abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195643719
Net als beweren dat je rechtvaardig bent en dan uitsluitend met je vingertje wijzen naar de ander overigens.
pi_195643724
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 20:15 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Niets mis mee om met praktijkvoorbeelden te komen die de wijsheid van je religie aantonen en je geloof versterken. En zoals je leest in het nieuwsbericht, geen een moslim is er aan te pas gekomen om voor een totaal alcoholverbod te pleiten. Dat zo'n verbod goed is wisten we al 14 eeuwen geleden, maar het Westen moet het nog uitvinden in 2020.
Gezien de onophoudelijke, stelselmatige wantoestanden in de islamitische wereld zou de herinvoering van alcohol misschien niet eens zo'n slecht idee zijn...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_195643937
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Specifiek Nederland kent (samen met delen van Vlaanderen) de grootste mate van luchtvervuiling. Hier rookt iedereen het equivalent van tussen de 3-6 sigaretten per dag. Toch worden er steeds meer vrachtwagens en distributiecentra naar Nederland, Distributieland gelokt. Omdat een individuele ondernemer daar een paar euro aan verdient.
Precies mijn mening. Vergeet overigens de glastuinbouw niet: totaal niet levensvatbaar, maar ze mogen wel (vrijwel) belastingvrij gigantische hoeveelheden gas verstoken en voor onnatuurlijke bevolkingsgroei zorgen met het naar Nederland halen van oost-Europese arbeidskrachten...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_195644026
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:54 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Precies mijn mening. Vergeet overigens de glastuinbouw niet: totaal niet levensvatbaar, maar ze mogen wel (vrijwel) belastingvrij gigantische hoeveelheden gas verstoken en voor onnatuurlijke bevolkingsgroei zorgen met het naar Nederland halen van oost-Europese arbeidskrachten...
Jep, de samenleving heeft de lasten, een paar ondernemers de lusten. Zo rolt het kapitalisme nu eenmaal.
pi_195644136
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:56 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jep, de samenleving heeft de lasten, een paar ondernemers de lusten. Zo rolt het kapitalisme nu eenmaal.
De houtrot gaat door helemaal tot het fundament vriend. Dat is het hele probleem. We willen het huis niet afbreken, maar het fixen met pleisterwerk.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 22:06:19 #281
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_195644429
quote:

[..]

Dat is ook zo bizar inderdaad. Bejaarden moeten de kou in want hun kacheltjes laten de dijken overstromen. Maar wat er in de kassen aan gas verstookt wordt is werkelijk enorm.
De enige reden dat die hier in Nederland kan voortbestaan is dat ze dat gas zo goedkoop krijgen. Tegen marktconforme prijzen was het kansloos hier in Nederland.
The End Times are wild
  woensdag 14 oktober 2020 @ 22:07:59 #282
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_195644496
quote:

[..]

Niet levensvatbaar? Je weet dat de glastuinbouw zo'n beetje de volledige energie van het gebruikte gas benut met WKK's? De CO2 die vrijkomt wordt weer de terug in de kas gepompt voor groei van de gewassen en daarnaast leveren de WKK's ook weer elektriciteit terug aan het net voor de gestegen vraag van huishoudens en bedrijven.
pi_195644501
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:45 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zoals wel vaker maak je je weer behoorlijk belachelijk.
Och wat zijn we weer vriendelijk.
quote:
Ik vier ook geen verjaardagen, maar heb er geen enkele last van als anderen dat wel willen doen. Leven en laten leven luidt mijn devies in dezen.
Je negeert het andere voorbeeld maar even, waar christenen anderen hun zondagsrust op willen leggen? Wat makkelijk.
quote:
Bij alcoholgebruik ligt dat héél anders zoals reeds eerder in dit topic toegelicht. Als je dat onderscheid niet kunt maken, is je tunnelvisie nog wat erger dan ik al dacht.
Ja mijn tunnelvisie is echt heel erg ja. Religieuzen en hun smoesjes vallen nu eenmaal heel makkelijk door de mand. Ik trap niet meer in in die onzin. Onzin waar moslims zelf overigens een eigen begrip voor hebben verzonnen; dawataal.
Overigens pleitte ik al voor een algeheel alcoholverbod in de horeca.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:46 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Dat heb ik zojuist gedaan. Je staat voor gelijkheid en wil tegelijkertijd een geloof, welke een geschatte 33% van de wereldbevolking aanhangt, een vijand maken. Dat is hol, dat bestaat niet, dat is poep.
Ik wil geen vijand maken, dat maak jij ervan.

Ik geef enkel aan: islam en de moderne westerse wereld gaan niet samen. Punt.
Wat is nu het probleem?
pi_195644553
quote:
4s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:08 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Och wat zijn we weer vriendelijk.
[..]

Je negeert het andere voorbeeld maar even, waar christenen anderen hun zondagsrust op willen leggen? Wat makkelijk.
[..]

Ja mijn tunnelvisie is echt heel erg ja. Religieuzen en hun smoesjes vallen nu eenmaal heel makkelijk door de mand. Ik trap niet meer in in die onzin. Onzin waar moslims zelf overigens een eigen begrip voor hebben verzonnen; dawataal.
Overigens pleitte ik al voor een algeheel alcoholverbod in de horeca.
[..]

Ik wil geen vijand maken, dat maak jij ervan.

Ik geef enkel aan: islam en de moderne westerse wereld gaan niet samen. Punt.
Wat is nu het probleem?
Zowel 'islam' als de 'moderne westerse wereld' zijn geen statisch gegeven. Het denken in problemen ipv oplossingen zie ik als het vijand willen maken van zaken die niet in jouw straatje passen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2020 22:09:53 ]
pi_195644611
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:09 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Zowel 'islam' als de 'moderne westerse wereld' zijn geen statisch gegeven. Het denken in problemen ipv oplossingen zie ik als het vijand willen maken van zaken die niet in jouw straatje passen.
De UVRM en de Cairo verklaring gaan nooit samen, aanhangers van beide dus ook niet.

Het is allemaal niet zo moeilijk hoor.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 22:12:21 #286
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_195644653
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 20:15 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Niets mis mee om met praktijkvoorbeelden te komen die de wijsheid van je religie aantonen en je geloof versterken. En zoals je leest in het nieuwsbericht, geen een moslim is er aan te pas gekomen om voor een totaal alcoholverbod te pleiten. Dat zo'n verbod goed is wisten we al 14 eeuwen geleden, maar het Westen moet het nog uitvinden in 2020.
Toch bijzonder dat er nog steeds zoveel mensen naar het Westen willen komen, ondanks het feit dat we zo ontzettend achterlopen en zulke slechte gewoontes hebben.
pi_195644686
quote:
4s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:11 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

De UVRM en de Cairo verklaring gaan nooit samen, aanhangers van beide dus ook niet.

Het is allemaal niet zo moeilijk hoor.
Blijkbaar wel, want je zegt hier werkelijk waar helemaal niets mee.
pi_195644730
Fans van de kleur rood gaan niet samen met fans van de kleur blauw. Jezus wat dom.
pi_195644757
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:13 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want je zegt hier werkelijk waar helemaal niets mee.
Okee, de UVRM en de Cairo V gaan samen.
Als jij het zegt! ^O^
pi_195644774
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:07 schreef Repentless het volgende:

[..]

Niet levensvatbaar? Je weet dat de glastuinbouw zo'n beetje de volledige energie van het gebruikte gas benut met WKK's? De CO2 die vrijkomt wordt weer de terug in de kas gepompt voor groei van de gewassen en daarnaast leveren de WKK's ook weer elektriciteit terug aan het net voor de gestegen vraag van huishoudens en bedrijven.
Maar zouden ze Nederlanders in die kassen moeten laten werken, dan konden ze vandaag al uitstel van betaling aanvragen. Het is gewoon geen levensvatbare industrie.

Over dat gas wordt overigens amper belasting betaald, laat ze maar eens net zo veel belasting betalen als ons, gewone burgers...
pi_195644775
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:14 schreef K.Indertent het volgende:
Fans van de kleur rood gaan niet samen met fans van de kleur blauw. Jezus wat dom.
Dit heeft niets met normen en waarden te maken.

Jezus nog dommer.
pi_195644821
quote:
4s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:15 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Okee, de UVRM en de Cairo V gaan samen.
Als jij het zegt! ^O^
Waar praat jij over?
pi_195644830
quote:
4s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:16 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jezus nog dommer.
Je praat poep. De grootste poep van dit topic. Gefeliciteerd.
pi_195644851
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:14 schreef K.Indertent het volgende:

Jezus nog dommer.
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:17 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Waar praat jij over?
En nu net doen alsof je geen idee hebt waar ik het over heb. _O-
pi_195644872
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:17 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Je praat poep. De grootste poep van dit topic. Gefeliciteerd.
Goeie man!

Super inhoudelijk ook! _O_
pi_195644930
quote:
4s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:19 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Goeie man!

Super inhoudelijk ook! _O_
Poep poep peoperdepoeppoep. Je hebt niks. Blabla argument over Hitler en stalin.
pi_195644957
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:20 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Poep poep peoperdepoeppoep. Je hebt niks. Blabla argument over Hitler en stalin.
Zo he! Hier heb ik niet van terug! _O_
pi_195644991
quote:
4s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Zo he! Hier heb ik niet van terug! _O_
Oh dus jij vindt dat Hitler en Stalin wel samengingen?
pi_195645126
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:21 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Oh dus jij vindt dat Hitler en Stalin wel samengingen?
Wat heeft dit te maken met een alcohol verbod, en religieuzen die dit op slinkse wijze toejuichen? :D
pi_195645138
Onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')