abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195627798
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Cijfers van het rivm mbt de setting waar men de besmetting op liep kan je sowieso met een korrel zout nemen.
1.9% op verjaardagen, feesten, borrels.
0.9% bij studentenactiviteiten

Dit komt omdat 80% überhaupt niet te herleiden is. Waarschijnlijk is in die 80% een veel grotere groep dat het tijdens verjaardagen/activiteiten hebben opgelopen.
pi_195627806
quote:
2s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:32 schreef DW457 het volgende:

[..]

Wie de schoen past...

Ik heb jou niet persoonlijk genoemd en heb het over het algemeen...maar als jij je aangesproken voelt zegt dat genoeg over jou.
Je reageert op een post op mij, en direct na mijn reactie daarop noem je dat. Vind je het raar dat ik het dan lees alsof je mij erop aanspreekt?
pi_195627813
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar zijn dat dan niet vooral mensen die op de IC's hebben gelegen die daar terecht komen? Daarvan is natuurlijk al bekend dat een groot deel kampt met ernstige restschade.
Laatst een reportage gezien van een jongedame die begin dit jaar, toen er nog veel onbekend was, met wat medicijnen, onder ander morfine, naar huis was gestuurd. Zij had nog steeds nauwelijks energie en moest elke dag minstens 2 uur rusten. Was in een-vandaag een paar weken geleden en zij bleek geen uitzondering.
pi_195627814
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:33 schreef Vasilevski het volgende:
slachtoffer dat uitkering verdient. Het wordt een soort zelfdiagnose.
Juistum. Vergeet ook niet dat langdurige stress, angst en eenzaamheid nou ook niet bepaald gunstig zijn voor je gezondheid.
pi_195627816
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar zijn dat dan niet vooral mensen die op de IC's hebben gelegen die daar terecht komen? Daarvan is natuurlijk al bekend dat een groot deel kampt met ernstige restschade.
Dat lees ik niet.
Het gaat bij mijn weten om alle mensen die in het ziekenhuis gelegen hebben met Covid.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195627820
quote:
85s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:30 schreef DW457 het volgende:
Ik vraag me oprecht af wat de overheid moet doen om EIN-DE-LIJK de urgentie hiervan bij die stijfkoppen beroepsontkenners duidelijk te maken...
Zolang mensen als Engel een harde plasser krijgen van de aandacht die ze momenteel door hun volksmennerij hebben....
pi_195627828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:35 schreef Xqtress het volgende:

[..]

Laatst een reportage gezien van een jongedame die begin dit jaar, toen er nog veel onbekend was, met wat medicijnen, onder ander morfine, naar huis was gestuurd. Zij had nog steeds nauwelijks energie en moest elke dag minstens 2 uur rusten. Was in een-vandaag een paar weken geleden en zij bleek geen uitzondering.
Ik geloof oprecht dat de behandeling van patiënten in maart/april in sommige gevallen meer kwaad dan goed gedaan heeft, met alle beste bedoelingen.

Iemand met morfine naar huis sturen is bijvoorbeeld ook niet zomaar iets. Dan kun je er vanuit gaan dat diegene een tijd lang niets heeft gekund.
pi_195627834
quote:
2s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:25 schreef DW457 het volgende:

[..]

Hersenschade, chronisch vermoeidheid, blijvende kortademigheid, aanzienlijk teruggelopen conditie en natuurlijk alles wat we nu nog niet kunnen weten.
We kunnen kijken wat de lange termijn gevolgen waren van sars in 2003. Ook voor mensen met een milder verloop.
Dat geeft enig idee aangewoon dit gewoon sars is maar milder en besmettelijker.

Zag een keer een docu, 10 jaar na sars.
Lijkt me genoeg reden het liever niet op te lopen.
pi_195627836
https://www.telegraaf.nl/(...)erik-gommers-stoppen

Leon de Winter heeft hier wel gelijk. Zoals wij nu het virus benaderen is het een eeuwig jo-jo-effect, zoals met diëten
Eerst weer wat strengere maatregelen → virus zakt weer wat → we laten weer wat maatregelen los - virus laait weer op.
pi_195627848
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:34 schreef Remco het volgende:

[..]

Dit komt omdat 80% überhaupt niet te herleiden is. Waarschijnlijk is in die 80% een veel grotere groep dat het tijdens verjaardagen/activiteiten hebben opgelopen.
Denk het ook. Maar daarom kunnen we die bco cijfers met een korrel zout nemen.
pi_195627850
quote:

[..]

Dat "Long Covid" gaat nog heel groot worden. Beetje klagen over pijntjes en stress en je bent voor de rest van je leven een slachtoffer dat uitkering verdient. Het wordt een soort zelfdiagnose.
Daarom was dat Longfonds onderzoek zo'n mooi voorbeeld. Een 'onderzoek' onder 2000 mensen, op het Coronalongplein en via Facebook, bij mensen die zich al gemeld hadden dat ze nog klachten hadden. Van die 2000 mensen waren er 340 daadwerkelijk gediagnosticeerd met Covid, de rest dacht het gehad te hebben.

Van die 2000 mensen had 90% nog klachten na 6 maanden. Ja, nogal wiedes, maar dat is niet representatief voor de rest van de bevolking.
pi_195627852
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:37 schreef Idisrom het volgende:

Leon de Winter heeft hier wel gelijk. Zoals wij nu het virus benaderen is het een eeuwig jo-jo-effect, zoals met diëten
Eerst weer wat strengere maatregelen → virus zakt weer wat → we laten weer wat maatregelen los - virus laait weer op.
Wat stel jij dan voor?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195627862
quote:

We hebben niet echt een keus.
Je moet toch een balans tussen economie en volksgezondheid houden.
Tot de oplossing is dit gewoon zo.
pi_195627865
quote:

The hammer and the dance.
pi_195627873
-nee-

[ Bericht 97% gewijzigd door capricia op 14-10-2020 09:43:24 ]
pi_195627877
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:39 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

The hammer and the dance.
Dat is niet wat Fauci daarmee bedoelde, maar goed.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_195627879
quote:

Maar wat had je dan verwacht? Strengere maatregelen en dat dan daarna alles over is? Volgens mij werd al heel snel gewaarschuwd dat we tot een vaccin misschien wel drie a vier keer in lockdown zouden moeten.
pi_195627884
“ hoi ben eigenlijk in isolatie maar breng toch merlijn naar de Bso want hij wil zo graag”

o|O
pi_195627907
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat stel jij dan voor?
Of helemaal laissez-faire, of we gaan vijf-zes weken de totale lockdown à la Wuhan doen. Dus supermarkten dan ook dicht, en alles laten bezorgen door de buurtwacht is een verzegeld huis.
pi_195627916
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:40 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat is niet wat Fauci daarmee bedoelde, maar goed.
Het effect blijft hetzelfde.
pi_195627921
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

We kunnen kijken wat de lange termijn gevolgen waren van sars in 2003. Ook voor mensen met een milder verloop.
Dat geeft enig idee aangewoon dit gewoon sars is maar milder en besmettelijker.

Zag een keer een docu, 10 jaar na sars.
Lijkt me genoeg reden het liever niet op te lopen.
Dat is trouwens wel een hele interessante gedachte. Als dit zoveel overeen komt met Sars (96% lees ik) kan het dan niet gewoon een doorgemuteerde Sars zijn, ipv een volledig nieuw virus.

Oftewel, die hele discussie die er toen was over wet markets enzo, kan dit niet een opleving zijn?
pi_195627927
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:40 schreef quirina het volgende:
“ hoi ben eigenlijk in isolatie maar breng toch merlijn naar de Bso want hij wil zo graag”

o|O
Je mag toch niet naar binnen? dus wat is het probleem als je gewoon buiten blijft?
pi_195627937
quote:

[..]

Dat "Long Covid" gaat nog heel groot worden. Beetje klagen over pijntjes en stress en je bent voor de rest van je leven een slachtoffer dat uitkering verdient. Het wordt een soort zelfdiagnose.
Zulke mensen hebben we altijd al gehad.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_195627940
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:42 schreef Jappie81 het volgende:

[..]

Je mag toch niet naar binnen? dus wat is het probleem als je gewoon buiten blijft?
...ben je nu serieus of?
pi_195627945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:42 schreef Jappie81 het volgende:

[..]

Als een ouder besmet is hoort deze zijn kind niet te brengen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')