Ok, maar wat ik wil weten...hoe snel is mijn internet op die 5G chip ?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
De mooiste die ik ben tegengekomen:
Het virus is door China en de VS verspreid in opdracht van Bill Gates, omdat Bill Gates veel geld aan het WHO doneert. Het vaccin heeft een chip en daarnaast schakelt het je kritisch denkvermogen uit, waardoor je volgzamer bent. Eenmaal vaccin toegedient zit er een nanochip in, welke zich hecht aan je hersenstam om te bepalen wat je gemoedstoestand is. Als die negatief is word je geflagged en mag je niet de straat op, want dan vorm je een gevaar voor anderen. Daarom is 5G nodig, om accuraat die sensordata uit te lezen. Allemaal onderdeel van de Bilderberg en Rothschild NWO plannen.
I shit you not, dat was echt een epistel wat ik voorbij heb zien komen.
/BNW off
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het virus is door China en de VS verspreid in opdracht van Bill Gates, omdat Bill Gates veel geld aan het WHO doneert. Het vaccin heeft een chip en daarnaast schakelt het je kritisch denkvermogen uit, waardoor je volgzamer bent. Eenmaal vaccin toegedient zit er een nanochip in, welke zich hecht aan je hersenstam om te bepalen wat je gemoedstoestand is. Als die negatief is word je geflagged en mag je niet de straat op, want dan vorm je een gevaar voor anderen. Daarom is 5G nodig, om accuraat die sensordata uit te lezen. Allemaal onderdeel van de Bilderberg en Rothschild NWO plannen.
/BNW off
Ja. Is het snel genoeg om moodswings te veroorzaken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, maar wat ik wil weten...hoe snel is mijn internet op die 5G chip ?
Ik kan begrijpen dat als iemand die onzin spreid er mensen in gaan geloven want het klinkt natuurlijk best engquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
/BNW off
4gbit theoretisch, dus meer dan genoeg om Netflix direct op je netvlies te streamen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik las deze posting van @chratnox en kreeg ineens een harde piep in mijn rechteroor. Toeval?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Brandende vragen, toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja. Is het snel genoeg om moodswings te veroorzaken?
Ok, ik ga Bill bellen want zo'n chip wil ik nu meteen. En Bill ook, vermoed ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
4gbit theoretisch, dus meer dan genoeg om Netflix direct op je netvlies te streamen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik las deze posting van @:chratnox en kreeg ineens een harde piep in mijn rechteroor. Toeval?
Nope... sinitus. Maar geen zorgen, dat hoort bij een gewoon griepje!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik las deze posting van @:chratnox en kreeg ineens een harde piep in mijn rechteroor. Toeval?
Slaap zequote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Slaap lekker allemaal!
Morgen weer een frisse start in deze bijzondere wereld.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Slaap lekker allemaal!
Morgen weer een frisse start in deze bijzondere wereld.
Het meest komische vind ik die aanhechting op je Hersenstam die kritisch denken uitschakelt. Het probleem is alleen dat je denk vermogen niet in je hersenstam zit daar zitten alleen maar de basale reflexen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat mensen houvast zoeken maar af en toe denk ik echt wel "Volgens mij hebben jullie al een chip die kritisch nadenken uitschakelt".quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:58 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het meest komische vind ik die aanhechting op je Hersenstam die kritisch denken uitschakelt. Het probleem is alleen dat je denk vermogen niet in je hersenstam zit daar zitten alleen maar de basale reflexen.
Of die chip heeft meer denkvermogen dan hun eigen grote chip. Maar er bestaat gewoon helaas een hoop onzin over vaccins.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat mensen houvast zoeken maar af en toe denk ik echt wel "Volgens mij hebben jullie al een chip die kritisch nadenken uitschakelt".
Hierin komt iets voor wat ik me laatst afvroeg. Je ziet ook mensen lopen met zo'n doorzichtig spatschermpje op hun hoofd. Zou met de mondkapjesplicht dit wel toegestaan zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Goede computersimulatie vanuit Japan over de rol van humidity in de verspreiding van aerosolen binnen.
https://www.google.com/am(...)le/amp/idUSKBN26Z0PI
Dan mag elke topsportcompetitie dus doorgaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Drugsbeleid was eerder en de Eredivisie vrouwen is niet meer dan terecht dat dat doorgaat.
Yep, is van vanavond.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:14 schreef Minimunt het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8000631_aa255e44
Is deze hier al gepost. Weet niet of het waar is en dit filmpje ook daadwerkelijk nu opgenomen is maarja...
Geen idee. Waarom zou je dat willen weten?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:13 schreef Molo het volgende:
Waar kun je een antistoffentest laten doen als simpele ziel?
Tja slecht, maar kan je het ze nog kwalijk nemen na het maandenlange gefaal van de overheid?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:14 schreef Minimunt het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8000631_aa255e44
Is deze hier al gepost. Weet niet of het waar is en dit filmpje ook daadwerkelijk nu opgenomen is maarja...
Ik ben bang dat dit clubje mensen er niet pas na het maandenlange gefaal mee begonnen is...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja slecht, maar kan je het ze nog kwalijk nemen na het maandenlange gefaal van de overheid?
Geen idee. Sowieso 1276 Covid volgens Nice. Daarnaast natuurlijk alle andere zorg. Of die IC bedden ook onder de 12.500 vallen weet ik niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Daar zit wel een verschilletje tussen...
En hoeveel daarvan zijn nu bezet?
Vermoeden doorgemaakte besmetting. Benieuwd of dat vermoeden kloptquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Geen idee. Waarom zou je dat willen weten?
Ik begrijp die redenatie niet. De overheid faalt, dus hoeven wij ons nergens aan te houden? En waarom is dat logisch?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja slecht, maar kan je het ze nog kwalijk nemen na het maandenlange gefaal van de overheid?
Ligt eraan hoelang geleden die vermoedelijke besmetting was. Als het langer dan 3 maanden is ga je geen antilichaam meer vinden. Plus als nog maakt niet iedereen antilichamen aan. Dat betekent trouwens niet of je wel of niet immuun bent.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Vermoeden doorgemaakte besmetting. Benieuwd of dat vermoeden klopt![]()
Zegt natuurlijk wel wat over mogelijke immuniteit
Hmm... en dat met een stuk minder capaciteit dan in maart.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Al deze grafiek zo ziet, zitten we nu op de ziekenhuisbelasting de helft van ergste moment in maart.
Cerascreen.nl biedt er o.a. een aan. Ik heb daar laatst een vitamine D-test gedaan, ging hartstikke makkelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:13 schreef Molo het volgende:
Waar kun je een antistoffentest laten doen als simpele ziel?
Half februariquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:26 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang geleden die vermoedelijke besmetting was. Als het langer dan 3 maanden is ga je geen antilichaam meer vinden. Plus als nog maakt niet iedereen antilichamen aan. Dat betekent trouwens niet of je wel of niet immuun bent.
Omdat gemiddeld genomen antilichamen na 2 maanden uit het bloed zijn verdwenen en na 3 maanden bij zo wat iedereen. Als je van alle infecties die je ooit gehad hebt de antilichamen in je bloed zou houden wordt je bloed veel te stroperig. Dus dan verliest je bloed ook zijn functie weer. Daarom zit er ook een soort van geheugen in je immuunsysteem die dat wel herkent. Dus mocht je het virus weer tegen komen dan worden die antilichamen meteen opnieuw geproduceerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Half februari
En waarom zou je dat niet meer vinden?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:41 schreef vosss het volgende:
Omdat die er waarschijnlijk niet meer zijn
Ja is ook weer zoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:42 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Omdat gemiddeld genomen antilichamen na 2 maanden uit het bloed zijn verdwenen en na 3 maanden bij zo wat iedereen. Als je van alle infecties die je ooit gehad hebt de antilichamen in je bloed zou houden wordt je bloed veel te stroperig. Dus dan verliest je bloed ook zijn functie weer. Daarom zit er ook een soort van geheugen in je immuunsysteem die dat wel herkent. Dus mocht je het virus weer tegen komen dan worden die antilichamen meteen opnieuw geproduceerd.
Omdat afweerstoffen heel snel afgebroken worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Half februari
En waarom zou je dat niet meer vinden?
Ja maar carnaval!!!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Omdat afweerstoffen heel snel afgebroken worden.
Wat niet wil zeggen dat je niet immuun kan zijn, eventueel kunnen de T-cellen dat nog wat langer vasthouden. Maar hoelang weet niemand. Dus zou toch vooral 1,5m aan blijven houden als ik jou was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat is lang niet altijd haalbaar. Ik poog het wel overal zo veel als mogelijk, maar bijvoorbeeld als ik met Jimmy aan de wandel ben dan is dat (afhankelijk van wie ik tegen komquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:42 schreef Mammietje het volgende:
Dus zou toch vooral 1,5m aan blijven houden als ik jou was!
Dat vier je toch in kleine groepjes, dus dat maakt niet uit. Onbegrijpelijk besluit dan ook om dat af te schaffenquote:
Dat kan redelijk lang hoor. Maar wat we niet weten is of mensen dan nog wel besmettelijk zijn terwijl ze geen symptomen hebben. Dan heb ik het wel over gezonde mensen. Wat je de laatste tijd hier veel in media ziet zijn toch wel uitzonderingen die wel klachten hebben. Als toppunt was die vrouw die overleden was terwijl ze een week daarvoor een chemokuur had gehad.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Omdat afweerstoffen heel snel afgebroken worden.
Wat niet wil zeggen dat je niet immuun kan zijn, eventueel kunnen de T-cellen dat nog wat langer vasthouden. Maar hoelang weet niemand. Dus zou toch vooral 1,5m aan blijven houden als ik jou was!
Weet iemand daar meer van?quote:Het ministerie van Volksgezondheid heeft in de afgelopen maanden veel te weinig ziekenhuisopnames van coronapatiënten gemeld. Hierdoor is het ministerie overgestapt naar een nieuwe bron voor de aantallen dagelijkse ziekenhuisopnames.
Data interpreterenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:59 schreef vosss het volgende:
Op de blog van nu.nl van vandaag lees ik de volgende passage:
[..]
Weet iemand daar meer van?
We hadden het er een tijdje geleden al over dat de cijfers op het dashboard een stuk lager zijn dan wat LCPS en NICE melden qua ziekenhuisopnames. Blijkbaar kwamen die cijfers van het RIVM, die ze bij de GGD ophaalden. Omdat zij het echter al druk genoeg hebben, liepen die cijfers onwijs achter.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:59 schreef vosss het volgende:
Op de blog van nu.nl van vandaag lees ik de volgende passage:
[..]
Weet iemand daar meer van?
Ow dat is wel redelijk kansloosquote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
We hadden het er een tijdje geleden al over dat de cijfers op het dashboard een stuk lager zijn dan wat LCPS en NICE melden qua ziekenhuisopnames. Blijkbaar kwamen die cijfers van het RIVM, die ze bij de GGD ophaalden. Omdat zij het echter al druk genoeg hebben, liepen die cijfers onwijs achter.
Nu toont het dashboard direct de cijfers van LCPS en NICE, waardoor ze meer overeen komen met de werkelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |