Nee.quote:
ik zou er niet op rekenenquote:
Mag je zelf doen jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
JIJ BENT HET SCHRIKDRAAD WAAR IK OP PIES!
Finkers en Kaandorp.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
JIJ BENT HET SCHRIKDRAAD WAAR IK OP PIES!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Finkers en Kaandorp.![]()
Goedemorgen pappa ToT.
Goed,en bij jullie?quote:
Ik ben soeverein.quote:
Tsja.quote:
Onderdanig zijn aan jou.quote:
Ha. Ik duld niemand boven me.quote:
Dat zijn er al 2.quote:
Wat minder; week lang een lichte sluimerende verkoudheid gehad (klachten komen overigens absoluut niet overeen met corona) en gisteren leek het weg te zijn, maar ineens slaat het veel harder toe.quote:
gewoon doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat minder; week lang een lichte sluimerende verkoudheid gehad (klachten komen overigens absoluut niet overeen met corona) en gisteren leek het weg te zijn, maar ineens slaat het veel harder toe.
De boel zit wel flink los met hoesten enzo, terwijl corona een droge hoest geeft.
Maar misschien dat ik vandaag toch ff ga kijken of ik me kan laten testen. Gewoon voor de zekerheid.
Is wel slim,ook voor mini ToT.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat minder; week lang een lichte sluimerende verkoudheid gehad (klachten komen overigens absoluut niet overeen met corona) en gisteren leek het weg te zijn, maar ineens slaat het veel harder toe.
De boel zit wel flink los met hoesten enzo, terwijl corona een droge hoest geeft.
Maar misschien dat ik vandaag toch ff ga kijken of ik me kan laten testen. Gewoon voor de zekerheid.
Ondergoed.quote:
quote:
idd, ik vraag het zo meteen aan dan.quote:
Joepiequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:09 schreef dud0r het volgende:
Nog 73 dagen tot vrijdag 25 december 2020
Dat zit er dik in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo werken waarschijnlijk weer laatste keer voorlopig.
als de horeca weer dicht gaat dan zal je wel weer even thuis zitten jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo werken waarschijnlijk weer laatste keer voorlopig.
Sneu voor die mensenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
als de horeca weer dicht gaat dan zal je wel weer even thuis zitten ja
En voor Katja.quote:
quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:09 schreef dud0r het volgende:
Nog 73 dagen tot vrijdag 25 december 2020
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In DTS wordt al genoeg gestookt
Oh?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik verwacht rond 11 uur een Downtime.
Een voorgevoel.quote: