Denk het niet. Ze hebben net 6 miljoen mensen getest in Qingdao omdat er 3 corona gevallen waren ontdekt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:32 schreef vosss het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig eigenlijk in Wuhan en de rest van China? Ik lees er maar weinig meer over op Nederlandse websites.
Zitten die ook met een tweede golf? Iemand?
Zijn daar concrete cijfers van of baseert Wilders die hele theorie op 1 genied in Amsterdam?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:55 schreef leolinedance het volgende:
Het 'debat' van Wilders over dat het merendeel van de coronapatienten op IC's in grote steden een niet-westerse migratieafkomst heeft was tenenkrommend. Hoe al die al die andere partijen het onderwerp zó kunnen verdraaien en Wilders als racist neerzetten is echt ongekend. Er is er niet één die het probleem daadwerkelijk heeft onderkend
Nee, kijk anders zelf even:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:01 schreef Ronald het volgende:
[..]
Zijn daar concrete cijfers van of baseert Wilders die hele theorie op 1 genied in Amsterdam?
Hoe Wilders van die gegevens gebruik maakt is pas tenenkrommend.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:55 schreef leolinedance het volgende:
Het 'debat' van Wilders over dat het merendeel van de coronapatienten op IC's in grote steden een niet-westerse migratieafkomst heeft was tenenkrommend. Hoe al die al die andere partijen het onderwerp zó kunnen verdraaien en Wilders als racist neerzetten is echt ongekend. Er is er niet één die het probleem daadwerkelijk heeft onderkend
Is dit een serieuze vraag?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:01 schreef Ronald het volgende:
[..]
Zijn daar concrete cijfers van of baseert Wilders die hele theorie op 1 genied in Amsterdam?
In plaats van het probleem oplossen wordt er alleen maar commentaar gegeven op het melden ervan. Dit kan toch niet? Moeten we het maar in de doofpot stoppen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe Wilders van die gegevens gebruik maakt is pas tenenkrommend.
Hoe moet het probleem opgelost worden dan volgens jou?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In plaats van het probleem oplossen wordt er alleen maar commentaar gegeven op het melden ervan. Dit kan toch niet? Moeten we het maar in de doofpot stoppen?
Ja natuurlijk, volgens jou niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe moet het probleem opgelost worden dan volgens jou?
Ik vraag hoe. Volgens mij is er namelijk helemaal geen probleem.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, volgens jou niet?
Je aan de opgelegde regels houden heeft weinig zin want ze pakken je toch wel als horecagebruiker zal de gedachte wel zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik begrijp die redenatie niet. De overheid faalt, dus hoeven wij ons nergens aan te houden? En waarom is dat logisch?
Het lijkt er wel op dat er een probleem is met de ontvangst van de communicatie over maatregelen bij bepaalde groepen die de Nederlandse taal niet machtig zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vraag hoe. Volgens mij is er namelijk helemaal geen probleem.
Het is helemaal niet zo duidelijk wat de oorzaak is, maar goed dat jij alvast je oordeel geveld hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat er een probleem is met de ontvangst van de communicatie over maatregelen bij bepaalde groepen die de Nederlandse taal niet machtig zijn.
Ik ben nu in de veertig en ik herinner me nog duidelijk van toen ik 8-9 of misschien wel jonger was, dat mijn moeder als vrijwilliger taallessen gaf bij Turkse mensen thuis. Nu zijn we ruim dertig jaar verder en nog geen meter opgeschoten? Daar word ik wel verdrietig van.
Los van Corona vind ik het al een probleem dat er überhaupt mensen zijn die permanent in Nederland verblijven en de taal niet of nauwelijks spreken. Expats die tijdelijk zijn snap ik dan nog wel. Ben ik zelf ook en heb ook nooit Arabisch geleerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo duidelijk wat de oorzaak is, maar goed dat jij alvast je oordeel geveld hebt.
Ok, maar je hebt ook geen beeld van het probleem, je zegt gewoon heel gemakzuchtig dat er in 40 jaaar niks veranderd is zonder dat je weet of dat zo is. Het heeft ook al niets meer met corona te maken zo te lezen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Los van Corona vind ik het al een probleem dat er überhaupt mensen zijn die permanent in Nederland verblijven en de taal niet of nauwelijks spreken. Expats die tijdelijk zijn snap ik dan nog wel. Ben ik zelf ook en heb ook nooit Arabisch geleerd.
De maatregelen die ik voorstel hebben verder ook niets discriminerends vind ik.
Meer beelden vanuit de ziekenhuizen. Laat mensen aan het woord die het maar net hebben overleefd bij de eerste golf. Breng weer een aflevering van Front Berichten etc.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:20 schreef JohnDDD het volgende:
Wat ik bijvoorbeeld niet snap, is dat ik nog nergens in het openbare leven (in de stad, op stations, in de trein, op TV) reclames heb gezien van de overheid met instructies over handen wassen, instructies over het gebruik van mondkapjes, uitleg van het nut van afstand houden, uitleg hoe je in je elleboog moet hoesten en niesen, etc.
Dat zou volgens mij toch een goed effect hebben.
GGD meldt iemand pas als opgenomen in ziekenhuis na telefonisch contact met die patiënt begreep ik eerder. Er even vanuit gaande dat die patiënt in goed genoege conditie is om de telefoon op te nemen en te zeggen: Ik lig in het ziekenhuis, groetjes, kan dit al een tijdje duren. Als die patiënt niet opneemt kan het natuurlijk helemaal lang duren.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 03:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En dan weet je nog niet eens hoe de GGD die gegevens ophaalde.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |