abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195610067
Corona is ingezet als startschot naar een klimaatneutrale wereld.
Co2 uitstoot nu al met 7% verminderd maar lijkt nog niet genoeg te zijn.
Hoe anders zou je namelijk uitstootvermindering kunnen realiseren?
Waarom ook anders dat horeca moet sluiten? Dat een avondklok noodzakelijk is? Dat er minder autos op de snelweg zijn? Dit alles niet tegen corona, maar tegen CO2 uitstoot.
Terwijl wat mij betreft zowel dat hele co2 als corona een en al grote oplichterij is.

Wij gaan een toekomst tegemoet wat het einde betekent van alles wat wij ooit dierbaar hadden.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:44:47 #2
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195610114
quote:
Terwijl wat mij betreft zowel dat hele co2 als corona een en al grote oplichterij is.
Maar waarom is Corona erger?

quote:
Wij gaan een toekomst tegemoet wat het einde betekent van alles wat wij ooit dierbaar hadden.
Je hebt hier gelijk, zonder het zelf te beseffen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195610176
AGENDA2030~~!!!NEW WORLD ORDER !!
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:50:54 #4
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195610225
Corona is fake topic #383937
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195610275
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 14:50 schreef Mikeytt het volgende:
Corona is fake topic #383937
Zit je al klaar in je schuilkelder met je mondkapje handschoentjes aan en gel te wachten op de presco ? :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_195610471
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 14:42 schreef Viesdik het volgende:
Corona is ingezet als startschot naar een klimaatneutrale wereld.
Co2 uitstoot nu al met 7% verminderd maar lijkt nog niet genoeg te zijn.
Hoe anders zou je namelijk uitstootvermindering kunnen realiseren?
Waarom ook anders dat horeca moet sluiten? Dat een avondklok noodzakelijk is? Dat er minder autos op de snelweg zijn? Dit alles niet tegen corona, maar tegen CO2 uitstoot.

Ok.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195610700
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 14:53 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zit je al klaar in je schuilkelder met je mondkapje handschoentjes aan en gel te wachten op de presco ? :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Je vergeet de zonnebrandcreme die hij altijd en overal gebruikt _O_
lol
pi_195610970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:14 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]

Je vergeet de zonnebrandcreme die hij altijd en overal gebruikt _O_
Soyboytje dus :') :') :') :') :')

Ik zwaai naar dieren.
pi_195612300
quote:
De CO2 is oplichterij, dat ben ik met je eens. De opwarming van de aarde is in mijn optiek niet geheel aan de mensheid te wijten, maar grotendeels aan een cyclus waar de aarde naar een piek koerst.
Door verschillende overheden (lees: het klimaatakkoord van Parijs) wordt hier handig gebruik van gemaakt.
Het stikstofbeleid is het sprookje van de Nederlandse overheid, want de rest van Europa hoor je er niet of nauwelijks over. Of we worden zodanig bedonderd door de media die de nieuwswaardes in het stikstofbeleid van de andere lidstaten onderdrukken, zodat de Nederlandse burger daar geen zicht op heeft. Dat kan ook.

Ik denk dat SARS-CoV-2 met opzet de wereld in is geholpen om
a) af te zijn van de vergrijzende bevolking die hieraan overlijdt;
b) structureel de infrastructuur van landen zodanig te verzwakken om de monetaire lasten hiervan te verminderen; en
c) de concurrentie van kleine bedrijven, die een doorn in het oog zijn van grote concerns, te kunnen afkappen.

Oplichterij? Ja en nee.
Ja omdat: we zodanig worden bedonderd door beleidsvoerders van hoger hand dat we de échte waarheid niet kunnen ontvouwen over het hoe en waarom van het SARS-CoV-2 virus en, de exacte oorsprong niet kunnen achterhalen. Én het feit dat er een multimiljardair op deze planeet rondloopt die verschillende instanties heeft gesubsidieerd om een vaccin te vinden voor dit virus.
Nee omdat: het virus een zodanig grote impact heeft op ons zorgstelsel dat het vrijwel onmogelijk maakt om het af te schilderen als 'oplichterij', en iets dat wel degelijk als echte bedreiging kan worden aangezien, anders dan zomaar een 'dingetje'.

[ Bericht 16% gewijzigd door Metalfrost op 13-10-2020 16:38:44 ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_195612339
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 16:25 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

De CO2 is oplichterij, dat ben ik met je eens. De opwarming van de aarde is in mijn optiek niet geheel aan de mensheid te wijten, maar grotendeels aan een cyclus waar de aarde naar een piek koerst.

:')___________________________________________________________!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195612515
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 16:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')___________________________________________________________!
Ja, wat?
pi_195612635
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 16:25 schreef Metalfrost het volgende:

Weet je wat ik wil? Iets wat heel Nederland ook wil! INTEGRITEIT en BETROUWBAARHEID!
Politici die hun fouten toegeven, politici die eerlijk zijn, politici die durven zeggen dat ze er naast zaten.
Het volk eerlijk informeren! Het debat gunnen. Iedereen een podium bieden! En openstaan voor kritiek!
Dat is niet alleen wat ik wil, maar dat is wat heel Nederland wil!

Het gaat mij niet eens over het klimaat en of corona! Het gaat mij om de basis! Vertrouwen, eerlijkheid en integriteit!
En zolang dat er niet is, zal ik een overheid/regering nooit mijn vertrouwen geven omdat ze keer op keer mijn vertrouwen geschaad hebben.

Een bij een gezond klimaat hoort ook een gezond politiek klimaat.
En of het nou van links of van rechts is interesseert mij geen ene hol!

[ Bericht 1% gewijzigd door Viesdik op 13-10-2020 16:58:33 ]
pi_195612668
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 16:44 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Weet je wat ik wil! INTEGRITEIT en EERLIJKHEID!
Politici die hun fouten toegeven, politici die eerlijk zijn, politici die durven zeggen dat ze er naast zaten.
Het volk eerlijk informeren! Het debat gunnen. Iedereen een podium bieden! En openstaan voor kritiek!

Het gaat mij niet eens over het klimaat en of corona! Het gaat mij op de basis! Vertrouwen, eerlijkheid en integriteit!
En zolang dat er niet is, zal ik een overheid/regering nooit mijn vertrouwen geven omdat ze keer op keer mijn vertrouwen geschaad hebben.

Een een gezond klimaat hoort ook een gezond politiek klimaat.
En of het nou van links of van rechts is interesseert mij geen ene hol!
Dus dit topic gaat eigenlijk niet over corona.
Het gaat over het niet meer vertrouwen van de overheid.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:48:25 #14
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195612730
quote:
Geniale opmerking, want dit gaat zeker gebeuren, met of zonder maatregelen.
Praat over de hel en je komt er.
pi_195612918
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 16:45 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Dus dit topic gaat eigenlijk niet over corona.
Het gaat over het niet meer vertrouwen van de overheid.
Het is een verlengde op dit alles.
Klimaat is een thema van globalisten, ontstaan vanuit een bepaalde politieke stroming.
Het is een links politiek ultra gefinancierde ideologisch semi-utopisch toekomstbeeld.
Daarbij zijn gigantisch veel multinationals bij betrokken.
En weet je waarom die erbij betrokken zijn? Om hun machtspositie te vergroten!
Het gaat om macht, om status, om prestige en om onoverwinnelijkheid.
Allemaal zelfzuchtige mensen met eigenbelangen.
Mensen met zwaarwegende eigenbelangen die een eigen beeld hebben van de wereld die niet overeenkomt met het beeld van de bevolking.
Zelfzuchtige mensen verleggen telkens hun grenzen. Leugens stapelen zich op om een doel te bereiken.
Als je dat niet begrijpt ben je zo naïef en goedgelovig als het maar kan zijn.
Het is een netwerk aan verstrengelingen die de maatschappij kapot maakt.
De rijken worden alleen maar rijker en machtiger. Je merkt aan alles dat corona de rijken rijker maakt en de armen armer.
Amazon, Apple, Bill Gates, Soros en noem ze allemaal maar op.
Dan komen we in een steriele saaie wereld terecht waarin culturen en nationaliteiten en democratie niet meer bestaat. Als wij onze soevereiniteit verliezen aan de EU, dan is jouw mening geen kanjer meer waard.
Daarom gun ik mij ook de gedachte dat corona geen toeval is.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:00:41 #16
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195612979
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 16:58 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Klimaat is een thema van globalisten, ontstaan vanuit een bepaalde politieke stroming.
Het is een links politiek ultra gefinancierde ideologisch semi-utopisch toekomstbeeld.
Zelfzuchtige mensen verleggen telkens hun grenzen. Leugens stapelen zich op om een doel te bereiken.
De rijken worden alleen maar rijker en machtiger. Je merkt aan alles dat corona de rijken rijker maakt en de armen armer.
Dan komen we in een steriele saaie wereld terecht waarin culturen en nationaliteiten en democratie niet meer bestaat. Als wij onze soevereiniteit verliezen aan de EU, dan is jouw mening geen kanjer meer waard.
Bezos, de linkse globalist die ons uitlevert aan de EU.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195613060
Gretchen Tunaberg kan trots zijn!!!!111
U MAD?
  Moderator dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:28:03 #18
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195614774
Godver en we hadden zo’n mooie OP ;(
Hmm deze OP... :'(
Wat jullie? Vorige OP weer terugzetten?
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:47:24 #19
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195617866
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 16:58 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Het gaat om macht, om status, om prestige en om onoverwinnelijkheid.
Mensen met zwaarwegende eigenbelangen die een eigen beeld hebben van de wereld die niet overeenkomt met het beeld van de bevolking.
Links...

_O- _O- _O-

Corporatisme, kapitalisme, marktdenken en marktwerking, globalisme... is ineens allemaal links.

Vooral rechts blijven stemmen, Viesdik, dan heb je die dystopie binnen no time.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:49:08 #20
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195617935
quote:
Dat gaat los van corona ook gebeuren trouwens. Corona heeft daar zelfs geen invloed op.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:49:34 #21
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195617955
Maar het is wel goed. Ik heb mijn schaapjes op het droge.

Zoek het maar uit, 'het volk', als 'het volk' te dom om te schijten is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:50:55 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195618007
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar het is wel goed. Ik heb mijn schaapjes op het droge.

Zoek het maar uit, 'het volk', als 'het volk' te dom om te schijten is.
Stoppen met schijten zou op zich veel geld schelen zo dom zou dat niet zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195618064
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 18:28 schreef SuperHartje het volgende:
Godver en we hadden zo’n mooie OP ;(
Hmm deze OP... :'(
Wat jullie? Vorige OP weer terugzetten?
Dit is niet een topic uit de Corona reeks, als je dat bedoelt :P
pi_195618077
Het kan ook toeval zijn en dat de wereld inziet dat 50% anders kan en dit toevallig een redding is voor de co2 opwarming die ons welgevallig op het bord is beland.

Een grote agenda kun je vergeten, de kleinste regels zijn internationaal al niet te organiseren binnen 15 jaar.
Vakman pur sang
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:56:19 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195618230
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Het kan ook toeval zijn en dat de wereld inziet dat 50% anders kan en dit toevallig een redding is voor de co2 opwarming die ons welgevallig op het bord is beland.

Een grote agenda kun je vergeten, de kleinste regels zijn internationaal al niet te organiseren binnen 15 jaar.
Het zal eerst een ramp moeten worden met vele miljoenen doden voor dat het politiek en economisch interessant is om er echt wat aan te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')