Haagsie my dear❤quote:
dat zou waarschijnlijk wel geholpen hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:47 schreef Mazikeen het volgende:
ik ben nog steeds van mening dat half nederland niet op vakantie had moeten gaan
Gewoon lekker thuis.... vakantie in eigen huis.
Heel Europa ging op vakantie.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:47 schreef Mazikeen het volgende:
ik ben nog steeds van mening dat half nederland niet op vakantie had moeten gaan
maar jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat zou waarschijnlijk wel geholpen hebben
Alleen spiegel eitje hier😳🤣🤣👍quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als zij zo heet is als je spek op haar rug kan bakken.
Klop yquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Lekkerding
[..]
Wat is jouw favoriete seks gerecht?
Die lees ik nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet Paul zijn relatie pogingen niet.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Alleen spiegel eitje hier😳🤣🤣👍
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:47 schreef Mazikeen het volgende:
Moon❤quote:
ja maar je mag niet zoveel meer uitnodigenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Het wordt kouder en mensen zitten ook binnen meer op elkaar.
Vergeet het maar als je ergens je geld niet aan moet besteden dan is het de staatsloterij want die heeft de kleinste kans van alles en als je al wat gaat winnen mag je blij zijn dat je je lot eruit haalt.quote:
goede vraag.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Lekkerding
[..]
Wat is jouw favoriete seks gerecht?
ach ja ik blijf altijd hoop houdenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
Vergeet het maar als je ergens je geld niet aan moet besteden dan is het de staatsloterij want die heeft de kleinste kans van alles en als je al wat gaat winnen mag je blij zijn dat je je lot eruit haalt.
Al eens uitgerekend voor de grap hoeveel mogelijkheden er zijn als je die lotnummers berekent?
Haha er stort nog eerder een vliegtuig op je neer. Die van bright.tv hoef je iig niet betalen.
Staatsloten
Krasloten
En noem al die andere zijn allemaal eigendom van de belastingsdienst. Nou dan weet je wss al genoeg
Jij weet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
Vergeet het maar als je ergens je geld niet aan moet besteden dan is het de staatsloterij want die heeft de kleinste kans van alles en als je al wat gaat winnen mag je blij zijn dat je je lot eruit haalt.
Al eens uitgerekend voor de grap hoeveel mogelijkheden er zijn als je die lotnummers berekent?
Haha er stort nog eerder een vliegtuig op je neer. Die van bright.tv hoef je iig niet betalen.
Staatsloten
Krasloten
En noem al die andere zijn allemaal eigendom van de belastingsdienst. Nou dan weet je wss al genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |