Wat is dit nou weer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:00 schreef Aguero het volgende:
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=3397
Okquote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom wordt Jeroen zo enthousiast van Armee? Er is meer in het leven dan een simpel vlaggetje, toch? Toch?
Het zou echt walgelijk zijn als dit soort brainfarts beloond worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer.
Al die klassementsrenners die naar voren komen, ik denk dat ie op een kilometer of 5 van de meet wordt ingelopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Tussen kilometer 6 en 3 kun je toch moeilijk sneller rijden als peloton door de bizarre hoeveelheid bochten die daar zitten.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:00 schreef Aguero het volgende:
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=3397
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die haten op Demare zijn gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je geobsedeerd?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat anders Demare wint en daar wordt niemand vrolijk van.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:33 schreef Zorro het volgende:
Idioten, beetje Demare en gratis win geven
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:58 schreef Zorro het volgende:
Kan FDJ zich ook niet even terugtrekken?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:35 schreef Zorro het volgende:
Ik hoor dat Demare geen pasta lust en het niet wegkrijgt.
quote:
Waarom doet Ineos dit.quote:
Sprinter Swift.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom doet Ineos dit.
Is Swift overleden en Narvaez in een verpleegtehuis dan?quote:
Hij zit niet in mijn team. Sagan ook niet maar die gun ik het toch. Is dan ook geen Fransoos.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je geobsedeerd?
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
Ik had even een brainfart, sta volledig achter Ben Swift.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is Swift overleden en Narvaez in een verpleegtehuis dan?
Ganna gaat een Ekimovje doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is Swift overleden en Narvaez in een verpleegtehuis dan?
Verbaast me dat nog altijd minder dan de helft Swift in z'n team hep.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Ik had even een brainfart, sta volledig achter Ben Swift.
Soms heb je daar gewoon geen zin in. Net als Zabel, die wil je toch ook niet in je team hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verbaast me dat nog altijd minder dan de helft Swift in z'n team hep.
‘De gapende muil’ is uit z’n repertoire verdwenen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het peloton is een wreed beest.
Sagan, Gaviria, Swift en Hodeg zo te zien.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:12 schreef Belgosome het volgende:
Iemand dat denkt dat Demare niet wint?
Niet teveel logica verwachten van Israel Fucked-Up Nation.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:13 schreef Slobeend het volgende:
Waar komt dat vertrouwen in Rick ducking Zabel ineens vandaan.
Maar toen moest hij rijden voor Rudy de Barbier.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |