Nou zit ik zelf op waterpolo, dus daar is het nog wat ingewikkelder, maar hier is dat echt uitstekend geregeld, idem bij de uitwedstrijden die ik gehad heb. Je mag ook echt niet komen als je snotterig bent, daar ben ik zelf nog slachtoffer van geweest.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dan weet je toch zelf ook dat juist het sportveld een afspiegeling van de maatschappij is, en dat het met die maatregelen niet altijd even nauw wordt genomen.
Binnenkort is de eerste plek dus voor Nederlandquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ] In Tsjechië gaan ze de scholen wel weer sluiten. (Tsjechië is het land met de meeste gevallen per 100.000 inwoners van Europa)
Dat wordt niet maar één shot.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ] In Tsjechië gaan ze de scholen wel weer sluiten. (Tsjechië is het land met de meeste gevallen per 100.000 inwoners van Europa)
Dit is vooral roeptoeteren zonder programma, achter [--> mijn holle tegenspraak].quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De wetenschap werkt gewoon idd. [--> en veroorzaakt juist veel ellende.]
Het enige wat niet werkt is de massa samenleving. --> [daarom zijn we met zo veel]
Daar bedoel ik mee de populatie.
De voedselproductie alles dicht op elkaar bijvoorbeeld varkens en koeien die naast elkaar verscheept worden en virussen laten muteren. --> [die ons voert met wat anders er niet voor iedereen is.]
Vrachtwagens vol dieren. --> [die immers vervoerd moeten worden.]
Voedselmarkten overladen met vlees en vis in de buitenlucht naast elkaar[--> wat totaal verschillende virus populaties zijn.]
Die moslims en joden zijn nog niet zo gek met hun halal en koosjer vlees. [--> net zoals hun segregatie overtuigingen aan anderen op te leggen]
Het moet gestroomlijnd worden. Het proces moet herzien worden. [--> het moet anders zonder te zeggen hoe & wat dan ?]
Wat op de georgia guide Stones staat begin ik langzamerhand wel te snappen.[ --> gestoord om dan bv 6.500.000.000 mensen te willen saneren]
Nederland is al gepasseerd door België. Wordt nog een harde dobber.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnenkort is de eerste plek dus voor Nederland
Sorry dat ik deze reeks gestart hebquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:59 schreef TLC het volgende:
Al 949 delen ! Ik ben benieuwd wanneer t laatste topic zal zijn en dat we dit definitief kunnen afsluiten
Hmm, Ik vind er nog altijd haken en ogen aan zitten. Het helpt ons in sommige gevallen, maar vergeet niet dat het sterk afhankelijk is vanuit welk oogpunt je iets bekijkt en dat het nogsteeds een concept is over de realiteit. Dus niet dé realiteit. Wat je nu vooral ziet is dat mensen vanuit verschillende perspectieven op zoek gaan naar informatie uit de wetenschap die hun deel bevestigd. Dus vanuit die kant denk ik wel degelijk dat het ook veel verdeeldheid kan opleveren.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:25 schreef EksDeeDeeDee het volgende:
[..]
We begrijpen meer dan genoeg van dit virus, en we begrijpen ook meer dan genoeg dat sociale situaties lastig te isoleren zijn, laat staan te handhaven. Dit virus is geen super hoge wiskunde. Gegeven oneindige tijd kunnen we alles wat de natuur heeft uitvinden. Echter hebben we hier het tegenovergestelde van oneindige tijd: bijna niks.
Het is juist testament dat we vrij veel kunnen onderzoeken in korte tijd, en dat onze progressie nog vrij traag gaat. En dat mensen in het algemeen, sociaal gezien, nog dommer zijn dan koeien.
Je zal maar net een reis hebben geboekt naar Peru in februariquote:Toerist mag nu als enige ter wereld Machu Picchu zien na zeven maanden wachten
Een Japanner die vanwege de coronamaatregelen al bijna zeven maanden vastzit in Peru is bij hoge uitzondering toegelaten tot Machu Picchu. De populaire attractie is gesloten voor toeristen maar werd speciaal opengesteld voor Jesse Takayam
,,Hij was naar Peru gekomen met de droom om naar binnen te kunnen", zei cultuurminister Alejandro Neyra. Takayama mocht onder begeleiding van het hoofd van het park de ruïnes van de Incastad bewonderen.
Toegangskaartje
Takayama had in maart een toegangskaartje bemachtigd. Hij had maar een paar dagen in Peru willen blijven, maar toen sloot het land zijn grenzen. ,,Dit is zo fantastisch. Bedankt", zegt hij in een video die op de top van de Machu Picchu-berg werd opgenomen.
De attractie gaat volgende maand weer open voor toeristen uit binnen- en buitenland, zei de minister zonder een datum te noemen. Dan wordt 30 procent van het normale maximum van 675 mensen per dag toegelaten tot het UNESCO-erfgoed.
,,We zitten nog midden in een pandemie" aldus Neyra. ,,Het zal met alle noodzakelijke voorzorgsmaatregelen gebeuren."
Ik vond de eerste paar het leukst.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:59 schreef TLC het volgende:
Al 949 delen ! Ik ben benieuwd wanneer t laatste topic zal zijn en dat we dit definitief kunnen afsluiten
Mag ik je een Kordaat biertje aanbieden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Sorry dat ik deze reeks gestart heb![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:02 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mag ik je een Kordaat biertje aanbieden?
BEN JIJ HET... MAG IK JE HANDTEKENINGquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
![]()
Als het virus is uitgedoofd. Met de nadruk op als, want wij kunnen ons ook blindstaren op een vaccin dat nooit komt. Dan komt daarna ook nog een parlementaire enquête en politieke raderen draaien langzaam.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:59 schreef TLC het volgende:
Held!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
![]()
En dan natuurlijk nog een grote post-vaccin-Fok-meet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:02 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als het virus is uitgedoofd. Met de nadruk op als, want wij kunnen ons ook blindstaren op een vaccin dat nooit komt. Dan komt daarna ook nog een parlementaire enquête en politieke raderen draaien langzaam.
Belgiëquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:59 schreef maan_man het volgende:
[..]
Nederland is al gepasseerd door België. Wordt nog een harde dobber.
Jaa.. toen was het nog spannend.. wanneer zou de eerste besmetting in NL komen.. zonder vetes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vond de eerste paar het leukst.
Alweerquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:59 schreef maan_man het volgende:
[..]
Nederland is al gepasseerd door België. Wordt nog een harde dobber.
Puur dit virus dat zal nog wel vele jaren duren. Maar als je naar de geschiedenis kijkt heb je vaak 2 tot 3 jaar grote golfbewegingen daarna wordt het virus endemisch omdat er meer immuniteit is in de samenleving. De Spaanse griep bijvoorbeeld is ook pas echt verdwenen in de jaren 50.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:02 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als het virus is uitgedoofd. Met de nadruk op als, want wij kunnen ons ook blindstaren op een vaccin dat nooit komt. Dan komt daarna ook nog een parlementaire enquête en politieke raderen draaien langzaam.
Ik speel zelf ook waterpolo en als er ergens iets goed geregeld is met protocollen dan is het daar wel. Sinds 2 weken zijn er zelfs ook Corona coördinatoren aanwezig, maar die waren eigenlijk weer overbodig nadat er geen publiek meer mocht komen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou zit ik zelf op waterpolo, dus daar is het nog wat ingewikkelder, maar hier is dat echt uitstekend geregeld, idem bij de uitwedstrijden die ik gehad heb. Je mag ook echt niet komen als je snotterig bent, daar ben ik zelf nog slachtoffer van geweest.
Denk dat ik in een supermarkt nog meer risico loop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |