Dit komt omdat 80% überhaupt niet te herleiden is. Waarschijnlijk is in die 80% een veel grotere groep dat het tijdens verjaardagen/activiteiten hebben opgelopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Cijfers van het rivm mbt de setting waar men de besmetting op liep kan je sowieso met een korrel zout nemen.
1.9% op verjaardagen, feesten, borrels.
0.9% bij studentenactiviteiten
Je reageert op een post op mij, en direct na mijn reactie daarop noem je dat. Vind je het raar dat ik het dan lees alsof je mij erop aanspreekt?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:32 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wie de schoen past...
Ik heb jou niet persoonlijk genoemd en heb het over het algemeen...maar als jij je aangesproken voelt zegt dat genoeg over jou.
Laatst een reportage gezien van een jongedame die begin dit jaar, toen er nog veel onbekend was, met wat medicijnen, onder ander morfine, naar huis was gestuurd. Zij had nog steeds nauwelijks energie en moest elke dag minstens 2 uur rusten. Was in een-vandaag een paar weken geleden en zij bleek geen uitzondering.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar zijn dat dan niet vooral mensen die op de IC's hebben gelegen die daar terecht komen? Daarvan is natuurlijk al bekend dat een groot deel kampt met ernstige restschade.
Juistum. Vergeet ook niet dat langdurige stress, angst en eenzaamheid nou ook niet bepaald gunstig zijn voor je gezondheid.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:33 schreef Vasilevski het volgende:
slachtoffer dat uitkering verdient. Het wordt een soort zelfdiagnose.
Dat lees ik niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar zijn dat dan niet vooral mensen die op de IC's hebben gelegen die daar terecht komen? Daarvan is natuurlijk al bekend dat een groot deel kampt met ernstige restschade.
Zolang mensen als Engel een harde plasser krijgen van de aandacht die ze momenteel door hun volksmennerij hebben....quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:30 schreef DW457 het volgende:
Ik vraag me oprecht af wat de overheid moet doen om EIN-DE-LIJK de urgentie hiervan bij die stijfkoppen beroepsontkenners duidelijk te maken...
Ik geloof oprecht dat de behandeling van patiënten in maart/april in sommige gevallen meer kwaad dan goed gedaan heeft, met alle beste bedoelingen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:35 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Laatst een reportage gezien van een jongedame die begin dit jaar, toen er nog veel onbekend was, met wat medicijnen, onder ander morfine, naar huis was gestuurd. Zij had nog steeds nauwelijks energie en moest elke dag minstens 2 uur rusten. Was in een-vandaag een paar weken geleden en zij bleek geen uitzondering.
We kunnen kijken wat de lange termijn gevolgen waren van sars in 2003. Ook voor mensen met een milder verloop.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:25 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hersenschade, chronisch vermoeidheid, blijvende kortademigheid, aanzienlijk teruggelopen conditie en natuurlijk alles wat we nu nog niet kunnen weten.
Denk het ook. Maar daarom kunnen we die bco cijfers met een korrel zout nemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:34 schreef Remco het volgende:
[..]
Dit komt omdat 80% überhaupt niet te herleiden is. Waarschijnlijk is in die 80% een veel grotere groep dat het tijdens verjaardagen/activiteiten hebben opgelopen.
Daarom was dat Longfonds onderzoek zo'n mooi voorbeeld. Een 'onderzoek' onder 2000 mensen, op het Coronalongplein en via Facebook, bij mensen die zich al gemeld hadden dat ze nog klachten hadden. Van die 2000 mensen waren er 340 daadwerkelijk gediagnosticeerd met Covid, de rest dacht het gehad te hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:33 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat "Long Covid" gaat nog heel groot worden. Beetje klagen over pijntjes en stress en je bent voor de rest van je leven een slachtoffer dat uitkering verdient. Het wordt een soort zelfdiagnose.
Wat stel jij dan voor?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:37 schreef Idisrom het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)erik-gommers-stoppen
Leon de Winter heeft hier wel gelijk. Zoals wij nu het virus benaderen is het een eeuwig jo-jo-effect, zoals met diëten
Eerst weer wat strengere maatregelen → virus zakt weer wat → we laten weer wat maatregelen los - virus laait weer op.
We hebben niet echt een keus.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:37 schreef Idisrom het volgende:
Leon de Winter heeft hier wel gelijk. Zoals wij nu het virus benaderen is het een eeuwig jo-jo-effect, zoals met diëten
Eerst weer wat strengere maatregelen → virus zakt weer wat → we laten weer wat maatregelen los - virus laait weer op.
The hammer and the dance.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:37 schreef Idisrom het volgende:
Dat is niet wat Fauci daarmee bedoelde, maar goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:39 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
The hammer and the dance.
Maar wat had je dan verwacht? Strengere maatregelen en dat dan daarna alles over is? Volgens mij werd al heel snel gewaarschuwd dat we tot een vaccin misschien wel drie a vier keer in lockdown zouden moeten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:37 schreef Idisrom het volgende:
Of helemaal laissez-faire, of we gaan vijf-zes weken de totale lockdown à la Wuhan doen. Dus supermarkten dan ook dicht, en alles laten bezorgen door de buurtwacht is een verzegeld huis.quote:
Het effect blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:40 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat is niet wat Fauci daarmee bedoelde, maar goed.
Dat is trouwens wel een hele interessante gedachte. Als dit zoveel overeen komt met Sars (96% lees ik) kan het dan niet gewoon een doorgemuteerde Sars zijn, ipv een volledig nieuw virus.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
We kunnen kijken wat de lange termijn gevolgen waren van sars in 2003. Ook voor mensen met een milder verloop.
Dat geeft enig idee aangewoon dit gewoon sars is maar milder en besmettelijker.
Zag een keer een docu, 10 jaar na sars.
Lijkt me genoeg reden het liever niet op te lopen.
Je mag toch niet naar binnen? dus wat is het probleem als je gewoon buiten blijft?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:40 schreef quirina het volgende:
“ hoi ben eigenlijk in isolatie maar breng toch merlijn naar de Bso want hij wil zo graag”
Zulke mensen hebben we altijd al gehad.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:33 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat "Long Covid" gaat nog heel groot worden. Beetje klagen over pijntjes en stress en je bent voor de rest van je leven een slachtoffer dat uitkering verdient. Het wordt een soort zelfdiagnose.
...ben je nu serieus of?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:42 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Je mag toch niet naar binnen? dus wat is het probleem als je gewoon buiten blijft?
Als een ouder besmet is hoort deze zijn kind niet te brengenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:42 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Je mag toch niet naar binnen? dus wat is het probleem als je gewoon buiten blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |