Wij waren niet in 010quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:35 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ooh wat leuk! Wie weet kom ik jullie tegen
Ja, het eerste cadeautje kwam gisteren binnen, dus ik vond dat ik er wel aan moestquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:49 schreef Viv het volgende:
Ahh het feest is pas compleet als @:Samzz ingepakte pakjes gaat posten hier.Mooi gedaan weer!
Ja, ViviRAWRS hier.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:51 schreef Samzz het volgende:
Hey, jij hebt je naam veranderd, @:Viv. Ik zie t nu pas
.
Ik wilde wel een andere username, maar niet om incognito te gaan of zo, dus sig en usericon bewust hetzelfde gehouden.quote:
Never change a winning teamquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik wilde wel een andere username, maar niet om incognito te gaan of zo, dus sig en usericon bewust hetzelfde gehouden.![]()
Ik ben weer shopper voor dezelfde anonieme sponsor als in voorgaande jaren.
Uitpakken moet ook een feestje zijnquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Damn Samzzz Wat mooi weer. Gelukkige ontvanger weer
Touwtje doorknagen?quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Never change a winning team!
[..]
Uitpakken moet ook een feestje zijn.
De naam is inmiddels gemaild hoorquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:48 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste cadeautje ingepakt. Op het zwarte kaartje komt de naam nog, zodra ik die weet en een nieuwe gelpen heb
.
[ afbeelding ]
Perfectie. De autist in mij is tevreden
.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:22 schreef Rafeiro het volgende:
En ik besefte me net ineens dat het al bijna november is. Nog 2 maanden en het is kerst. Dat gaat snel.
Jouw UI, ben dan wel een mannetje, maar verder past die me welquote:
Hmmm voor iemand die kindertanden spaart?quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:15 schreef superkimmi het volgende:
Oh en ik kan slecht inpakken maar wel sneak previewen natuurlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga de komende dagen weer verder winkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |