Dat zegt niet of Steven twee keer positief testte.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Uit het artikel dat je zelf net post: De overige renners en stafleden van Team Jumbo-Visma testten twee keer negatief en mogen de Giro d’Italia vervolgen.
Ja lijkt me wel idd maar goed het blijven Italianenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bij positief zou ik zeggen van wel toch?
1 plus 1 is niet 3.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zegt niet of Steven twee keer positief testte.
Die gaan er natuurlijk alles aan doen om uit te rijden met Nibs in het roze.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel idd maar goed het blijven Italianen
Zullen ze al zweten in #TeamKoers?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:58 schreef Mani89 het volgende:
Dit kan zo niet langer, ze moeten alle wielerwedstrijden voor minstens een jaar afgelasten.
Niet overdrijven, niet meegaan in de paniek van de mediaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:58 schreef Mani89 het volgende:
Dit kan zo niet langer, ze moeten alle wielerwedstrijden voor minstens een jaar afgelasten.
Dit is slecht een eretreffer voor #Teamnooitmeerkoers.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zullen ze al zweten in #TeamKoers?
Ja, Alaphilippe vierde de overwinning in Luik ook al.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is slecht een eretreffer voor #Teamnooitmeerkoers.
De overwinning voor #TeamKoers is al gevierd.
Pyrrhusoverwinning.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is slecht een eretreffer voor #Teamnooitmeerkoers.
De overwinning voor #TeamKoers is al gevierd.
Nibali zal m wel winnen dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar als ze bij Sunweb consequent zijn, dat is dit een DNS voor iedereen.
Hallo Hansquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:04 schreef Leonos het volgende:
Kruijswijk is uit mijn scorito gegooid?
Daar trokken ze toch ook alleen Tiesj terug uit G-W nadat hij bij de positieve bakelants aan de tafel zat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar als ze bij Sunweb consequent zijn, dat is dit een DNS voor iedereen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar trokken ze toch ook alleen Tiesj terug uit G-W nadat hij bij de positieve bakelants aan de tafel zat?
Ja daarom vrees ik voor hetzelfde nu...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar trokken ze toch ook alleen Tiesj terug uit G-W nadat hij bij de positieve bakelants aan de tafel zat?
Gaan ze niet doen, logischerwijs.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar als ze bij Sunweb consequent zijn, dan is dit een DNS voor iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |