Typisch vblquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:45 schreef onlogisch het volgende:
WAAROM OPENDE NIEMAND EEN NIEUW TOPIC?
Gvd.
Wel gewaagd van F de Bquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het GE-NA-DE-LOOS afgestraft
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten
Is een Eurotour van ergens begin dit jaar
Wat is ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Genotquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uitstekende vuist techniek.
Oh, vandaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:45 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je sloot zelf het vorige topic, ei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:46 schreef Tagliano het volgende:
@:johannes_vermeer misschien kan dit je nog bekorenAls ik ergens dol op ben dan is het wel Marcel Maijer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt hoe dan ook onzin uit die vent.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:45 schreef Slobeend het volgende:
Een commentator met andere beelden, slim.
Voor de rust.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk na 2 minuten al ‘waarom kijk ik dit in hemelsnaam’.
Als ik de rust haal inderdaad wel ja.quote:
Ja.. Volgende stelling.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Cillessen is een lulletje rozewater
Eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rare term is dat eigenlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen wil als een Robben naar binnen trekkenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spel breed houden is tegenwoordig een vieze tactiek.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou niks beters kunnen bedenkenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iets beters met zijn tijd doen waarschijnlijk.
Je hebt al drie 100% kansen gemist ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:53 schreef Tagliano het volgende:
Iedereen rent gelijk terug bij balverlies
Toch gaat De Boer straks roepen over het goede drukzetten
Welke Italiaan kon wel wat buiten Italië, Zola uitgezonderd?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Immobile was echt tragisch bij BVB
Waarschijnlijk nieuwe haxball-maps zoeken met ordinaire tekeningen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:53 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik zou niks beters kunnen bedenken
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nieuwe haxball-maps zoeken met ordinaire tekeningen.
@Max23 vond dat hilarischquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nieuwe haxball-maps zoeken met ordinaire tekeningen.
Luca Toni was bij Bayern geen succes en Eros Ramazotti brak er ook nooit door. Italianen in Duitsland is geen gelukkige combo.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Immobile was echt tragisch bij BVB
Ik kan er zo geen noemen inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Welke Italiaan kon wel wat buiten Italië, Zola uitgezonderd?
Virgil nu voor de 0-1quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Ze komen er minder makkelijk doorheen dan in Amsterdam maar ik zie de onzen niet snel scoren
Geen mama in de buurt. Dan is 't snel klaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er zo geen noemen inderdaad.
Columbusquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Welke Italiaan kon wel wat buiten Italië, Zola uitgezonderd?
Verrati doet het wel prima in Parijs natuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Geen mama in de buurt. Dan is 't snel klaar.
Shit.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verrati doet het wel prima in Parijs natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |