In dit systeem heb je niet zo heel veel aan Berghuis in mijn ogen. Sowieso heb je als Nederland momenteel heel weinig goede aanvallers en zit de topkwaliteit achterin en op het middenveld. Ik snap die switch naar 5-3-2 wel volledig eigenlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:40 schreef fetX het volgende:
Frank krijgt kritiek dat Berghuis opgesteld moet worden.
Frank gunt Berghuis nog minder minuten dan daarvoor (lol).
Frank zei zelf na Bosnië dat Berghuis die 20 minuten meedeed de beste speler was. Dus wat doet hij daarna: Memevis, Luuk, Babel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:40 schreef fetX het volgende:
Gewoon de vraag beantwoordenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja wat moet hij anders doen dan?
Jawel, maar zet dan niet stronttrage Daley op de flankquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In dit systeem heb je niet zo heel veel aan Berghuis in mijn ogen. Sowieso heb je als Nederland momenteel heel weinig goede aanvallers en zit de topkwaliteit achterin en op het middenveld. Ik snap die switch naar 5-3-2 wel volledig eigenlijk.
Jij verwacht dat je een uitwedstrijd bij Italie gewoon maar even wint?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:42 schreef Poefbank het volgende:
Wat is dit voor een optimisme. Ze moeten zich kapot schamen.
Nou nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij verwacht dat je een uitwedstrijd bij Italie gewoon maar even wint?
1-1 is gewoon een goed resultaat
En dat terwijl Donny ook moe begon te worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:40 schreef fetX het volgende:
Stonden al derde.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:41 schreef Zorro het volgende:
Gefeliciteerd, van de 2e naar de 3e plaats in de groep vandaag, heel goed.
Plus dat het voetbal weer enigszins om aan te gluren was. Prima pot gewoon.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn nu drie wedstrijden gespeeld. Twee heel erg kut. En in eentje weet je te scoren en slechts ééntje tegen te krijgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar valt iets voor te zeggen, maar Ake was nu in het centrum nodig, die zal als ze deze tactiek blijven volgen wel naar links schuiven als De Ligt fit is...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Jawel, maar zet dan niet stronttrage Daley op de flank
Jawel, maar er waren wel eens wedstrijden waarbij ik het interview oversloeg jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit een aanvoerder geweest.
Klopt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weer wat anders dan in jouw regio.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jawel, maar er waren wel eens wedstrijden waarbij ik het interview oversloeg ja
Wellicht, al had je Wijndal (die niet lekker speelde) als optie om WEL je systeem te kunnen spelen. Frank snapt het spelletje over het algemeen niet zo goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar valt iets voor te zeggen, maar Ake was nu in het centrum nodig, die zal als ze deze tactiek blijven volgen wel naar links schuiven als De Ligt fit is...
Je hebt wel gelijk (Italie had de overwinning meer verdiend) maar het ging natuurlijk om het negatieve sentiment.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:41 schreef Fretwork het volgende:
Half Nederland gelooft er weer in door dat mazzeltje van van de Beek en die goede 20 minuten
Het is een wonder dat we er niet meer tegen hebben gekregen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |