Denk het inderdaad ook ja. Al deden ze sowieso niet veel meer hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:54 schreef Rob het volgende:
Maar ik ik denk eerder dat zij thuis van de rust genieten
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:54 schreef Rob het volgende:
Maar ik ik denk eerder dat zij thuis van de rust genieten
ik zou het laten tellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Denk het inderdaad ook ja. Al deden ze sowieso niet veel meer hoor.
2-3 maanden van't jaar op tour, heb je 9-10 maanden dat je gewoon thuis kan zijn en kan genieten en je geld kan tellen
Ze blijven maar gaanquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vorig jaar succesvolle tour gehad, jazeker
Nou ondanks de ervaring denk ik toch dat zij veel met de voorbereidingen bezig zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Denk het inderdaad ook ja. Al deden ze sowieso niet veel meer hoor.
2-3 maanden van't jaar op tour, heb je 9-10 maanden dat je gewoon thuis kan zijn en kan genieten en je geld kan tellen
gewoon door gaan tot ze dood vallenquote:
ik denk ook deels plezier en wat omhanden hebben. Voor ht geld hoeven zij het niet meer te doen lijkt mij.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon door gaan tot ze dood vallen
dat lijkt me ook niet inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:59 schreef Rob het volgende:
[..]
ik denk ook deels plezier en wat omhanden hebben. Voor ht geld hoeven zij het niet meer te doen lijkt mij.
Die verdienen zo'n klapquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:59 schreef Rob het volgende:
[..]
ik denk ook deels plezier en wat omhanden hebben. Voor ht geld hoeven zij het niet meer te doen lijkt mij.
Zoals die zanger van Morphinequote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon door gaan tot ze dood vallen
Overdosis morphine?quote:
is ook na een paar uur weer wegquote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als rigor mortis intreed vaak wel ja
Oh joh, word je hart vanquote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee denk niet dat het zo ironisch was.. iets met zijn hart, dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |