De horeca ging in maart ook dicht maar ik kan mij niet herinneren dat de verkoop van drank toen in het geding is gekomen. Toen was er dat gehamster met WC papier e.d. maar over het wel of niet inslaan van drank staat mij niets bij.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat willen doen in de supermarkt door de week. Maar ik vraag me ook af wat het nut is als toch de horeca dicht is want dan komen de mensen toch nergens vandaan.
Er zijn verschillende plaatsen waar verkoop van alcohol in de binnenstad na een bepaalde tijd al verboden is. Avondwinkels maar ook bezorgdiensten mogen dan ook niet verkopen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:17 schreef Kyran het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar de logica achter verbod op verkoop na 20:00.
Daarnaast hoop ik toch wel dat bezorgen/afhalen mag bij restaurants.
Nee klopt, maar toen gingen jongeren ook nog niet massaal thuis bij elkaar zitten zuipen. Nu wel.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:20 schreef Xqtress het volgende:
[..]
De horeca ging in maart ook dicht maar ik kan mij niet herinneren dat de verkoop van drank toen in het geding is gekomen. Toen was er dat gehamster met WC papier e.d. maar over het wel of niet inslaan van drank staat mij niets bij.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Met dit tempo halen we deel 1000 nog voor het einde van de maand.
Hiermee zeg je dat jongeren nu dus meer drinken dan in maart. Ik betwijfel dat.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:21 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nee klopt, maar toen gingen jongeren ook nog niet massaal thuis bij elkaar zitten zuipen. Nu wel.
Dat is nog steeds het probleem, maar stel men dat jongeren direct na hun werk en school toch naar supermarkt gaan om een krat bier of vele soort alcoholhoudende dranken kopen... van voor 20,00 uur. Zo'n maatregel werkt dus niet!quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:21 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nee klopt, maar toen gingen jongeren ook nog niet massaal thuis bij elkaar zitten zuipen. Nu wel.
Als je dit zegt ben je wat je zelf zegtquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:22 schreef Confetti het volgende:
Eigenlijk begin ik boos te worden dat het zover heeft moeten komen. Dit gaat weer heel, heel veel geld kosten.
Waarom kan dit land eens niet stoppen met het tonen van welke vorm van genade dan ook aan de idioten die zich zo egoïstisch gedragen? Ik hoop dat de BOA's een vrijbrief krijgen om nu eens het domme volk keihard aan te pakken.
Als datanerd is dit echt wel een gouden tijd qua grafieken en tabellen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:20 schreef Elan het volgende:
https://app.powerbi.com/v(...)NDhiMzczYSIsImMiOjh9 Hier de data qua incheckers van Translink, nog steeds amper de helft vergeleken met vorig jaar
Interessant. Vraag me af waarom de piek om 1u tot 4u 's middags is. Je zou verwachten als het scholieren en werknemers zijn dat er 's morgens een piek en 's middags een piek is.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:20 schreef Elan het volgende:
https://app.powerbi.com/v(...)NDhiMzczYSIsImMiOjh9 Hier de data qua incheckers van Translink, nog steeds amper de helft vergeleken met vorig jaar
Een BOA?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:23 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Als je dit zegt ben je wat je zelf zegt
Maar waarom, want het gaat niet zo slecht...quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:18 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Signaalwerking. Mensen moeten maar eens duidelijk krijgen dat het even klaar is met plezier maken.
Omdat mensen de spits mijden. En dagjesmensen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Interessant. Vraag me af waarom de piek om 1u tot 4u 's middags is. Je zou verwachten als het scholieren en werknemers zijn dat er 's morgens een piek en 's middags een piek is.
Of je laat gewoon bier/vodka bezorgen, elke regio heeft in de nacht biertaxi's (via whatsapp) beschikbaar die je drank heen brengen waar je wilt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:23 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds het probleem, maar stel men dat jongeren direct na hun werk en school toch naar supermarkt gaan om een krat bier of vele soort alcoholhoudende dranken kopen... van voor 20,00 uur. Zo'n maatregel werkt dus niet!
Is dit echt zo? Of denk je dat?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:21 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Binnen 30 minuten, maar niet binnen 30 euro.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Of je laat gewoon bier/vodka bezorgen, elke regio heeft in de nacht biertaxi's (via whatsapp) beschikbaar die je drank heen brengen waar je wilt.
https://biertaxiamsterdam.nl/shop/ bv
Biertaxi Amsterdam nodig? Geen bier meer in huis?! Geen nood! Wij van Biertaxi Amsterdam bezorgen drank binnen 30 minuten! Geopend van 21:00 tot 09:00!
Ja want waarom zou dat helpen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:21 schreef Viesdik het volgende:
Die klootzak van een Rutte sloot het luchtruim en grenzen niet om toerisme tegen te houden..
en nu zitten we met de gebakken peren.
Wat een kanjerleier
God, ja. Ik heb de halve dag zitten grasduinen in die dagelijkse cijfers van het RIVM. Om 3 uur dacht ik: Oh shit, ik moest nog wat dingen afmaken voor mn werk.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als datanerd is dit echt wel een gouden tijd qua grafieken en tabellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |