Welterustenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:06 schreef Jippie het volgende:
Heren ik wens jullie een mooie DT-race en nacht verder
Ik ga wat anders doen en daarna slapen.
[ afbeelding ]
Lekker slipe voor straks.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:06 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet niet je wekker te zettenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:06 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft hij zich weer ingesmeerd met olijfolie?
quote:
Die wonnen toch ooit ESF?quote:
Dat was wel hun gimmick.quote:
quote:
Ik ken mn klassiekrsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Melodietje klonk ergens wel bekend, maar ik dacht dat dat kwam omdat het heel gejat klonk
Nou ik zal het nog een keer uitleggen dan omdat ik jullie wel mag.quote:
Hij kan hem als UI nemen als je hem in 60x60 formaat krijgtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mooi. Speciaal voor @:mario390
[ afbeelding ]
Het is hier eerst een spelletje en daarna pas gezelligheid hoewel ik en een paar anderen het ook nog wel eens omdraaien.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik zal het nog een keer uitleggen dan omdat ik jullie wel mag.
Want vindt t wel leuk praten, ik krijg twijfels of elke reactie wel gebaseerd is op erlijke reactie of dat het alleen maar is om punten te scoren in een score die mij niet boeit? Want ik praat daar niet om met jullie he die score roest me aan me reet. Maar sommige lijkt dat nogal veel uit te maken gezien de keren dat het steeds terug komt. En ok zinloze reacties zie je in elk forum wel. Maar tel ik er hier niet nu wat veel dan...? Of denk ik te overdreven... eerlijk ik denk het niet want in andere topics gaan de racties niet zo op 1 op 1 op 1 elkaar gesprekken alleen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |