Ik heb geen idee, eerlijk gezegd. Maar halverwege oktober een tweet van april moeten aandragen om nog even te kunnen lachen vind ik vrij zwak. Moet je toch gewoon boven staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moet-ie maar niet zo stellig zijn. Heeft hij zelf eigenlijk ooit nog iets geschreven waarin hij uitlegt waarom zijn eerdere beloftes niet uit zijn gekomen?
Omdat de kans vrij groot is dat 10 jongeren gaan vertellen dat ze een hardloopgroepje zijn als ze chillen in het park.quote:
Dat doet hij achteraf wel in zijn boek, dat hij nu vast aan het schrijven isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moet-ie maar niet zo stellig zijn. Heeft hij zelf eigenlijk ooit nog iets geschreven waarin hij uitlegt waarom zijn eerdere beloftes niet uit zijn gekomen?
Zolang je maar niet het rijtje handenschudden hebt bij de condoleancequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan nog is 100-250 man op een gemiddelde begraafplaats behoorlijk wat. En ik weet 100% zeker dat je dan niet de 1,5m kan volhouden.
Nee. Er zit in Nederland op dat niveau geen onderscheid zitten de Re en Ca. Daarom kan je ook geen verschil maken op dit niveau tussen nat en droog. Naja, puur technisch gezien is dan droog de patatzaak, maar verder kan je er niks mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:54 schreef Vallon het volgende:
Bij OP1 werd duidelijk dat 20% van positief geteste personen toch de straat op gaat. Ik was behoorlijk flabbergasted.
(Dan heb ik het nog niet over mensen die in afwachting van een test/uitslag, gewoon doorgaat met wat die aan het doen was).
Ergens begrijpelijk want wat moet je doen wanneer verplichtingen heb, je koelkast leeg is en de online een wachtlijst heeft van 4 weken en je toch je kind moet ophalen bij oppassende Opa/Oma die eventjes oppasten.
Ook hier zeg ik opnieuw dat de overheid duidelijker moet schetsen wat er van iemand wordt verwacht in/bij risicovolle situaties en hoe die zich in mogelijkheden zichzelf - ook in bescherming - kan (laten) steunen.
Let wel: hij geeft gezegd dat er absoluut geen tweede golf komt. Ik vind het eerder zwak dat hij met evenveel stelligheid stug door blijft gaan met twitteren. Hij mag wel eens een toontje lager gaan zingen als zijn voorspellingen niet uitkomen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, eerlijk gezegd. Maar halverwege oktober een tweet van april moeten aandragen om nog even te kunnen lachen vind ik vrij zwak. Moet je toch gewoon boven staan.
Huh?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Er zit in Nederland op dat niveau geen onderscheid zitten de Re en Ca. Daarom kan je ook geen verschil maken op dit niveau tussen nat en droog. Naja, puur technisch gezien is dan droog de patatzaak, maar verder kan je er niks mee.
Dus verschil tussen restaurant en kroeg ga je eigenlijk niet juridisch kunnen handhaven.
Dat heeft de Hond nog nooit belemmerd, volgens mij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Let wel: hij geeft gezegd dat er absoluut geen tweede golf komt. Ik vind het eerder zwak dat hij met evenveel stelligheid stug door blijft gaan met twitteren. Hij mag wel eens een toontje lager gaan zingen als zijn voorspellingen niet uitkomen.
Had De Jonge het niet over een quarantainehandleiding? Zou ikzelf best handig vinden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:54 schreef Vallon het volgende:
Bij OP1 werd duidelijk dat 20% van positief geteste personen toch de straat op gaat. Ik was behoorlijk flabbergasted.
(Dan heb ik het nog niet over mensen die in afwachting van een test/uitslag, gewoon doorgaat met wat die aan het doen was).
Ergens begrijpelijk want wat moet je doen wanneer verplichtingen heb, je koelkast leeg is en de online een wachtlijst heeft van 4 weken en je toch je kind moet ophalen bij oppassende Opa/Oma die eventjes oppasten.
Ook hier zeg ik opnieuw dat de overheid duidelijker moet schetsen wat er van iemand wordt verwacht in/bij risicovolle situaties en hoe die zich in mogelijkheden zichzelf - ook in bescherming - kan (laten) steunen.
Als het nou een tweet van drie weken geleden was die nu aangehaald werd was ik 't met je eens. Nu nog met tweets van een halfjaar terug aan komen vind ik niet zo chique, zonder aanzien des persoons.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Let wel: hij geeft gezegd dat er absoluut geen tweede golf komt. Ik vind het eerder zwak dat hij met evenveel stelligheid stug door blijft gaan met twitteren. Hij mag wel eens een toontje lager gaan zingen als zijn voorspellingen niet uitkomen.
Wat? Er zit geen stempel of iets ander wat nu een kroeg of een restaurant is behalve dat we er zelf een idee bij hebben. Ik heb verschillende vrienden met een soort van eetcafé. (tappas, eterij/tapperij, dat soort spul). Die kan je onder een kroeg stempelen maar eigenlijk ook onder restaurant want er zitten vrij veel mensen te eten.quote:
In april al voorspellen dat er absoluut geen tweede golf komt en op basis daarvan het overheidsbeleid afvallen (en het draagvlak ervoor verkleinen) vind ik eerder niet chique. Met dat soort mensen mag je, zonder aanzien des persoons, wat mij betreft keihard afrekenen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het nou een tweet van drie weken geleden was die nu aangehaald werd was ik 't met je eens. Nu nog met tweets van een halfjaar terug aan komen vind ik niet zo chique, zonder aanzien des persoons.
Het is terugkomen op de voorspelling die hij op dat moment deed welke betrekking heeft op het moment waarin we nu leven. Dus best relevant.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het nou een tweet van drie weken geleden was die nu aangehaald werd was ik 't met je eens. Nu nog met tweets van een halfjaar terug aan komen vind ik niet zo chique, zonder aanzien des persoons.
Een handleiding? Is het niet gewoon:quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Had De Jonge het niet over een quarantainehandleiding? Zou ikzelf best handig vinden.
Ik heb vooral een aantal vragen bij deze cijfers. Ze hebben amper capaciteit om bijvoorbeeld BCO te doen. Hier heeft men dan wel grondig onderzoek naar gedaan. Hoe? Kleine groep onderzocht en dat vertaald naar alle mensen? Hoe is deze groep geselecteerd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:54 schreef Vallon het volgende:
Tsja, hij mag gewoon zeggen wat hij vindt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In april al voorspellen dat er absoluut geen tweede golf komt en op basis daarvan het overheidsbeleid afvallen (en het draagvlak ervoor verkleinen) vind ik eerder niet chique. Met dat soort mensen mag je, zonder aanzien des persoons, wat mij betreft keihard afrekenen.
Je vergeet punt 2. Als je geen zin hebt in punt 1, doe dan gewoon wat je altijd deed.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:03 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Een handleiding? Is het niet gewoon:
1. Blijf binnen tot zoveel dagen na je laatste klachten?
En dat dan genoeg is?
Ik zie er de meerwaarde niet zo van in. Het is van hetzelfde niveau als nu nog de groepsimmuniteit speech van Rutte aanhalen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In april al voorspellen dat er absoluut geen tweede golf komt en op basis daarvan het overheidsbeleid afvallen (en het draagvlak ervoor verkleinen) vind ik eerder niet chique. Met dat soort mensen mag je, zonder aanzien des persoons, wat mij betreft keihard afrekenen.
Volgens mij zit dat verschil tussen nat en droog in het verkoop van alcohol.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat? Er zit geen stempel of iets ander wat nu een kroeg of een restaurant is behalve dat we er zelf een idee bij hebben. Ik heb verschillende vrienden met een soort van eetcafé. (tappas, eterij/tapperij, dat soort spul). Die kan je onder een kroeg stempelen maar eigenlijk ook onder restaurant want er zitten vrij veel mensen te eten.
Naja, dan kan je dus helemaal juridisch niet gaan bepalen wie wat doet, want dat verschil is er op papier niet. Ja, je kan een kroket op tafel zetten tussen het bier en zeggen dat je nu een restaurant bent maar dat lijkt me in deze ook niet helemaal de bedoeling.
Oh ja misschien is het wel relevant, maar dat maar per se je gelijk willen halen of het ongelijk van een ander nog aan moeten willen tonen een halfjaar later begrijp ik niet zo. Wees groter dan dat.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:03 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Het is terugkomen op de voorspelling die hij op dat moment deed welke betrekking heeft op het moment waarin we nu leven. Dus best relevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |