chufi en DJMO doen het.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was ik net van plan. Tot laters 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Shiiytt laatsteIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
In de top 20 laatstequote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Jij nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ik net van plan. Tot laters 🖐🏻![]()
![]()
Ik zat nog in het vorige topic
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Goedzoquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:25 schreef Paul het volgende:
TT veranderd op verzoek lapo-er vorige topic![]()
![]()
Probeer het nog een keer Hoi hoi @Rob 🖐🏻Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffie Dot?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:28 schreef Dotteke het volgende:
Probeer het nog een keer Hoi hoi @:rob 🖐🏻![]()
Lekker Aloaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had je al moge gewenst in vorig topic..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:28 schreef Dotteke het volgende:
Probeer het nog een keer Hoi hoi @:rob 🖐🏻
Maar het kan altijd nog een keer..
Goedemorgen skattie![]()
![]()
O die heb ik dan gemist. Mijn excuus 😱quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:29 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik had je al moge gewenst in vorig topic..
Maar het kan altijd nog een keer..
Goedemorgen skattieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik dan gemist. Mijn excuus 😱quote:![]()
Dank je wel 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: