Lees: Masseur *wink winkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:04 schreef Safirha het volgende:
Volgens mijn vriendin komt dit omdat de fysio ook fysiek in aanraking komt met je.. 😂
Als je fysio iets met jou begint is tie strafbaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:00 schreef Safirha het volgende:
zo'n goede fysiotherapeut gehad en heb er nogal wat gehad in het verleden die niet zo goed waren. Met die gedachte zou ik het zonde vinden om te wisselen, maar vind ik het ook niet eerlijk tegenover mezelf om mij steeds zo te voelen.
dat is jouw probleem, kan je daar niet mee omgaan, dan moet je inderdaad een andere fysio zoeken.quote:maar vind ik het ook niet eerlijk tegenover mezelf om mij steeds zo te voelen.
R&P / Wel eens verliefd op je arts geweest?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:02 schreef Xlarge het volgende:
wat is dat met die beroepsgroep ?
R&P / Nog steeds verdriet van slippertje
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als het je psychiater ofzo was zou het wel een ander verhaal zijn
Haha ja, denk dat dit bij een psychiater minder snel voorkomt:pquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoezo?
Die zit tenminste niet aan je.
O dat denk ik niet hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:03 schreef Safirha het volgende:
[..]
Haha ja, denk dat dit bij een psychiater minder snel voorkomt:p
https://nl.wikipedia.org/wiki/Overdracht_(psychologie)quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:03 schreef Safirha het volgende:
[..]
Haha ja, denk dat dit bij een psychiater minder snel voorkomt:p
Thanks! Weer wat nieuws geleerdquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Overdracht_(psychologie)
Nee dat idee heb ik niet, maar dat komt omdat ik ook echt gelet heb op het niet laten blijken dat ik hem leuk vind.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als je niet het idee hebt dat hij ook maar iets hetzelfde voelt of denkt, zou ik niets zeggen.
Vroeger kreeg ik weleens full body (ontspannings) massages van een enorm lekker ding, maar ze had een vriend.. en toch kwam ze gerust terug naar haar praktijk puur en alleen voor mij laat op de avond. (zeg maar na 21:00)
Dan ga je ook al denken van goh.. zou ze misschien? Maar nee, ik heb het wel eens uitgelokt door dan te beginnen of ze weleens rare mannen had gehad die een happy end wilde.
Nou dat was dus daadwerkelijk weleens voorgekomen (wat ze niet deed natuurlijk), trouwens die haar ook echt lastig ging vallen zowat tot op het punt dat hij dan maar niet hoefde te betalen als hij maar weg ging en wegbleef, dus okay dan is het alweer zo creepy dat je daar nooit meer over begint.
Maar oh oh oh, als ik die cup D's in mn nek voelde hangen omdat ze anders niet bij bepaalde plekken kon komen. (heel klein massage salon/ruimte waar je net om dat bed/tafel ding heen kon lopen)
Verder was ze een uitstekende masseuse, 7+ jaar opleiding en cursussen gedaan tot en met Bali aan toe.
Maar okay uh dat was onbedoeld een lang verhaal, punt is, bij twijfel gewoon niks zeggen want tja, het kan die man z'n werk kosten.
Ik denk dat het net bij de psychiater/ psycholoog het meest voorkomt, voel je er ook niet schuldig voor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:17 schreef Geennaam7190 het volgende:
Ik raakte verliefd op mijn psychiater. Hij was echt lief en luisterde naar wat ik zei.
Waarschijnlijk omdat ik het niet gewend ben, kreeg ik die gevoelens, maar ik heb er niks mee gedaan. Het voelde wel heel natuurlijk en vriendschappelijk. Soms mis ik het, maar het had nooit iets kunnen worden natuurlijk.
Leven is hard af en toe.
Ja precies, het zou het niet waard zijn, zelfs al zou hij mij leuk vinden. Je kunt beter een relatie beginnen met iemand die gelijk aan je is en idd zonder machtposities.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat het net bij de psychiater/ psycholoog het meest voorkomt, voel je er ook niet schuldig voor.
Daarom is het vooral voor deze groep hulpverleners van absoluut belang dat ze NOOIT iets met hun cliënten beginnen. De machtspositie is veel te groot en de ander is veel te kwetsbaar.
Heeft ie toevallig een zwangere vrouw?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:00 schreef Safirha het volgende:
Help!
Ik ben al een tijdje verliefd op mijn fysiotherapeut. Ik denk bijna dagelijks aan hem, hij komt voor in m'n dromen en als ik dan weer op de afspraak kom ben ik meteen weer een beetje nerveus. Hij heeft (helaas voor mij) een vriendin. Ik twijfel of ik het hem moet vertellen en dan aangeef dat ik van fysiotherapeut wil wisselen of dat ik bij de assistente maar gewoon moet aangeven dat ik een andere fysiotherapeut wil..
Ik heb nog nooit zo'n goede fysiotherapeut gehad en heb er nogal wat gehad in het verleden die niet zo goed waren. Met die gedachte zou ik het zonde vinden om te wisselen, maar vind ik het ook niet eerlijk tegenover mezelf om mij steeds zo te voelen.
Wat zouden jullie doen in mijn geval?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Heeft ie toevallig een zwangere vrouw?
Vrouwen worden geil van massages.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:02 schreef Xlarge het volgende:
wat is dat met die beroepsgroep ?
R&P / Nog steeds verdriet van slippertje
Ok kama s.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vrouwen worden geil van massages.
Ik kan toevallig erg goed masseren, krijg ik de kans om dat te doen, heb ik een vrouw zo in bed. Soaking wet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |