Goed getimed. Alleen is Kordaat nou niet echt te drinkenquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Net na Jinek, de preview van het nieuws. Bericht: Kabinet overweegt horeca te sluiten, tot zo in het nieuws.
Preview afgelopen, komt er een reclame dat Kordaat bier in de aanbieding is. Schitterend
Wat is in godsnaam Kordaat bier?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed getimed. Alleen is Kordaat nou niet echt te drinken
Brouwers Bier maar dan van de Leidel.quote:
Oh...right, ik dacht dat het..uh...Schultenbrau was? Of is dat Aldi?quote:
Eigen merk bier van de Lidl.quote:
bier van de lidl. Daar zit geen hop in, maar wel hopextract. Dat proef jequote:
Ik vind juist dat de wetenschap op 't moment soms te snel gaat. Hoeveel artikelen er iedere dag wel niet uitgepoept worden welke elkaar tegenspreken en vaak niet gepeer-reviewed zijn is bizar.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:25 schreef EksDeeDeeDee het volgende:
[..]
We begrijpen meer dan genoeg van dit virus, en we begrijpen ook meer dan genoeg dat sociale situaties lastig te isoleren zijn, laat staan te handhaven. Dit virus is geen super hoge wiskunde. Gegeven oneindige tijd kunnen we alles wat de natuur heeft uitvinden. Echter hebben we hier het tegenovergestelde van oneindige tijd: bijna niks.
Het is juist testament dat we vrij veel kunnen onderzoeken in korte tijd, en dat onze progressie nog vrij traag gaat. En dat mensen in het algemeen, sociaal gezien, nog dommer zijn dan koeien.
Die worden preventief geruimdquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan ze morgen ook nog wat roepen over de woon- en verzorgingstehuizen?
Het is ook allemaal niet zo simpel als sommigen willen doen geloven.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Deze maatregelen laten mij zien dat ze eigenlijk geen flauw benul hebben waar ze mee bezig zijn.
En dat is denk ik nog wel het meest zorgelijk, want het laat niet zien dat er een duurzaam beleid zal zijn de komende maanden. Dat wordt horeca dicht, open, dicht, open, dicht.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Deze maatregelen laten mij zien dat ze eigenlijk geen flauw benul hebben waar ze mee bezig zijn.
Daar heb ik dus ook nog nooit van gehoordquote:
Te hard ingrijpen heeft weerslag op de samenleving, te zacht op de IC. Wikken en wegen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daar kun je over twisten. Dat hangt ervan af in hoeverre je risico wil nemen, links- of rechtsom.
Ik denk dat de houding op dit moment is liever te hard ingegrepen dan te zacht (daar waar het lang andersom was).
Dit vooral ja. "We doen maar wat".quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik ook niet maar ik ben heel erg nieuwsgierigquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:31 schreef Mammietje het volgende:
Ja... sorry, lust geen bier en wilde toch een beetje leuk meedoen.
FWIW ik denk ook dat we in veel velden te snel gaan. Mijn punt is slechts dat we nog veeeel sneller kunnen. Voedingsonderzoek is daar een leuk voorbeeld van: vandaag is een veganist het gezondste ter wereld, morgen moet je een dieet bestaand uit alleen proteinen eten anders ga je na 3 jaar dood.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik vind juist dat de wetenschap op 't moment soms te snel gaat. Hoeveel artikelen er iedere dag wel niet uitgepoept worden welke elkaar tegenspreken en vaak niet gepeer-reviewed zijn is bizar.
Heb liever dat een groep goede onderzoekers 2 weken extra neemt om tot een gedegen product te komen dan het broddelwerk wat je nu vaak voorbij ziet komen, daar is net zo goed een rat race gaande.
Je laatste punt: Eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |