Ik word een beetje moe van dit melodramatische gedrang om maar richting een eind aan te sturen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:13 schreef Momo het volgende:
Ik denk toch dat het reëel is dat de giro zondag stopt. Morgen een vlakke etappe, zaterdag een tijdrit op glooiend parkoers en zondag een bergetappe met finish bovenop.
Als Kelderman weet dat de Giero zondag stopt verandert hij spontaan in Alvaro Hodge. (de slechtste klimmer uit het peloton)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:14 schreef Momo het volgende:
Ik denk wel goed voor Wilco eventueel, maar dan moet hij Almeida wel op een groter gat zetten, gezien Almeida misschien nog wel de betere tijdrijder is.
Ik zou graag nog een week extra koers zien, lekker op hoge alpencollen met sneeuwmuren. Maar zo te zien zijn er wel een aantal ploegen die voor een ander scenario zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dit melodramatische gedrang om maar richting een eind aan te sturen.
Gazprom zou interesse hebben.quote:
Toch bang voor een vroegtijdige stop van de Giro?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:23 schreef Mani89 het volgende:
Is NTT wanhopig ofzo? Wat is dit voor circus.
En dan al die vervelende Italiaanse import eruit sodemieteren, graag.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gazprom zou interesse hebben.
Waarom zou je dit jezelf aan doenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Wat een tocht jongens
Lekker weertje ook daar.
En vooral, gaan ze ook zelf dalen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom zou je dit jezelf aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |