Je hoop gooien op een vaccin was vanaf het begin af aan eigenlijk al een verschrikkelijk slecht idee. Tuurlijk moet dat vaccin er komen maar niet in 2020.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 04:46 schreef Elan het volgende:
Uit de AD live blog.
[..]
Kan er ook nog wel bij.
Gooi 2021 ook maar alvast in de prullenbak.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 04:46 schreef Elan het volgende:
Uit de AD live blog.
[..]
Kan er ook nog wel bij.
Naja in 2021 gaan we idd de financiële klappen voelen, gecombineerd met t aflopen van de proeftijd van de Brexit. Dat gaat pijn doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gooi 2021 ook maar alvast in de prullenbak.
Maar ja misschien komt er wat geld los van al die boomers die doodgaan en kan het daarmee een beetje gecompenseerd worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:44 schreef DW457 het volgende:
[..]
Naja in 2021 gaan we idd de financiële klappen voelen, gecombineerd met t aflopen van de proeftijd van de Brexit. Dat gaat pijn doen.
Ik denk t niet...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:47 schreef quirina het volgende:
[..]
Maar ja misschien komt er wat geld los van al die boomers die doodgaan en kan het daarmee een beetje gecompenseerd worden.
Die bar is dus niet open en de richtlijnen (bij de meesten en bij mij) zijn heel duidelijk. Je komt om te sporten en verlaat dan het pand weer. Beter maak je je druk om wat er thuis gebeurt want daar schijnt men nog wel bijeen te zitten. Sommige mensen hebben zelfs nog sex maar dat moet je aan Ven vragen, die houdt dat meer bij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 05:34 schreef quirina het volgende:
Gelukkig blijft de fitness wel open, kunnen we daar in de bar na het sporten gezellig smoothies drinken en socializen wel zo gezond.
Oh no.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 04:46 schreef Elan het volgende:
Uit de AD live blog.
[..]
Kan er ook nog wel bij.
Nee, sprookjes mogen nog steeds nageleefd worden. Bizar eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:49 schreef asco het volgende:
Oke, de horeca gaat dicht. En de kerk en de moskee?
Doen ze daar niets mee zie ik het nog wel eens volledig uit de klauwen lopen.
De overheid is de regie volledig kwijt.
Succes allen. 👍
Heul nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, niemandDeze topics lopen zo hard dat er morgenochtend alweer 2 nieuwe delen zijn
Ik zou maar vast wat kaarsjes kopen voor thuis.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:14 schreef Nielsch het volgende:
Ook al enig idee wanneer de nieuwe maatregelen ingaan? Ik heb woensdagavond nog een korte kroegavond gepland.
Ik zou die naar vanavond verplaatsen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:14 schreef Nielsch het volgende:
Ook al enig idee wanneer de nieuwe maatregelen ingaan? Ik heb woensdagavond nog een korte kroegavond gepland.
Zorg voor zwangeren is niet in gevaar geweest en zal dat ook niet komen, zoals ik begrijp.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:58 schreef roos94 het volgende:
Ik was nooit bang voor de hele pandemie maar ik word dat nu wel. Gaan we echt naar een wereld waarin mensen zullen sterven omdat de reguliere zorg versnipperd wordt. Want covid patienten zijn blijkbaar belangrijker dan mensen met kanker, hartoperaties, zwangere vrouwen die minder controle krijgen, nierpatiënten, die kunnen allemaal wel wachten natuurlijk. Een rammelend hart/borstgezwel/baby wacht ook wel even. Alles wijkt voor covid.
Vanaf morgen is alles weer verboden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:14 schreef Nielsch het volgende:
Dus het feit dat op mijn praktijk diverse controles zijn geschrapt (die niet voor de lol ooit verplicht zijn ingevoerd) valt daar niet onder okéquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:17 schreef wpor het volgende:
[..]
Zorg voor zwangeren is niet in gevaar geweest en zal dat ook niet komen, zoals ik begrijp.
Ja dat staat daar los van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus het feit dat op mijn praktijk diverse controles zijn geschrapt (die niet voor de lol ooit verplicht zijn ingevoerd) valt daar niet onder oké
Want op die controles worden nooit afwijkende dingen gedetecteerd waarvoor je wordt doorverwezen. Prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je had, vorig jaar, hier een short story over geschreven, met het scenario zoals dat zich nu voltrokken heeft. Je zou als fantast zijn weggezet en 'dat zal nooit gebeuren!'quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:46 schreef TLC het volgende:
6 januari 2020 :
https://nos.nl/artikel/23(...)ziekte-in-china.html
quote uit bovenstaand artikel
''Het lijkt er vooralsnog niet op dat de ziekte van mens op mens wordt overgedragen.''
---
Wat waren we toen nog onwetend allemaal![]()
Ik weer nog goed dat de eerste lichting mensen die terug kwamen uit Wuhan/China zelfs werden opgewacht door GGD medewerkers zonder enige vorm van bescherming.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Stel je had, vorig jaar, hier een short story over geschreven, met het scenario zoals dat zich nu voltrokken heeft. Je zou als fantast zijn weggezet en 'dat zal nooit gebeuren!'
"Gelukkig gebruiken onze medewerkers hun gezond verstand".quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik weer nog goed dat de eerste lichting mensen die terug kwamen uit Wuhan/China zelfs werden opgewacht door GGD medewerkers zonder enige vorm van bescherming.
Toen dacht de GGD zelf ook nog ' dat het allemaal wel mee zou vallen' met dat 'griepje'.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik weer nog goed dat de eerste lichting mensen die terug kwamen uit Wuhan/China zelfs werden opgewacht door GGD medewerkers zonder enige vorm van bescherming.
Haha al die reacties toen hier: "Is er eigenlijk een wit persoon aan overleden? Het lijkt erop dat alleen aziaten eraan dood gaan". Elke dag kwam er wel iemand met die 'sceptische' vraag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:46 schreef TLC het volgende:
6 januari 2020 :
https://nos.nl/artikel/23(...)ziekte-in-china.html
quote uit bovenstaand artikel
''Het lijkt er vooralsnog niet op dat de ziekte van mens op mens wordt overgedragen.''
---
Wat waren we toen nog onwetend allemaal![]()
Terwijl de diensten in Frankrijk en België mensen uit diezelfde vliegtuigen haalden in vol ornaat qua PBM's.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Toen dacht de GGD zelf ook nog ' dat het allemaal wel mee zou vallen' met dat 'griepje'.
Terwijl er toen al veel signalen waren, ook uit andere inmiddels besmette landen, dat dit iets heel erg serieus was.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Toen dacht de GGD zelf ook nog ' dat het allemaal wel mee zou vallen' met dat 'griepje'.
Mijn vriendin is in november uitgerekend dus ik weet wat de situatie isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 07:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus het feit dat op mijn praktijk diverse controles zijn geschrapt (die niet voor de lol ooit verplicht zijn ingevoerd) valt daar niet onder oké
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |