abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 19:59:00 #76
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_196396527
Toch maar Shadowlands gekocht :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_196405468
inmiddels lvl 60 op m'n DH, nog wel de quests in Venthyr die ik moet doen. Straks mar even mij herbs en ores die ik gekregen heb verkopen voor mooie winst :)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_196406725
Echt weer typisch ik :') Ging eerst Shadowlands doen op m'n undead fury warrior, die staat nu in Aspirant's Rest in Bastion, wilde daarna m'n dwarf hunter naar dezelfde plek brengen, maar was haar in The Maw al beu omdat ze zo klein is (ben tauren hunters gewend), dus heb ik haar maar gewoon gewist en ben een nieuwe hunter begonnen. Een draenei, omdat die groot en breed is :') Kerel is lvl 20 en zie wel of ik hem naar 50 trap of dat ik verder ga op de warrior.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_196456365
Ik probeer net in te loggen en krijg meteen een popupvenstertje met het bericht 'no servers available'. Zijn ze met maintenance bezig of zo?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196456499
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 18:58 schreef Hathor het volgende:
Ik probeer net in te loggen en krijg meteen een popupvenstertje met het bericht 'no servers available'. Zijn ze met maintenance bezig of zo?
Ik ben gewoon aan het spelen als je retail bedoelt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196456528
Ik lees net iets over een DDoS aanval op de EU servers en dat die er nu allemaal uitliggen, weet iemand of dit correct is?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196456537
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 19:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben gewoon aan het spelen als je retail bedoelt?
Ik probeerde in te loggen op classic.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196456563
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 19:09 schreef Hathor het volgende:

Ik probeerde in te loggen op classic.
Dat vermoedde ik al :Y Geen verdere info voor je in dat geval. Hopelijk is het snel speelbaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196456626
Hunter is inmiddels 54 en staat in Maldraxxus. Had gister wel weer genoeg van Shadowlands gezien (iets van 8u zitten spelen ofzo), en heb een tauren tankwarrior gemaakt :+ Had natuurlijk mijn undead van fury naar tank kunnen doen, maar die knakker is zowat 14 jaar lang fury geweest, met een korte tankperiode, dus die blijft lekker zoals 'ie is :P Tauren is net 26 gedinged, denk dat die maandag de Shadowlands wel in gaat.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_196457225
Ik begrijp er helemaal niks meer van, ik blijf dezelfde melding krijgen dat er geen servers available zijn, maar ondertussen zie ik wel iemand van mijn friendslist gewoon actief spelen op de server waarop ik probeer in te loggen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196457293
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 19:59 schreef Hathor het volgende:
Ik begrijp er helemaal niks meer van, ik blijf dezelfde melding krijgen dat er geen servers available zijn, maar ondertussen zie ik wel iemand van mijn friendslist gewoon actief spelen op de server waarop ik probeer in te loggen.
Raar :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_196457452
Ik kan wel gewoon inloggen op retail maar daar heb ik in principe weinig te zoeken, ik heb Shadowlands nog niet en de vorige expansion heb ik ook overgeslagen, het probleem zit hem puur en alleen bij classic. ;(
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 28 november 2020 @ 21:24:01 #88
194233 Friday12
Originele kloon
pi_196458407
Draenor queue :')

Mijn Teamviewer was gesneuveld :(
pi_196463153
Aerdenwald tot nu toe mijn favoriet, maar wie weet wat er nog komt :)
  Moderator zondag 29 november 2020 @ 13:41:06 #90
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_196465657
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:24 schreef Friday12 het volgende:
Draenor queue :')

Mijn Teamviewer was gesneuveld :(
Ik kon afgelopen nacht gratis m'n character van Draenor naar Nordrassil sturen :9 Is maar goed ook, want ik had echt geen zin (meer) in overdag een queue van twee of drie uur om bij m'n character die bijna 200k gold heeft te komen. Knakker is overgezet en kan weer gewoon verder spelen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 29 november 2020 @ 13:41:56 #91
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_196465665
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 08:16 schreef babylon het volgende:
Aerdenwald tot nu toe mijn favoriet, maar wie weet wat er nog komt :)
Ik ben nog niet verdergekomen dan Maldraxxus, maar ik lees links en rechts dat Ardenweald echt prachtig is :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_196467863
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik kon afgelopen nacht gratis m'n character van Draenor naar Nordrassil sturen :9 Is maar goed ook, want ik had echt geen zin (meer) in overdag een queue van twee of drie uur om bij m'n character die bijna 200k gold heeft te komen. Knakker is overgezet en kan weer gewoon verder spelen _O_
Op Nord heb ik ook 10 chars, in principe heb ik daar het spel leren spelen. Vroeger was het wel een drukke server met een paar absolute topgildes, maar ik denk dat de meeste van die lui allemaal vertrokken zijn, de meeste richting Silvermoon meen ik. Nord is nu matig bezet.

Wat ook vreemd was gisteren is dat ik in mijn login menu niet alle servers waar ik chars heb gehighlight zag, zo heb ik bv 6 chars op Terrokar, maar die server stond niet in de lijst. Ik was even bang dat ik weer eens gehacked was of zo, maar toen ik door de serverlijst heenscrolde en op Terrokar klikte kwamen ze tevoorschijn. Beetje vreemd toch wel dat ik het zelf moest opzoeken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator zondag 29 november 2020 @ 15:29:53 #93
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_196468157
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 15:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Op Nord heb ik ook 10 chars, in principe heb ik daar het spel leren spelen. Vroeger was het wel een drukke server met een paar absolute topgildes, maar ik denk dat de meeste van die lui allemaal vertrokken zijn, de meeste richting Silvermoon meen ik. Nord is nu matig bezet.

Wat ook vreemd was gisteren is dat ik in mijn login menu niet alle servers waar ik chars heb gehighlight zag, zo heb ik bv 6 chars op Terrokar, maar die server stond niet in de lijst. Ik was even bang dat ik weer eens gehacked was of zo, maar toen ik door de serverlijst heenscrolde en op Terrokar klikte kwamen ze tevoorschijn. Beetje vreemd toch wel dat ik het zelf moest opzoeken.
Ik ben op Khadgar begonnen, maar omdat de guild uiteen viel was er geen zak meer aan, het was ook extreem rustig geworden, dus ben ik een paar jaar geleden overgestapt naar Nordrassil. M'n Alliance chars staan op Silvermoon :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 29 november 2020 @ 16:25:31 #94
194233 Friday12
Originele kloon
pi_196469533
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik kon afgelopen nacht gratis m'n character van Draenor naar Nordrassil sturen :9 Is maar goed ook, want ik had echt geen zin (meer) in overdag een queue van twee of drie uur om bij m'n character die bijna 200k gold heeft te komen. Knakker is overgezet en kan weer gewoon verder spelen _O_
Ja mijn guild zit daar :'(. Nu wel shaman op andere server naar lvl 60
  Moderator maandag 30 november 2020 @ 14:13:20 #95
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_196483940
Tankwarrior is inmiddels 46, dus vanmiddag of vanavond Shadowlands in, eens kiekn of hij het beter volhoudt dan de fury warrior. Zal haast wel :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 12:50:43 #96
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_196497380
Ik word altijd een beetje moe van max lvl characters die low lvls gaan terroriseren :') Gisteravond ook weer, was aan het questen op de warrior, had natuurlijk war mode aan staan, en kreeg een paar keer een human rogue en een nelf hunter in m'n nek. De rogue was aan het corpse campen en de hunter zwierf een beetje in de buurt rond. Heb via de general chat nog om hulp gesmeekt, maar er waren geen horde 60's in Bastion, dus ben ik maar uitgelogd en op een ander character gaan spelen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 10 december 2020 @ 12:22:20 #97
16305 Jappie
parttime reverend
pi_196652537
Gisterenmiddag nog ff een uurtje gepakt, geen problemen.
Nu werd bij ons in de guild al gewaarschuwd om 's avonds op tijd in te loggen daar men lange wachtrijen verwachtte.
'S avonds om 20.00 uur echter wederom gelukt om in te loggen maar het probleem zat hem nu in de reactietijd van handelingen tot visuele confirmatie welke echt ziek lang te noemen waren. Zo erg zelfs dat ik een bericht welke ik in de guildchat probeerde te plaatsen na 5 minuten nog niet doorkwam.

Nu vraag ik mij af, is er gisteren uberhaupt nog wat van raiden terecht gekomen voor de mensen die dat van plan waren ?

Ik speel overigens horde op Draenor.
  donderdag 10 december 2020 @ 12:33:04 #98
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_196652711
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik word altijd een beetje moe van max lvl characters die low lvls gaan terroriseren :') Gisteravond ook weer, was aan het questen op de warrior, had natuurlijk war mode aan staan, en kreeg een paar keer een human rogue en een nelf hunter in m'n nek. De rogue was aan het corpse campen en de hunter zwierf een beetje in de buurt rond. Heb via de general chat nog om hulp gesmeekt, maar er waren geen horde 60's in Bastion, dus ben ik maar uitgelogd en op een ander character gaan spelen.
Snap ook nooit wat daar zo leuk aan is, anderen ganken. Ik zou er geen voldoening uit halen.

Hier nog steeds geen level 60. We levelen twee characters tegelijkertijd hier, dus daardoor gaat het al iets trager. Beiden zijn nu 57. Maar we zitten ook midden in een verhuizing, dus amper tijd om te spelen. Lopen al meteen achter, maar dat kunnen we hopelijk relatief snel inhalen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 10 december 2020 @ 12:44:53 #99
194233 Friday12
Originele kloon
pi_196652909
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:22 schreef Jappie het volgende:
Gisterenmiddag nog ff een uurtje gepakt, geen problemen.
Nu werd bij ons in de guild al gewaarschuwd om 's avonds op tijd in te loggen daar men lange wachtrijen verwachtte.
'S avonds om 20.00 uur echter wederom gelukt om in te loggen maar het probleem zat hem nu in de reactietijd van handelingen tot visuele confirmatie welke echt ziek lang te noemen waren. Zo erg zelfs dat ik een bericht welke ik in de guildchat probeerde te plaatsen na 5 minuten nog niet doorkwam.

Nu vraag ik mij af, is er gisteren uberhaupt nog wat van raiden terecht gekomen voor de mensen die dat van plan waren ?

Ik speel overigens horde op Draenor.
Draenor is kut. En nee niet kunnen raiden. Werd uit de game gegooid half uur voor de raid en niet meer in kunnen loggen.
pi_196660109
Geen probleem in de raid gehad, maar we zitten ook op een low, soms medium population realm.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')