abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195646453
Maargoed kansberekening enzo ff weer voor het topic nu dan maar ;)
Do what you love, love what you do!
pi_195646607
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:30 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

Zelfde met kentekens van de vorm x - xxx -xx bijvoorbeeld. Wanneer slot 1 altijd een cijfer is, Slot 2 t/m 4 letters en slot 5 & 6 cijfers, dan kom je uit op (101 x 263 x 102 ) = 17.576.000 mogelijke combinaties.
Ik vond het een goeie slimme manier om wel te onthouden. Heeej maar ok ik was in de buurt he... lol Alleen wat omgedraaid. Krijg je met wiskunde
pi_195648670
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:46 schreef kree het volgende:
Dus ik denk met in aanrekening houden van en noem het maar ?????? Getal verkochte loten komen we hierop
[ code verwijderd ]

Kan ik niet netjes die subscript doen enzo voor de kwadraat nrs. Maar jullie snappen dat ^ voor quadraat staat en * voor doe deer X
De kans dat je de jackpot wint bij verloting onder de verkochte loten is heel simpel:

1 op [aantal verkochte loten]

Overigens, wordt de jackpot niet (als enige prijs) onder alle mogelijke lotnummers geloot? Het idee van een jackpot is dat hij oploopt zo lang hij er niet uit gaat. De kans dat de jackpot valt op een lot waarbij de jackpot niet is geactiveerd lijkt me vele malen kleiner dan dat de prijs zou vallen op een onverkocht lot.
pi_195648712
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:16 schreef feitcepsrep het volgende:

Daarentegen vergroot je winkans bij het kopen van een 2e lot wel met 50%, daarna 33%, daarna 25% etc. Dus gezien inleg vs kans zou ik 4 loten nemen. Daarna neemt de mogelijkheid tot winnen onevenredig toe naar gelang van inleg
Leuke invalshoek!

De kosten van een extra lot zijn ook relatief lager ten opzichte van wat je al aan loten hebt uitgegeven. Als ik al ¤ 60 heb uitgegeven dan doet ¤ 15 extra me minder pijn.

De kans dat de hoofdprijs al op één van de vier andere loten is gevallen is toch nihil én de kans op andere prijzen neemt ook toe (bij de oktobertrekking heb je met vijf loten vijf keer 40% kans op het juiste eindcijfer).

Het hangt er ook vanaf wat mensen bereid zijn om uit te geven natuurlijk. Iedereen zal zo zijn eigen theorieën hebben om hoe je dit besteedt te beargumenteren.
pi_195648732
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:19 schreef kree het volgende:
Maargoed kansberekening enzo ff weer voor het topic nu dan maar ;)
Uitdaging:

Hoe groot is de kans dat je de inleg van 1 lot eruit haalt

(Hiervoor moet je de kans op elke prijs die hoger is dan de inleg weten. Tenzij je met één lotnummer meerdere prijzen kunt winnen die lager zijn dan de inleg)
pi_195649580
Nu ben ik helemaal bees boos en niet op jullie. Want ok is van uurs voorzover het merendeel 1m op en alleen ff met telefoon imdat bereiuk kut is dan. Geleleiuk haaaaaaaaslme hier weg ofzo tot mor of mars. Alles beter als dit. Zeikerdderds ze donderen er lekker best wel voor betaald ook. Duck is'
pi_195649674
Ik nanP serieus niet waarom ik iets afspreek met ze wat echt dus 8 iaar no proglme heeft gewerkt en dat ik
Nu met nieuwe verhuurders me in hoeken in ogen moet werekjen weer om dit. Want was dat aqls eens door
Geegaan. Ze zijn meer dan genoeg met hun PV etc En meer krijg je er ook niet op. Ol bpe;////

We kunnen we er meer uit halen man. En dit is vooral van de vrouw naar de man. Tuurlijk joy laten we hem gewoon nog wat meer toe the strachtch geven. Ok en heb gezegde ik gen ik ben elektro monteiru en zet er zo noeg eentje tussnen want heb nog geeaikte zelfs nog door tennet. Maargoed ok het volgende is prutsrern monteur gaat dit maken en kabel breekt. Zal mijn accus alvast wel opl;adfen Hoe vaak dit niet gezien je kunt het je wss niet voorsrellen. Echt gaan we weeer ok. En is ander bedrijf he die dat dolkenndan....... kun je beter door ons laten doen dan want bebeurt t niet eens.
pi_195649690
Best zp;amg ol jet war, jeb em [pwe/ Zal me een zorg om me zijn
pi_195649981
Kabber wordt ik wel deadliest catsch enzo. For shure faal al worden want ag over me niet bij eerste geloven
pi_195650000
Maarja half een ton europ voor twee kweken is ook leuk
  donderdag 15 oktober 2020 @ 09:18:14 #61
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195650297
Wat een heerlijk topic is dit toch weer geworden _O-
AZ
ALKMAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo