quote:
Echt hequote:
Eensquote:
Muti zorgt goed voor jou!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:02 schreef mario390 het volgende:
eieren met schinken
en käse![]()
![]()
straks spelt oostenrijk
Ik mag dat in hotels heel vaakquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik mocht vroeger mee "genieten" van de geluiden van de seks vd buren.
Lekker, dat noemen wij een omelet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:02 schreef mario390 het volgende:
eieren met schinken
en käse![]()
![]()
straks spelt oostenrijk
Gezelligquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik mocht vroeger mee "genieten" van de geluiden van de seks vd buren.
Medelijden met de schoonmakers.quote:
Die komen meestal pas als ze weer klaar zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Medelijden met de schoonmakers.
quote:
Mijn buren waren nog jong en hadden een hoogslaper. Je kon het denk ik 3 woningen verder nog horen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:06 schreef ToT het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat het een trio was en dat de kerel nog in de kamer bleef, maar hij was er vrij zeker van dat het lesbiennes waren.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me denken aan wat ik via-via in geuren en kleuren over iemand gehoord had, wat ik later helaas op een veel saaiere manier van hemzelf te horen kreeg.
In het kort: die kerel ging naar een hotel waar de muren van multiplex waren (Filipijnen) en hij hoorde heel wilde seksgeluiden in de kamer naast de zijne. Het bed bonkte steeds tegen de muur aan en dat ging een hele tijd zo door.
De volgende dag toen hij zijn hotelkamer uit liep, kwamen de gasten van die kamer naast hem ook naar buiten.
Het waren 2 dames!
Een keer kwam het schoonmaakmevrouwtje tijdens de seks binnenlopen... Met een man.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me denken aan wat ik via-via in geuren en kleuren over iemand gehoord had, wat ik later helaas op een veel saaiere manier van hemzelf te horen kreeg.
In het kort: die kerel ging naar een hotel waar de muren van multiplex waren (Filipijnen) en hij hoorde heel wilde seksgeluiden in de kamer naast de zijne. Het bed bonkte steeds tegen de muur aan en dat ging een hele tijd zo door.
De volgende dag toen hij zijn hotelkamer uit liep, kwamen de gasten van die kamer naast hem ook naar buiten.
Het waren 2 dames!
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn buren waren nog jong en hadden een hoogslaper. Je kon het denk ik 3 woningen verder nog horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |