacism
Ik word een beetje moe van dit melodramatische gedrang om maar richting een eind aan te sturen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:13 schreef Momo het volgende:
Ik denk toch dat het reëel is dat de giro zondag stopt. Morgen een vlakke etappe, zaterdag een tijdrit op glooiend parkoers en zondag een bergetappe met finish bovenop.
Als Kelderman weet dat de Giero zondag stopt verandert hij spontaan in Alvaro Hodge. (de slechtste klimmer uit het peloton)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:14 schreef Momo het volgende:
Ik denk wel goed voor Wilco eventueel, maar dan moet hij Almeida wel op een groter gat zetten, gezien Almeida misschien nog wel de betere tijdrijder is.
Ik zou graag nog een week extra koers zien, lekker op hoge alpencollen met sneeuwmuren. Maar zo te zien zijn er wel een aantal ploegen die voor een ander scenario zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dit melodramatische gedrang om maar richting een eind aan te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |