Langer dan @Amee dan.quote:
snap ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Als een jongen korter dan mij is dan heb ik medelijden met hem.
Spuit hem zo in de bek !!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:10 schreef Amee het volgende:
@:Geerd moet ook komen op de begrafenis!
Dat hij zijn zaad zal deponeren vanuit een ejaculatie zo in het mondje bij hemquote:
Gaat dat lukken?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hij zijn zaad zal deponeren vanuit een ejaculatie zo in het mondje bij hem
Jaaa. Maar jij wilde in de bek spuitenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik moest komen op de begrafenis zei je..
geerd is zo getraind, die kan een vlieg in z'n oog spuiten op vijf meter afstandquote:
One of a kind!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
geerd is zo getraind, die kan een vlieg in z'n oog spuiten op vijf meter afstand
hoe oud moeten ze zijn voor je danquote:
Nee, er zijn nog genoeg families van adel die complete landgoeden over hebben voor onze achternaamquote:
Boven de 25quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe oud moeten ze zijn voor je dan
Ben je van adel dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, er zijn nog genoeg families van adel die complete landgoeden over hebben voor onze achternaam
Dus haagsie valt al af met z'n dikke pensquote:
Er zijn families die landen bezitten die jaloers zijn op onze naam.quote:
Het liefst vrijgezel. Haha! Maar ik ben momenteel verliefd op iemand van 39quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus haagsie valt al af met z'n dikke pens
Is het zo'n naam als wat ik vaker lees in de Nederlandse romans?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn families die landen bezitten die jaloers zijn op onze naam.
waarom heb je dan een extrra iemand nodigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Het liefst vrijgezel. Haha! Maar ik ben momenteel verliefd op iemand van 39
Heb ik dat nodig dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom heb je dan een extrra iemand nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |