De basisschool hier heeft helemaal niets geregeld voor kinderen die thuis zitten met klachten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik -na wat kinderziektes- heel tevreden over het online lesgeven was. Ook nu worden lessen gelivestreamd voor de kinders die thuis zitten met klachten en zij worden ook bij de les betrokken dan. Ik heb ook begrepen dat ze het zo weer op kunnen pakken indien nodig.
Wel zit er een verschil tussen havo/vwo en tl (en lager waarschijnlijk). De hogere niveau's zaten er veel meer bovenop (iedere les aanwezig zijn) waar de lagere niveaus het meer met huiswerk te maken hebben, met mogelijkheid tot vragen stellen.
Toch vrees ik een beetje dat het niet zo snel zal gaan als de vorige keer...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Een voordeel met dit virus: het kan ook weer exponentieel afnemen.
Ik hoop het gewoon.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Toch vrees ik een beetje dat het niet zo snel zal gaan als de vorige keer...
Vanavond dikke kroegentochtquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:13 schreef Jor_Dii het volgende:
De maatregelen gaan per morgen 14-10 18:00u in lees ik zojuist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hoop alcoholcontroles om 18.00u dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Basisschool was hier ook heel goed geregeld. Moet ik wel zeggen dat ze een voorsprong hadden omdat er al met tablets gewerkt werd vanaf groep 4. Kinderen die er niet zijn, worden er op een tablet bij gezet, in de kring zelfs letterlijk op een stoeltje!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:12 schreef capricia het volgende:
[..]
De basisschool hier heeft helemaal niets geregeld voor kinderen die thuis zitten met klachten.
Echt, dit zou zo veel schelen als daar ook een minimum set aan eisen is.
Begrijp het wel: de docenten die voor de klas die dag staan, kunnen niet ook online lesjes geven.
Ik gok zo rond de 10 - 15%, puur onderbuik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:15 schreef _serial_ het volgende:
Hoeveel mensen gaan er toch werken of naar sport / familie / vrienden op het moment dat ze een klachten hebben, een test gepland hebben of positief getest zijn denken jullie?
Ik vind Zweden ook niet zo vergelijkbaar. Nederland is veel dichter bevolkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:12 schreef Tijn het volgende:
Maar om de vraag te beantwoorden hoe het in Zweden gaat: ze hebben daar de zomerdip niet zo gehad zoals wij 'm hadden. Inmiddels zit ook daar het aantal gevallen weer in de lift, zoals eigenlijk in heel Europa, maar (nog?) niet bepaald op de schaal zoals het hier losgaat.
[ afbeelding ]
Bron: ourworldindata.org
Knap van je. Lukt mij niet altijd meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop het gewoon.![]()
Positief blijven over de mensheid om mij heen.
Te veel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:15 schreef _serial_ het volgende:
Hoeveel mensen gaan er toch werken of naar sport / familie / vrienden op het moment dat ze een klachten hebben, een test gepland hebben of positief getest zijn denken jullie?
En zelfs toen duurde het lang.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Toch vrees ik een beetje dat het niet zo snel zal gaan als de vorige keer...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Vanavond dikke kroegentochtFOK!meet in Amsterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen maar met een kater werken dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:13 schreef Jor_Dii het volgende:
"Oh ja shit, mn webcam doet het niet. Dan maar even zonder"quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Morgen maar met een kater werken dan.
uhhuhquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:52 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
*lezend met koffie bij de hand*
Was gezellig vannacht?
[..]
Was jij er al bij vanaf het begin? Kan me echt niet meer herinneren.
Wanneer gaan we de 1000 halen? Met dit tempo...minimaal 4 per dag? Als het net zo hard gaat als gisteren (was wel een extreme dag). Nog 50 te gaan. Over een dag of 12-13? Vandaag komen er ook vast wel weer een stuk of 6-7. Als er verders niets te doen is, zal het hier ook wel weer drukker gaan worden. Misschien over 10 dagen dan al. Of nog eerder. Spannend!
Ik weet niet of "kinderziektes" hier wel helemaal handig gekozen isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:08 schreef Mammietje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik -na wat kinderziektes- heel tevreden over het online lesgeven was.
Boh, als je dat zo ziet moet er wel, kortstondig (zeg een week of 3), keihard ingegrepen worden om die cijfers zwaar omlaag te brengen tot een beheersbaar niveau.quote:
Drink NU!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:19 schreef Draak31 het volgende:
Het lijkt me niet verstandig als Fok!kers nu massaal gaan drinken vanavond. Pak je verantwoording mensen.
Dat hoef je Salina en mij dus niet te vertellen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
uhhuh![]()
300.000 posts.. pff.. dat zijn er best veul
Klopt, Nederland is qua oppervlakte,inwonersaantal en bevolkingsdichtheid beter vergelijkbaar met noord rijn westfalen in Duitsland.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind Zweden ook niet zo vergelijkbaar. Nederland is veel dichter bevolkt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet niet of "kinderziektes" hier wel helemaal handig gekozen is
Ben wel benieuwd hoe het aantal posts per dag zich verhoud t.o.v. de besmettingengrafiek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Was jij er al bij vanaf het begin? Kan me echt niet meer herinneren.
Wanneer gaan we de 1000 halen? Met dit tempo...minimaal 4 per dag? Als het net zo hard gaat als gisteren (was wel een extreme dag). Nog 50 te gaan. Over een dag of 12-13? Vandaag komen er ook vast wel weer een stuk of 6-7. Als er verders niets te doen is, zal het hier ook wel weer drukker gaan worden. Misschien over 10 dagen dan al. Of nog eerder. Spannend!
Ooooohhh je deed het expres!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]Nee, dat was wel gewaagd van me! Dat dacht ik ook al toen ik het schreef!
Ik denk best veel. Als jij een wedstrijd hebt en je team heeft amper wisselspelers, zou jij dan meegaan, als je een paar keer geniest hebt? Ik denk dat veel sporters denken dat ze toch geen corona hebben en hun team niet in de steek willen laten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:15 schreef _serial_ het volgende:
Dat dit kan in Nederland!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik liet het wel -willens en wetens- staan ja!
Hier ook. Morgen jarig, dus dan maar vandaag uit eten. Nog een keer de horeca steunen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:23 schreef kol7680 het volgende:
Morgen gaan de maatregelen in om 18.00 uur lees ik overal.
Vanavond nog uit eten
Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag.... en nog vele gezonde jaren maar zonder het coronavirus, hoop ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hier ook. Morgen jarig, dus dan maar vandaag uit eten. Nog een keer de horeca steunen.
Waarom kan dat niet digitaal, he.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
De puntjes worden op de i gezet..
En op andere gebieden weer totaal niet dus in zijn geheel niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Klopt, Nederland is qua oppervlakte,inwonersaantal en bevolkingsdichtheid beter vergelijkbaar met noord rijn westfalen in Duitsland.
Dat is mooi. Kan je je bord nog leeg eten!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:23 schreef kol7680 het volgende:
Morgen gaan de maatregelen in om 18.00 uur lees ik overal.
Vanavond nog uit eten
Kuipers zei gisteren dat het 12 weken heeft geduurd voor de IC weer op een voldoende laag niveau zat. Dat vind ik erg lang, inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En zelfs toen duurde het lang.
Kunnen ze wel mooi gaan roepen dat de horeca maar voor twee weken dicht gaat, dat gaat natuurlijk maanden duren.
Digitaal vergaderen heeft voor mij nooit echt gewerkt.quote:
Dit is ook het einde van restaurants. De 22.00 sluiting was al belachelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:25 schreef Tijn het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik ben meestal om 6 uur nog niet eens in het restaurant, laat staan dat ik klaar ben met eten
O nice, kan ik nog net de high tea doen om 14:30quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:13 schreef Jor_Dii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |