Echt super lief van ze!quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, na het aantikken van de tachtig ben ik bij @:Jippie en @:PlymouthFury in de auto gestapt die me weggebracht hebben.
Randje 's Graveland liep je een stuk weg, aardig stuk, en toen weer helemaal terug. Stichtsekade-Cannenburgerweg, toen ineens weer terug en toen Noordeinde. Je had ergens een omleiding zei je maar dat matcht niet met de foto die er bij stond op de FP. Was je daar verkeerd gelopen ofzo.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, na het aantikken van de tachtig ben ik bij @:Jippie en @:PlymouthFury in de auto gestapt die me weggebracht hebben.
die foto is nog van voor 'graveland. Vanaf het punt waar ik via Ankeveen en graveland moest omlopen. Ergens in Ankeveen werd ik geënterd door Harry64 die me aanraadde om een andere route te lopen, omdat aan de kant waar ik liep gebruik zou moeten maken van een veerpontje (met de hand bediend) maar dat hij niet had zien liggen en dus mogelijk uit de vaart genomen was. Daarom liep ik daar een stuk terug. Overigens is google maps niet altijd even nauwkeurig met locatie doorgeven; als de ontvangst slecht is schiet m'n locatie overal heen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Randje 's Graveland liep je een stuk weg, aardig stuk, en toen weer helemaal terug. Stichtsekade-Cannenburgerweg, toen ineens weer terug en toen Noordeinde. Je had ergens een omleiding zei je maar dat matcht niet met de foto die er bij stond op de FP. Was je daar verkeerd gelopen ofzo.
Ja, ik liep op navigatie he, Google stuurde me die kant op. Ik was op dat punt zo murw dat ik geen energie meer had om verder te kijken dan m'n neus lang was. Enfin, ik heb het gehaald en dat is wat telt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:05 schreef Modus het volgende:
Ahja, en daar dook je ook ineens een bos in, terwijl je een fractie verder gewoon langs een ogenschijnlijk normale weg (dus wellicht beter verlicht) Hilversum in had kunnen lopen? Noordeinde - Leeuwenlaan - 's Gravenlandseweg.
No problemo.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik liep op navigatie he, Google stuurde me die kant op. Ik was op dat punt zo murw dat ik geen energie meer had om verder te kijken dan m'n neus lang was. Enfin, ik heb het gehaald en dat is wat telt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |