Eten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
het gaat hier of over eten of over neuken
ik denk niet dat hij de enige isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:40 schreef Justin_Case het volgende:
Maatje van me met zijn strandtent op Scheveningen gaat problemen krijgen als hij langer dan 4 weken dicht moet.
Nee klopt. Hij krijgt ook amper steunquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij de enige is
ik vin het nog steeds sneu voor de horeca. Terwijl daar het probleem echt niet ligtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee klopt. Hij krijgt ook amper steun
Bij bright.tv ook of een xboxquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja bij doritos kan je een ps5 winnen. De kans dat je de loterij wint is groter maar vooruit
Alles moet kapotquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik vin het nog steeds sneu voor de horeca. Terwijl daar het probleem echt niet ligt
okequote:
FOETUSBALquote:
😳quote:
Juist en alleen hun t bokjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik vin het nog steeds sneu voor de horeca. Terwijl daar het probleem echt niet ligt
Jacqiequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Juist en alleen hun t bokje
Als zij zo heet is als je spek op haar rug kan bakken.quote:
hovj.quote:
Ball bag of bollocksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |