Welnee die gaan even eten halen bij de Macquote:
Dat staat dus letterlijk in m'n post.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Verschil was dat het toen ging om een enkele (horeca) onderneming, en niet de hele sector. Subtiel verschil
Ja, laten we dat doen!quote:
Jij weetquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker maat gelijk mooi kijkje in decolleté. Elk nadeel heb z'n voordeel.
het is me te omslachtig allemaal die stemming anders zou ik het wel op haar doen alleen al om haar die prijs schaamteloos in ontvangst zien te nemenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
is toch gewoon volslagen krankzinnig, Amsterdam is al een maand top 5 in de meeste besmettingen Europees gezien.
Leugens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij weet
had als enige geen mondkapje op
Zeg, het is hier geen SC, hou eens op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij weet
had als enige geen mondkapje op
Pak hem aan!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeg, het is hier geen SC, hou eens op.
Alle economische modellen zijn het met hem eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vermoed sterk dat de hoofdeconoom van de ABN AMRO een andere insteek heeft dan de 3 ministers van verantwoordelijk voor de economie
Opzich aardig dat er nog wat overlegd wordt en niet alle maatregelen zomaar worden geaccepteerd.quote:
Nog een sprankje hoop dat je zaken mogen open blijven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Opzich aardig dat er nog wat overlegd wordt en niet alle maatregelen zomaar worden geaccepteerd.
Want daar ging je wel vanuit?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Opzich aardig dat er nog wat overlegd wordt en niet alle maatregelen zomaar worden geaccepteerd.
Dat lijkt me nu de vijand massaal aan de poorten staat niet gewenst. Er moet juist doorgepakt en autoritair gehandeld worden nu, als iemand niet mee wil.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je mag me best even langer dan 20 seconde geven en zet de volgende keer even een TR ipv dit, scheelt vegen. Bedankt.quote:
...in de wereld van (kr)omdenken waar Halsema wordt genomineerd voor haar prestaties dat bij de trend dat veel zich omgekeerd en geïnverteerd heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als ze deze prijs wint gaat wat mij betreft 2020 de boeken in als legendarisch, vol van tegenstellingen. Volkomen terecht dat Halsema wint!
Ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |