Maak het nog een beetje ergerquote:
Ik geloof hier niks van!quote:
Ik weet niet waar jij de dag mee begint.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit aan de koffie gekNee, ik ben visueel ingesteld en zag door de post van @:Justin_Case een kut met kibbelingen voor me
Is wel zoquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik geloof hier niks van!
[..]
Ik weet niet waar jij de dag mee begint.
Met koffie en een peuk dus. Daarna poepen en douchen. Nog een koffie. En dan smeer ik 'mquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik geloof hier niks van!
[..]
Ik weet niet waar jij de dag mee begint.
Ik ga het navragenquote:
Jammerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mooier kan ik het niet maken.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:05 schreef Justin_Case het volgende:
DE BOOM STAAT IN DE KAMER
HALLELUJAAAA
Maakt dat uit?quote:
Ja echt ineens bamquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:09 schreef Rob het volgende:
[..]
niet te geloven.. ik had er een toen ik wakker werd
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef ToT het volgende:
[..]Over 72 dagen is het volgens de kerk 2020 jaar geleden (plus een jaar of 8) dat de schepper een deel van zichzelf naar de aarde stuurde in een stal (wat volgens historici een grot was) om door ons dood te laten martelen zodat hij ons kan vergeven, en dus zetten we een boom in ons huis neer en hangen er snuisterijen in om dat te vieren (hoewel dat gebruik al VEEL ouder is).
Netjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:09 schreef Rob het volgende:
[..]
niet te geloven.. ik had er een toen ik wakker werd
....omdat hij de joden verteld had geen belastingen meer te betalen!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
En daarna vieren we dat ze die lamlul aan een kruis gespijkerd hebben .
Whutquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:11 schreef ToT het volgende:
En om te vieren dat hij op een gruwelijke wijze doodgemarteld is, schilderen we eieren die we verstoppen!
Wie?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:11 schreef ToT het volgende:
En om te vieren dat hij op een gruwelijke wijze doodgemarteld is, schilderen we eieren die we verstoppen!
ja je moet wat om je verdriet weg te etenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:11 schreef ToT het volgende:
Pasen, paaseieren?quote:
Die krijgen het ook weer drukkerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:12 schreef Rob het volgende:
ik dacht even dat de buurman een boa had laten ontsnappen
ander soortquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die krijgen het ook weer drukker
Morguh Maan 🖐🏻quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |