quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:35 schreef robdriessen het volgende:
Als soortgelijke 'de vriend van' komt deze heel dicht bij huis voor mij. Meegedaan <3
Ik heb mijn oorspronkelijke post meteen even aangepast met deze link.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
https://leesvoedsel.nl/
ik weet niet of deze directe link toegestaan is, zo niet dan wordt hij vast wel verwijderd
Dat heeft iemand geloof ik gisteren al gedaan ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:30 schreef Starhopper het volgende:
Misschien hart van nederland benaderen?
Los van het feit dat daar zoveel redenen voor kunnen zijn is dat waarschijnlijk helemaal niet wenselijk?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:35 schreef MilkTea het volgende:
Verschrikkelijk zeg, vraagje:
Waarom kan vriend het huis niet nu al kopen en op zijn naam krijgen? Puur interesse, ik zal wel iets over het hoofd zien.
Toch snap ik de vraag van @MilkTea wel, wat gaat er straks bijvoorbeeld met onderhoud, GWL, gem belastingen e.d. gebeuren? dat zal ook betaald moeten worden. Dat moet die vriend dan betalen? en wat als hij moet verhuizen voor werk of iets anders?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Los van het feit dat daar zoveel redenen voor kunnen zijn is dat waarschijnlijk helemaal niet wenselijk?
De wens is dat het kind het huis kan behouden. Niet dat een andere volwassene, die geen familieband met het kind heeft, daar de zeggenschap over krijgt.
Geen idee wie dat gaat betalen, maar wellicht zou hij kunnen bijdragen in ruil voor zijn woongenot.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:45 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toch snap ik de vraag van @:MilkTea wel, wat gaat er straks bijvoorbeeld met onderhoud, GWL, gem belastingen e.d. gebeuren? dat zal ook betaald moeten worden. Dat moet die vriend dan betalen? en wat als hij moet verhuizen voor werk of iets anders?
ik vind het echt een verschrikkelijke situatie![]()
Tuurlijk mag dat, gratis schopje!!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
https://leesvoedsel.nl/
ik weet niet of deze directe link toegestaan is, zo niet dan wordt hij vast wel verwijderd
Rond de ¤450k. Kind is 10%.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:50 schreef mrPanerai het volgende:
Wat een geld, 45k erfbelasting voor een rechtstreekse erfgenaam in de eerste graad, hoeveel is het huis dan waard?
toch niet normaal, en 450k is tegenwoordig niks overdreven in het westen.quote:
Niet echt, bij 450K zou de erfbelasting ¤ 73.138 zijn.quote:
Ja, niet gedacht aan de 2e schaal.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet echt, bij 450K zou de erfbelasting ¤ 73.138 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |