Die gaan er natuurlijk alles aan doen om uit te rijden met Nibs in het roze.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel idd maar goed het blijven Italianen
Zullen ze al zweten in #TeamKoers?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:58 schreef Mani89 het volgende:
Dit kan zo niet langer, ze moeten alle wielerwedstrijden voor minstens een jaar afgelasten.
Niet overdrijven, niet meegaan in de paniek van de mediaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:58 schreef Mani89 het volgende:
Dit kan zo niet langer, ze moeten alle wielerwedstrijden voor minstens een jaar afgelasten.
Dit is slecht een eretreffer voor #Teamnooitmeerkoers.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zullen ze al zweten in #TeamKoers?
Ja, Alaphilippe vierde de overwinning in Luik ook al.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is slecht een eretreffer voor #Teamnooitmeerkoers.
De overwinning voor #TeamKoers is al gevierd.
Pyrrhusoverwinning.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is slecht een eretreffer voor #Teamnooitmeerkoers.
De overwinning voor #TeamKoers is al gevierd.
Nibali zal m wel winnen dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar als ze bij Sunweb consequent zijn, dat is dit een DNS voor iedereen.
Hallo Hansquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:04 schreef Leonos het volgende:
Kruijswijk is uit mijn scorito gegooid?
Daar trokken ze toch ook alleen Tiesj terug uit G-W nadat hij bij de positieve bakelants aan de tafel zat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar als ze bij Sunweb consequent zijn, dat is dit een DNS voor iedereen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar trokken ze toch ook alleen Tiesj terug uit G-W nadat hij bij de positieve bakelants aan de tafel zat?
Ja daarom vrees ik voor hetzelfde nu...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar trokken ze toch ook alleen Tiesj terug uit G-W nadat hij bij de positieve bakelants aan de tafel zat?
Gaan ze niet doen, logischerwijs.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar als ze bij Sunweb consequent zijn, dan is dit een DNS voor iedereen.
Ook zoiets raars. Als je besmetting met iets wilt voorkomen, doe dan gewoon even geen fysiek contact. Als we gaan handen schudden, ga ik je ook geen elleboogstootje geven (je weet wel, waar we allemaal in dienen te hoesten)quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weten jullie nog dat we Froome uitlachten omdat hij iedereen een boks gaf in plaats van een hand?
Maar Tiesj zal zijn teamgenoten ook wel hebben gezien in de tussentijd, trokken niet hele team terugquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja daarom vrees ik voor hetzelfde nu...
Welneequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat #TeamKoers het voorlopig zonder GT moet stellen. Dat dit bij de Tour niet is gebeurd is echt een gelukje geweest.
Ik deed het ook net goed in CMquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:07 schreef franklop het volgende:
Zal wel typisch zijn, sta ik eens eerste bij een spelletje (pick'em), wordt de ronde stilgelegd
Uiteindelijk is Yates vanzelfsprekend de bron van alle ellendequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:06 schreef Momo het volgende:
Ik zeg alvast KutSunweb als ze de ploeg terugtrekken bij een positieve test van een knecht
Dan win je toch? Met een recordscore.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:07 schreef franklop het volgende:
Zal wel typisch zijn, sta ik eens eerste bij een spelletje (pick'em), wordt de ronde stilgelegd
Daarom vandaag het roze pakken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat toch niet uitgereden worden.
Dat zou ook wel fantastisch zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan win je toch? Met een recordscore.
Als een NASCAR-race waar het elk moment kan gaan regenen en de race dus elk moment ineens gestopt kan gaan worden, altijd spektakelquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze vanaf nu gaan koersen alsof het de laatste dag is.
Het is niet binairquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook zoiets raars. Als je besmetting met iets wilt voorkomen, doe dan gewoon even geen fysiek contact. Als we gaan handen schudden, ga ik je ook geen elleboogstootje geven (je weet wel, waar we allemaal in dienen te hoesten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |