Morguh lieffie 😘 hoe kan ik jou dan toch over het hoofd zien. Ik ga zo in een hoekje staan schamenquote:
Ouder dan jij.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:30 schreef Justin_Case het volgende:
Je druk maken om een kaap, hoe oud ben je
neeh hoeft niet hèquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh lieffie 😘 hoe kan ik jou dan toch over het hoofd zien. Ik ga zo in een hoekje staan schamen
👍🏻quote:
Een samenvatting van dit voorval staat al in het YvonneTopic achter de schermenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Een samenvatting van dit voorval staat al in het YvonneTopic achter de schermen
Ik noteer deze act.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Een samenvatting van dit voorval staat al in het YvonneTopic achter de schermen
Saai grijs weer nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wel groot verschil met gister
Zo staatie achter de schermen @aloaquote:Aloa had de LAPO maar Haagskwartiertje wilde toch het nieuwe topic openen, daarna wilde Aloa een andere TT.
Haagskwartiertje heeft dit 2x weer aangepast. Hij modereert dus buiten KLB.
Mijn voorstel: Ban 2 weken.
Gr Paul - Moderator
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo staatie achter de schermen @:aloa
quote:
ik vind rode wel lekker..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:36 schreef Rob het volgende:
[..]
die zijn ook goedkoper in grote hoeveelheden.
En terecht.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo staatie achter de schermen @:aloa
Kloptquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:36 schreef Rob het volgende:
[..]
die zijn ook goedkoper in grote hoeveelheden.
Kan Haagskwartiertje ook eens 2 weken echt werken voor zijn baas ipv op fok zitten heequote:
Fokkend je geld verdienen. Lekker manquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan Haagskwartiertje ook eens 2 weken echt werken voor zijn baas ipv op fok zitten hee
hij zou niet weten wat hij dan moet doen achter dat bureauquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan Haagskwartiertje ook eens 2 weken echt werken voor zijn baas ipv op fok zitten hee
Het echte werk speelt zich ook af onder het bureauquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:40 schreef Rob het volgende:
[..]
hij zou niet weten wat hij dan moet doen qchter dat bureau
👊quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het echte werk speelt zich ook af onder het bureau
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:40 schreef Rob het volgende:
[..]
hij zou niet weten wat hij dan moet doen achter dat bureau
Döner*quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:42 schreef Justin_Case het volgende:
Oh ik heb een brief van donor op de mat geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|