abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195842191
Ahja, en daar dook je ook ineens een bos in, terwijl je een fractie verder gewoon langs een ogenschijnlijk normale weg (dus wellicht beter verlicht) Hilversum in had kunnen lopen? Noordeinde - Leeuwenlaan - 's Gravenlandseweg.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 25 oktober 2020 @ 12:12:40 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_195842340
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 12:05 schreef Modus het volgende:
Ahja, en daar dook je ook ineens een bos in, terwijl je een fractie verder gewoon langs een ogenschijnlijk normale weg (dus wellicht beter verlicht) Hilversum in had kunnen lopen? Noordeinde - Leeuwenlaan - 's Gravenlandseweg.
Ja, ik liep op navigatie he, Google stuurde me die kant op. Ik was op dat punt zo murw dat ik geen energie meer had om verder te kijken dan m'n neus lang was. Enfin, ik heb het gehaald en dat is wat telt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_195842438
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 12:12 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ja, ik liep op navigatie he, Google stuurde me die kant op. Ik was op dat punt zo murw dat ik geen energie meer had om verder te kijken dan m'n neus lang was. Enfin, ik heb het gehaald en dat is wat telt.
No problemo. :)

Goed gedaan wijffie :7
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 25 oktober 2020 @ 17:00:00 #157
147316 crew  DJMO
#trut
pi_195849660
Ik vergeet steeds @livelink te bedanken voor de melding in de ticker O+ bij deze!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 25 oktober 2020 @ 17:34:57 #158
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_195850319
Graag gedaan hoor DJMO. Ik vind het echt een enorme prestatie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')