Denk niet dat 7 ringen zijn doel is, maar sleets zou ik zijn spel ook niet willen noemen. Misschien nog een paar seizoenen coasten in de regular season en (proberen te) pieken in de playoffs?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:11 schreef Hathor het volgende:
Ben wel benieuwd hoelang Lebron nog door denkt te gaan, het is nog steeds een beest maar er begint toch ook wel een beetje sleet op te komen nu. Als het zijn doel is om MJ te overtreffen wat ringen betreft, acht ik de kans klein dat ie zijn doel zal halen.
Hm, 2-3 seizoenen, mischien? Het zal vooral van zijn motivatie afhangen en eventuele blessures, voor het geld hoeft hij het sowieso niet meer te doen, rest de vraag hoeveel titels en hoeveel records hij wil halen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk niet dat 7 ringen zijn doel is, maar sleets zou ik zijn spel ook niet willen noemen. Misschien nog een paar seizoenen coasten in de regular season en (proberen te) pieken in de playoffs?
Met een 2e pick en Wiggins plus mischien een tweede speler (Green?) moet er wel een deal te maken zijn die goed is voor de GSW zou je denken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:14 schreef Hathor het volgende:
Zal mij benieuwen wat Golden State uit de hoge hoed gaat toveren op de transfermarkt, het gonst van de geruchten.
Myles Turnerquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:14 schreef Hathor het volgende:
Zal mij benieuwen wat Golden State uit de hoge hoed gaat toveren op de transfermarkt, het gonst van de geruchten.
Daar schijnen de Celtics hard mee bezig te zijn.quote:
Godzijdank dan .quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar schijnen de Celtics hard mee bezig te zijn.
En Lue naar de Clippers als coach. Hoe die gozer iedere keer weer een baantje vind is mij ook een raadsel, en bovendien altijd genoemd werd als mogelijk coach voor ieder team zonder coachquote:
Een ringetje pakken als coach (Lebrons slaafje) en je zit gebakken tegenwoordig . Maar hij heeft gelukkig wel de beschikking over een hele intelligente assistent.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En Lue naar de Clippers als coach. Hoe die gozer iedere keer weer een baantje vind is mij ook een raadsel, en bovendien altijd genoemd werd als mogelijk coach voor ieder team zonder coach![]()
Wat heeft hij als assistent bij de Clippers implosie gedaan dan? Chillen op de bank, wachtend tot hij een baantje kon inpikken ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef JayJay8 het volgende:
Ty Lue heeft wel iets meer gepresteerd als coach dan alleen “LeBrons slaafje” zijn.
Weet hoe het is om met sterren samen te spelen/sterren te coachen. Durft zijn sterren ook aan te pakken, is gerespecteerd, en tactisch erg sterk.
Mbt de speciale behandeling zal de schuld meer bij Doc, al dan niet onder druk van de front-office liggen dan bij Lue. Denk ook dat als Kahwi en PG Lue nu niet wilde als head-coach dat dat dan ook niet zou gebeuren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat heeft hij als assistent bij de Clippers implosie gedaan dan? Chillen op de bank, wachtend tot hij een baantje kon inpikken ofzo?
Blijkbaar ook reports dat wat spelers niet zo’n fan waren van de speciale behandeling die Kahwi kreeg etc. Dan zou je verwachten dat een zo’n gerespecteerde, sterren coachende assistent z’n licht er ook wel op laat schijnen. Mocht hij dat wel gedaan hebben heeft Doc een gigantische plaat voor z’n kop, of hij neemt Lue totaal niet serieus.
Die zal inderdaad wel van het FO komen inderdaad. Dat gaat nu niet anders zijn lijkt mij ook omdat, zoals jij al zegt, PG en Kahwi hier achter moeten staan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:44 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Mbt de speciale behandeling zal de schuld meer bij Doc, al dan niet onder druk van de front-office liggen dan bij Lue. Denk ook dat als Kahwi en PG Lue nu niet wilde als head-coach dat dat dan ook niet zou gebeuren.
Ik vind het nogal een gok met zo'n blessuregevoelige speler, die bovendien ook de jongste niet meer is.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:30 schreef davidstraten het volgende:
Wat vinden jullie van de geruchten dat Derrick Rose naar de Lakers zou gaan? Rondo gaat weg geloof ik, maar weet zelf niet of Derrick Rose een goeie oplossing zou zijn. Hij en LeBron werkte niet echt lekker bij de Cavs naar mijn mening.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:06 schreef Hathor het volgende:
Van Gundy mogelijk de nieuwe coach van de Rockets, nou maak je borst maar nat.
Er kan momenteel met geen mogelijkheid een normaal verloop van een competitie gegarandeerd worden. Je ziet het in Europa nu ook, iedereen is weer aan een nieuw voetbalseizoen begonnen alsof alles weer doodnormaal was. Eerst mochten er nog enkele duizenden mensen komen, nu is dat alweer teruggebracht naar nul toeschouwers. Ook zijn er steeds meer besmette spelers in allerlei selecties, waardoor men moet aantreden met een veredeld tweede elftal, of soms helemaal niet kunnen spelen, ook in Nederland zijn er dit weekend al weer enkele afgelaste wedstrijden, het is grote chaos. Bijna dagelijks worden er rond de tienduizend nieuwe besmettingen gemeld, maar de sportwereld moet en zal doordraaien alsof er niks aan de hand is. Gaat vroeg of laat gewoon weer helemaal mis. Ik vind er sowieso geen reet aan als er helemaal geen toeschouwers in een stadion zitten, kijkt gewoon een stuk minder aangenaam. De ambiance is toch een hele belangrijke factor, en die is er momenteel dus niet. Krijg je dit weekend dus een Classico voor lege tribunes voorgeschoteld, nou laat maar, dat wil ik niet eens zien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Zolang er geen vaccin is voor corona is dit idee best wel naïef en heel opportunistisch . Helemaal omdat het niet meer in een bubbel is en omdat sommige staten compleet schijt aan het virus hebben (oa Texas)
Seizoen van 72 games dus iedereen lekker om de 2 dagen tegen elkaar en veel back-to-backs zodat een besmette speler heel snel veel mensen kan besmetten in een paar weken, selecties die maar uit 15 man bestaan dus iedere speler die wegvalt is een duidelijk gemis . Gaat idd weer goed mis zo .quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er kan momenteel met geen mogelijkheid een normaal verloop van een competitie gegarandeerd worden. Je ziet het in Europa nu ook, iedereen is weer aan een nieuw voetbalseizoen begonnen alsof alles weer doodnormaal was. Eerst mochten er nog enkele duizenden mensen komen, nu is dat alweer teruggebracht naar nul toeschouwers. Ook zijn er steeds meer besmette spelers in allerlei selecties, waardoor men moet aantreden met een veredeld tweede elftal, of soms helemaal niet kunnen spelen, ook in Nederland zijn er dit weekend al weer enkele afgelaste wedstrijden, het is grote chaos. Bijna dagelijks worden er rond de tienduizend nieuwe besmettingen gemeld, maar de sportwereld moet en zal doordraaien alsof er niks aan de hand is. Gaat vroeg of laat gewoon weer helemaal mis. Ik vind er sowieso geen reet aan als er helemaal geen toeschouwers in een stadion zitten, kijkt gewoon een stuk minder aangenaam. De ambiance is toch een hele belangrijke factor, en die is er momenteel dus niet. Krijg je dit weekend dus een Classico voor lege tribunes voorgeschoteld, nou laat maar, dat wil ik niet eens zien.
Had AZ deze week niet 9 besmette spelers? Hoe hebben die in hemelsnaam kunnen spelen tegen Napoli en nog winnen ook?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Seizoen van 72 games dus iedereen lekker om de 2 dagen tegen elkaar en veel back-to-backs zodat een besmette speler heel snel veel mensen kan besmetten in een paar weken, selecties die maar uit 15 man bestaan dus iedere speler die wegvalt is een duidelijk gemis . Gaat idd weer goed mis zo .
Enige realistische scenario is weer een bubble, maar daar gaan de spelers natuurlijk niet mee akkoord. Weer 6 maanden weg van je familie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Seizoen van 72 games dus iedereen lekker om de 2 dagen tegen elkaar en veel back-to-backs zodat een besmette speler heel snel veel mensen kan besmetten in een paar weken, selecties die maar uit 15 man bestaan dus iedere speler die wegvalt is een duidelijk gemis . Gaat idd weer goed mis zo .
Als 9 besmette spelers hebt verander je zo in GSW van vorig seizoen . Lekker veel amateurcontracten van 10 dagen met volk waarvan je ook denkt : Wie?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Had AZ deze week niet 9 besmette spelers? Hoe hebben die in hemelsnaam kunnen spelen tegen Napoli en nog winnen ook?
En weer veel minder kijkers waardoor hun salaris goed naar de tyfus gaat bij de volgende onderhandelingen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Enige realistische scenario is weer een bubble, maar daar gaan de spelers natuurlijk niet mee akkoord. Weer 6 maanden weg van je familie.
Zijn naam is genoemd in verband met de Warriors, ik zie alleen niet hoe hij in de rotatie moet passen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:48 schreef JayJay8 het volgende:
Dus... Waar speelt Simmons volgend seizoen?
72 wedstrijden. 10 minder.quote:Op maandag 9 november 2020 18:20 schreef Hathor het volgende:
Overigens start het nieuwe seizoen op 22 december, ik mag aannemen dat het dan weer een verkort seizoen betreft?
Toch wel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, voorlopig komen er dagelijks 100k besmettingen bij in de VS, en als de teams dan weer het hele land door gaan reizen ga je op den duur toch wel rosterproblemen krijgen, zeker met die hoerenlopers in de NBA.quote:
Ben benieuwd wanneer de Rockets Harden gaan traden. Altijd leuk die 50+ punten games tegen Charlotte in Januari, maar het is altijd wel iets met die gozer in de playoffs. Buiten dat het nooit lang werkt met een andere topspeler in Houston, Howard, CP3, Westbrook. Op een gegeven moment zou je de ‘schuld’ van de problemen ook bij de gozer kunnen leggen die er al 9 jaar zit.quote:Op donderdag 12 november 2020 02:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Knicks gaan al hun picks + Robinson aan de Rockets geven voor een ongeleid projectiel
Als ze dat zouden doen dan gaan ze meteen in een volledige rebuild mode, kan me voorstellen dat ze daar een beetje huiverig voor zijn want voor je het weet ben je voor jaren aan een stuk weer een bottomdweller.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de Rockets Harden gaan traden. Altijd leuk die 50+ punten games tegen Charlotte in Januari, maar het is altijd wel iets met die gozer in de playoffs. Buiten dat het nooit lang werkt met een andere topspeler in Houston, Howard, CP3, Westbrook. Op een gegeven moment zou je de ‘schuld’ van de problemen ook bij de gozer kunnen leggen die er al 9 jaar zit.
Denk voorlopig pas wanneer hij zelf een trade verzoek plaatst. "Schuld" zal ook deels bij hem liggen ja, maar Howard en CP3 zijn ook niet de makkelijkste en hebben ook bijna overal wel issues gehad. Bovendien zouden de zonder CP3 zijn blessure en met een beetje meer shooting-luck in 2018 wel een ring winnen...quote:Op donderdag 12 november 2020 09:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de Rockets Harden gaan traden. Altijd leuk die 50+ punten games tegen Charlotte in Januari, maar het is altijd wel iets met die gozer in de playoffs. Buiten dat het nooit lang werkt met een andere topspeler in Houston, Howard, CP3, Westbrook. Op een gegeven moment zou je de ‘schuld’ van de problemen ook bij de gozer kunnen leggen die er al 9 jaar zit.
Wat zou je teveel vinden voor LaMelo Ball dan?quote:Op woensdag 11 november 2020 09:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Flinke geruchten dat CP3 op weg naar Phoenix zou zijn. Ook geruchten dat OKC bezig is om de #1 pick van dit jaar te verkrijgen.
CP3 zou best kunnen, maar ik hoop toch van harte dat OKC niets van waarde weggeeft om LaMelo Ball ofzo op te pikken
Vooral de future picks eerlijk gezegd, iedereen van het huidige roster (buiten SGA, Dort en Bazley) kan getrade worden wat mij betreft om hoog te mogen kiezen. Persoonlijk zou ik zelf graag Schroder willen houden, en eventueel Adams als hij toezegt na dit seizoen een erg team vriendelijk contract te tekenen. Maar ik kan me goed voorstellen dat ze beide, bij een prima bod, weg mogen. OKC heeft wel een bepaalde ‘mentaliteit’ die vooral overgedragen lijkt te worden door spelers die er lang spelen (Westbrook, Adams, Collison eerder), en deze 2 hebben dat welquote:Op donderdag 12 november 2020 12:21 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wat zou je teveel vinden voor LaMelo Ball dan?
Harden heeft ook z’n issues wel natuurlijk, met de stripclubs en z’n professionaliteit etc. Dat begon allemaal in OKC al, ook 1 van de punten waarop z’n contract verlenging in OKC niet vanzelfsprekend was dacht ik.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:21 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Denk voorlopig pas wanneer hij zelf een trade verzoek plaatst. "Schuld" zal ook deels bij hem liggen ja, maar Howard en CP3 zijn ook niet de makkelijkste en hebben ook bijna overal wel issues gehad. Bovendien zouden de zonder CP3 zijn blessure en met een beetje meer shooting-luck in 2018 wel een ring winnen...
LaMelo gaat wel een top 5 PG worden in zijn prime. Denk dat OKC een beslissing moet maken over SGA. Die gaat na nog een goed seizoen een max contract willen, en de vraag is of hij dat waard gaat zijn. Denk dat als je nu de nr1 pick kan krijgen voor SGA en niet teveel van de future picks je daar zeker over na moet denken.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vooral de future picks eerlijk gezegd, iedereen van het huidige roster (buiten SGA, Dort en Bazley) kan getrade worden wat mij betreft om hoog te mogen kiezen. Persoonlijk zou ik zelf graag Schroder willen houden, en eventueel Adams als hij toezegt na dit seizoen een erg team vriendelijk contract te tekenen. Maar ik kan me goed voorstellen dat ze beide, bij een prima bod, weg mogen. OKC heeft wel een bepaalde ‘mentaliteit’ die vooral overgedragen lijkt te worden door spelers die er lang spelen (Westbrook, Adams, Collison eerder), en deze 2 hebben dat wel![]()
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik LaMelo niet goed ken, maar het hele Ball circus zie ik ook niet zo zitten. Dan lijkt het me verstandiger om volgend jaar all-in te gaan.
Westbrook heeft anders nooit gewerkt met ieder andere topspeler en we weten allemaal waarom ( staat in top 3 minst effectieve pg,s allertijden ) Dat Harden niet kan samenwerken met versleten rug Howard is een ander verhaal en CP3 was ook niet goed in zijn laatste seizoen daar .quote:Op donderdag 12 november 2020 09:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Durant/Westbrook werkte als een tierelier. Enige probleem was dat 1 van de 2 er altijd lange tijd uit lag. Enige seizoen dat ze beide fit waren voor het hele seizoen(+playoffs) hadden ze de 67-win Spurs al naar huis gestuurd en de 73-win Warriors op de knieën. Nu is Westbrook zeker minder aan het worden, dat is vrij evident.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Westbrook heeft anders nooit gewerkt met ieder andere topspeler en we weten allemaal waarom ( staat in top 3 minst effectieve pg,s allertijden ) Dat Harden niet kan samenwerken met versleten rug Howard is een ander verhaal en CP3 was ook niet goed in zijn laatste seizoen daar .
SGA is een goede nummer 2 of 3 denk ik, ben benieuwd inderdaad of ze het aandurven met een max contract, op dit moment denk ik het niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:15 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
LaMelo gaat wel een top 5 PG worden in zijn crime. Denk dat OKC een beslissing moet maken over SGA. Die gaat na nog een goed seizoen een max contract willen, en de vraag is of hij dat waard gaat zijn. Denk dat als je nu de nr1 pick kan krijgen voor SGA en niet teveel van de future picks je daar zeker over na moet denken.
En ik zou zeker kijken om CP3, Schroder en Adams te traden voor assets en hard te tanken komend seizoen. Zijn weinig "concurrenten" daarvoor aangezien de meeste teams denken voor de play-offs te kunnen gaan en de 2021 draft is aan de top erg sterk.
Maar dat minder worden is geen lichamelijk kwaaltje van Westbrook . Meer de constante kortsluiting in zijn hoofd tegen OKC waar die nog net mee wegkwam maar zeker niet tegen de Lakers.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Durant/Westbrook werkte als een tierelier. Enige probleem was dat 1 van de 2 er altijd lange tijd uit lag. Enige seizoen dat ze beide fit waren voor het hele seizoen(+playoffs) hadden ze de 67-win Spurs al naar huis gestuurd en de 73-win Warriors op de knieën. Nu is Westbrook zeker minder aan het worden, dat is vrij evident.
Harden z’n spel is wellicht minder gevoelig voor het ouder worden en het inboeten aan atletisch vermogen, maar buiten dat ene jaar met CP3 is het vooral een choker in de playoffs, waar schijnbaar allerlei stijlen van spelers niet mee matchen.
Volgens mij is dat echt iets van de laatste jaren, eigenlijk sinds het seizoen dat KD richting GSW vertrok en hij nog meer voor z’n eigen gewin ging spelen. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat hij zo slecht schoot, buiten z’n eerste jaar of 2 jaar in de NBA natuurlijk.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat minder worden is geen lichamelijk kwaaltje van Westbrook . Meer de constante kortsluiting in zijn hoofd tegen OKC waar die nog net mee wegkwam maar zeker niet tegen de Lakers.
Maar ik bedoel het totaalpakket bij hem . Dus ook de schoten die hij neemt als bijv zijn schot niet loopt , dat die het maar blijft proberen ipv te denken ''Misschien toch maar iets anders doen (slashen kan die heel goed) want ik ben al niet zo goed in schieten''quote:Op donderdag 12 november 2020 18:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt iets van de laatste jaren, eigenlijk sinds het seizoen dat KD richting GSW vertrok en hij nog meer voor z’n eigen gewin ging spelen. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat hij zo slecht schoot, buiten z’n eerste jaar of 2 jaar in de NBA natuurlijk.
Hij is nooit zo efficient als een Curry ofzo geweest, maar de historische schotpercentages zijn ook niet iets wat er altijd is geweest. Z’n free throw percentage is vrij lachwekkend inmiddels voor een PG, laat staan z’n 3 punters.
Ben benieuwd waar die heen gaat, vind het wel vrij sneu dat een speler die eigenlijk z’n hele carriere in OKC had ‘moeten’ zijn dalijk a la IT of Rose van team naar team getrade gaat worden. Al zal dat in de komende 2 jaar oid nog wel meevallen, met dat super max contract.
Edit: realiseer me nu pas dat je met kortsluiting alle turnovers etc bedoeld ipv de schotpercentages. Dat komt nooit meer goed nee
Lekker tanken en picks verzamelen . Adams, Gallinari en Paul zullen dan ook wel voor een habbekrats vertrekken.quote:
Picks hebben ze genoeg🤣quote:Op zondag 15 november 2020 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker tanken en picks verzamelen . Adams, Gallinari en Paul zullen dan ook wel voor een habbekrats vertrekken.
Gallo is een free agent, dus daar krijgen we niets voor. Tenzij er een sign&trade is oid.quote:Op zondag 15 november 2020 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker tanken en picks verzamelen . Adams, Gallinari en Paul zullen dan ook wel voor een habbekrats vertrekken.
Niet om het 1 of ander maar als OKC wil gaan tanken , dan zijn Oubre en Rubio ook niet meer dan etalagepoppen omdat ze nogal veel verdienen.quote:Op maandag 16 november 2020 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Oubre, Rubio en een pick blijkbaar.
Prestigod
Edit: en Ty Jerome en Lecque. Die ken ik allebei niet.
Oubre krijgen we nog wel een leuk pickje voor, Rubio weet ik zo net niet, zou ook nog wel kunnen als een 6th man dat iemand daar wat voor opgeeft.quote:Op maandag 16 november 2020 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander maar als OKC wil gaan tanken , dan zijn Oubre en Rubio ook niet meer dan etalagepoppen omdat ze nogal veel verdienen.
Ook iets om over na te denken : Hoe gaan de Bucks Giannis blij maken zodat die blijft ?quote:Op maandag 16 november 2020 20:29 schreef Hathor het volgende:
De Suns zien zichzelf meteen als playoffkandidaat terwijl die CP3 straks na drie of vier wedstrijden weer een of ander seasonending injury oploopt.
Jrue Holiday is wel een aardige versterking.quote:Op maandag 16 november 2020 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook iets om over na te denken : Hoe gaan de Bucks Giannis blij maken zodat die blijft ?
klinkt alleen leuk op papier, eerst maar eens zien of Irving en Durant nog wel een beetje fatsoenlijk van hun blesures terugkomen, en of het dan wel zo verstandig is om een balverliefde speler als Harden daar aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 01:08 schreef danusz1986 het volgende:
Harden naar de Nets? Trio KD, Harden, Irving. Lekker aanvallend. Is een van de vele rumours.
En die Bogdanovic kan ook wel aardig schietenquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jrue Holiday is wel een aardige versterking.
2 1st round picks vind ik veel voor Covington..quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Bucks halen wel wat binnen met Jrue en Bogdanovic, wel veel op moeten geven. Aan de andere kant, als dit er voor zorgt dat Giannis blijft zullen ze er niet zo mee zitten dat ze 3 29ste picks oid weggeven.
Blazers ook een prima trade gemaakt voor Covington. Rockets lijken het op te blazen.
Denk dat de laatste jaren wel hebben aangetoond dat wanneer je een kampioenschaps kaliber team hebt staan dat iedere redelijke veteraan op de bandwagon springt voor een appel en een ei.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:54 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
2 1st round picks vind ik veel voor Covington..
Bucks zullen ook met Giannis wat draft picks nodig hebben om redelijk goedkoop hun roster compleet te maken in de toekomst. Giannis, Middleton, Bogdanovic en Holiday wordt een aardig duur team..
Ik weet niet waar dat gerucht vandaan komt, maar via officiele kanalen komt er niks naar buiten over een vertrek van Harden bij Houston. Is dat niet gewoon een beetje Youtube gespeculeer? Daar zie je wel vaker van die wilde aannames en "what if's" voorbij komen. Zo was er een maand geleden ook al zo'n gerucht de wereld ingestuurd dat de Warriors vol voor Giannis zouden gaan en daarbij hun 2e pick, Green en Wiggins zouden bertrekken, is achteraf ook allemaal gelul gebleken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarom doen de Suns dit? Die Kelly Oubre is toch wel een heerlijk spelertje? Paul deed het bij OKC boven verwachting goed maar denk niet dat hij nog erg lang op niveau blijft...
Harden naar Brooklyn zou wel een weird team zijn. Die aanval is dan insane.
Uiteraard is het maar een gerucht, maar het is zeker niet enkel een beetje gespeculeer. Hij heeft een extention van 50 mil niet geaccepteerd.. De bron is niemand minder dan Woj.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat gerucht vandaan komt, maar via officiele kanalen komt er niks naar buiten over een vertrek van Harden bij Houston. Is dat niet gewoon een beetje Youtube gespeculeer? Daar zie je wel vaker van die wilde aannames en "what if's" voorbij komen. Zo was er een maand geleden ook al zo'n gerucht de wereld ingestuurd dat de Warriors vol voor Giannis zouden gaan en daarbij hun 2e pick, Green en Wiggins zouden bertrekken, is achteraf ook allemaal gelul gebleken.
Ahh ok dat lijkt er inderdaad op dat hij het daar voor gezien wil houden dan. Maar naar de Nets? zitten er daar al niet twee met een supermax? Dan zal er denk ik flink wat water bij de wijn gedaan moeten worden.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Uiteraard is het maar een gerucht, maar het is zeker niet enkel een beetje gespeculeer. Hij heeft een extention van 50 mil niet geaccepteerd.. De bron is niemand minder dan Woj.
https://twitter.com/wojespn/status/1328514731515273216
De man wil meedoen voor de prijzen he.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh ok dat lijkt er inderdaad op dat hij het daar voor gezien wil houden dan. Maar naar de Nets? zitten er daar al niet twee met een supermax? Dan zal er denk ik flink wat water bij de wijn gedaan moeten worden.
Ik gun hem helemaal niks, maar das een ander verhaal.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De man wil meedoen voor de prijzen he.
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:45 schreef Hathor het volgende:
Het seizoen moet nog beginnen maar Porzingis zit nu alweer in de lappenmand. Daar heb je ook helemaal niks aan, aan zo'n man van glas, Waarschijnlijk een dik contract maar het betaald zich nooit terug op deze manier.
MOOM KNICKS ARE DRAFTING A MOOSE , MAAAAAquote:
quote:
Goed stuk, maar wel een hele lap tekst. Misschien kopjes gebruiken per alinea?quote:Op donderdag 19 november 2020 12:30 schreef PippenScottie het volgende:
Anthony Edwards eerste keus in NBA-draft
Iets vergeten? Het is een drukke periode qua trades, drafts en zo en ik kan het allemaal niet op de voet volgen.
Die heb ik nog even toegevoegd. Ik weet eerlijk gezegd niet zo gek veel over deze draft class. Een vergelijking met Andrew Wiggins leek me op zijn plaats.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Edwards is zo'n leuke gekke eerste pick. Zegt namelijk ook weer doodleuk dat hij niet leeft voor basketbal en liever vandaag dan morgen naar de NFL gaat lol. Wellicht ook een risicootje.
Als spelverdeler kan die nu al misschien 1 van de besten in de league zijn , laat het op dat vlak er heel vloeiend en soepel uitzien . Verder kan die niet verdedigen en is zijn schot meh op zijn hoogst net als idd zijn broer.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:55 schreef Hathor het volgende:
Is die LaMelo trouwens een beetje een aardige baller, of is dat net zo'n overhypte hansworst als zijn broer? Lachen trouwens als die vader naar zijn zoon komt kijken in Charlotte en MJ tegen het lijf loopt, ik geloof dat hij ooit gezegd heeft dat ie MJ wel aankon een op een. Jordan kennende zal ie de challenge graag aannemen.
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Loopbaan weg , slechtste contract nu in de NBA op misschien die van Wall na, RIP GSW voor de komende jaren.
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Loopbaan weg , slechtste contract nu in de NBA op misschien die van Wall na, RIP GSW voor de komende jaren.
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:42 schreef Hathor het volgende:
Wat in en in triest is dit zeg, een heel jaar hard werken om terug te komen van een enorme kloteblessure, om dan vervolgens nog voor de aanvang van het nieuwe seizoen een minstens even erge kloteblessure op te lopen en weer een jaar lang aan de kant komen te zitten. Triest voor Klay en triest voor GSW, want hoe gan je dit dan weer opvangen?
Tsja, toen de Lakers een tampering fine kregen was het allemaal grappig en eigen schuld..quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:24 schreef GotenSSJ het volgende:
NBA ook weer super sneu met het onderzoeken van de Bogdanovic sign&trade naar de Bucks voor tampering.
Al die spelers die 1 minuut na middernacht getrade of gesigned worden geven ze geen fuck om, maar nu gaan we ineens moeilijk doen. De Clippers die een jaar lang mannetjes naar de Toronto games sturen om lekker te tamperen met Kahwi, geen probleem. Kawhi die PG weg tampered uit OKC, geen probleem. LeBron tekent direct een contract met de Lakers? Geen probleem. Etc etc etc
Edit: Eigenlijk moet Giannis gewoon snitchen richting ieder team dat hem ook maar iets heeft aangeboden de laatste maanden.
Was dat niet tijdens het seizoen? Met die knipoog van Magic naar PG op tv oid?quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:40 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Tsja, toen de Lakers een tampering fine kregen was het allemaal grappig en eigen schuld..
LeBron tekende pas op de 2e of 3e dag overigens.
Mij maakt het allemaal niks uit maar het is niet erg slim om het zo uit te laten lekken.
Augustin en coke ogen Portisquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Seizoen is wel over ja, Lakers vervangen Rondo/Green met Schroder/Harrell/Matthews![]()
Tenzij de Bucks hun shit in orde krijgen lijkt me dit al gespeeld.
Let op Brooklyn hequote:Op zaterdag 21 november 2020 11:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Seizoen is wel over ja, Lakers vervangen Rondo/Green met Schroder/Harrell/Matthews![]()
Lakers zijn aanvallend beter geworden maar leveren verdedigend aardig in.. Harrel is bijna unplayable in de play-offs hebben we afgelopen maanden gezien..quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Matthews is vrij aardig dacht ik? Harrell is wel een blackhole inderdaad, die moet het echt van de ppg hebben, verder voegt die niets toe. Schroder was echt best aardig afgelopen seizoen qua defense, die gaat shinen in LA, alle vertrouwen in.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:10 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Lakers zijn aanvallend beter geworden maar leveren verdedigend aardig in.. Harrel is bijna unplayable in de play-offs hebben we afgelopen maanden gezien..
quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Matthews is vrij aardig dacht ik? Harrell is wel een blackhole inderdaad, die moet het echt van de ppg hebben, verder voegt die niets toe. Schroder was echt best aardig afgelopen seizoen qua defense, die gaat shinen in LA, alle vertrouwen in.
OKC is compleet onherkenbaar, SGA/Dort/Bazley en Diallo nog van vorig jaar en dat was het geloof ik welPresti heeft met 12 teams zitten traden de afgelopen dagen, en dan hebben we nu Horford en Hill nog die we ongetwijfeld nu of richting de trade deadline ergens heen kunnen traden.
Vrij petty van KD, maar we zijn niet anders gewend. Die haalt blijkbaar nog altijd genoegdoening uit dat hij OKC aan het lijntje heeft gehouden om vervolgens bij het beste team ooit te tekenen, grote jongen hoorquote:
Bij Boston was hij de vierde of vijfde optie. Bij Charlotte is hij de go-to guy. Dat scheelt ook.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:57 schreef Hathor het volgende:
Ook een rare move van Hayward, dan ga je van een potentiele finalekandidaat naar een ploeg die waarschijnlijk niet eens de playoffs gaat halen. Tenzij ze hem de jackpot betalen zie ik de logica van deze overgang niet.
Riskante keuze dan ook van Charlotte, het is toch wel een redelijk blessuregevoelige speler.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bij Boston was hij de vierde of vijfde optie. Bij Charlotte is hij de go-to guy. Dat scheelt ook.
Zeker. En met alle respect, Hayward is ook fit niet een top-10 speler in de league.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Riskante keuze dan ook van Charlotte, het is toch wel een redelijk blessuregevoelige speler.
Het is te hopen dat ie nog op zijn oude niveau kan komen, het is niet niks zo'n blessure.quote:Op woensdag 25 november 2020 22:55 schreef Zwansen het volgende:
Heb wel zin om KD weer te zien spelen. De enige die in de buurt van James kan komen de afgelopen jaren.
Ze betalen hem de jackpotquote:Op woensdag 25 november 2020 18:57 schreef Hathor het volgende:
Ook een rare move van Hayward, dan ga je van een potentiele finalekandidaat naar een ploeg die waarschijnlijk niet eens de playoffs gaat halen. Tenzij ze hem de jackpot betalen zie ik de logica van deze overgang niet.
quote:LeBron James zal ook de volgende twee seizoenen het shirt van de Los Angeles Lakers dragen. Zijn zaakwaarnemer bevestigde woensdag aan verschillende media dat de Amerikaanse basketbalvedette een akkoord heeft bereikt over een contractverlenging tot 2023. Hij zal in die periode 85 miljoen dollar (70 miljoen euro) opstrijken.
Ik vraag me alleen wel af of westbrook het wel ziet zitten bij een bottomdweller in het oosten, ik heb het idee dat die de komende jaren nog wel enkele keren gaat verkassen en als een soort clubhopper eindigt.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb toch liever Russ dan een Wall waarvan je geen idee hebt hoe hij terug gaat komen. Russ/Beal kan best een leuk duo worden in het oosten, gasten als Bertans erbij, ben benieuwd.
Ik denk dat in de komende dagen Beal een trade gaat eisenquote:Op donderdag 3 december 2020 10:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb toch liever Russ dan een Wall waarvan je geen idee hebt hoe hij terug gaat komen. Russ/Beal kan best een leuk duo worden in het oosten, gasten als Bertans erbij, ben benieuwd.
In een interview schijnt hij gezegd te hebben dat hij enthousiast is over wat Westbrook gaat brengen naar Washington.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat in de komende dagen Beal een trade gaat eisen
Natuurlijk, het lijkt mij dat Washington zo’n trade nooit doet zonder met Beal te overleggen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
In een interview schijnt hij gezegd te hebben dat hij enthousiast is over wat Westbrook gaat brengen naar Washington.
Die is gewoon klaar in Houston.quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig neemt Harden het ook allemaal serieus.
Wat een ongelofelijke clown.
Dat kan en mag, dan zoekt die samen met de Rockets maar een trade partner, maar om dan midden in een pandemie naar stripclubs in Vegas te gaan.. Nu alle corona maatregelen via de NBA bekend zijn mag Silver ook wel eens optreden tegen dit soort gasten.quote:
ik wel, doe al een paar jaar mee in Sportsdeck, maar die Ozzies zijn niet zo praatgraagquote:Op zondag 20 december 2020 21:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jongens het gaat weer beginnen!
Eigenlijk helemaal vergeten om een fantasy league voor te stellen. Zijn daar geïnteresseerden voor?
En alweer de eerste de beste onzin aangehoordquote:Op woensdag 23 december 2020 01:05 schreef T3hTommay het volgende:
Jeetje, Frank heeft vanavond het dartsen gedaan en mag nu Nets - Warriors doen.
Niet om aan te gluren zo slecht als de Warriors zijn. Die raken helemaal niks. Nou missen ze 2 all-stars, maar verder is het op Curry na echt bar weinigquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:19 schreef PippenScottie het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan direct Nets - Warriors genot!
Ik had verwacht dat ze nog wel een fatsoenlijke schutter binnen zouden halen. Je merkt dat er nu gewoon een goeie schutter mist. En een paar ervaren spelers waar je van op aan kunt als een Iguodala, Livingston, David West.quote:Op woensdag 23 december 2020 02:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoe gaat Myers Curry uitleggen dat het de komende jaren niks gaat worden terwijl die zijn contract moet verlengen met al veruit de hoogste pay-roll in de liek ?
Die wilden ook best wel naar de Warriors maar toen ging Klay door zijn hoeven. En nu zit je te kijken naar Bazemore en ene Wanamakertquote:Op woensdag 23 december 2020 02:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze nog wel een fatsoenlijke schutter binnen zouden halen. Je merkt dat er nu gewoon een goeie schutter mist. En een paar ervaren spelers waar je van op aan kunt als een Iguodala, Livingston, David West.
Ibaka lijkt wel een goeie move te zijn geweest voor de Clippers.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
YOUR CHAMPS THE LA LAKERS
1ste kwart: 39-19 Clips
quote:John Wall and DeMarcus Cousins and Martin were among Rockets players gathered on Tuesday evening at a player's apartment away from the team facility getting haircuts, sources said.
Moet natuurlijk wel fresh voor de dag komen, je weet zelf broer.quote:
Soort Hassan Whiteside , maakt er 20 per nacht ofzo maar het zijn lege stats . Wat ook niet helpt is dat die een max ervoor krijgt.quote:
Ik zag dat Zion prima op dreef was en Robinson van de Heat veel drietjes had gescoord. Pelicans had nooit een kans als je de scoreverloop ziet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Top 2000 en NBA. Het leven is goed.
Ik wil een keer een kerst waar ik me helemaal af kan zonderen van iedereen en helemaal mijn eigen gang kan gaan.
Was Heat - Pelicans nog wat?
Curry toch niet zo goed als gedacht dan? Of is dat te snel/simpel geoordeeld?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat Golden State weer college spelers mag gaan scouten. Dat wordt de lottery weer dit jaar
Hij heeft vijf wedstrijden gespeeld in de laatste anderhalf jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Curry toch niet zo goed als gedacht dan? Of is dat te snel/simpel geoordeeld?
Tot nu toe dubbelen ze hem . En ik zie hem erbij lopen met een houding alsof die dit team niks vindt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Curry toch niet zo goed als gedacht dan? Of is dat te snel/simpel geoordeeld?
Was meer omdat je ze de lottery in ziet gaan, als ik zie wat voor teams mannen als Harden en Westbrook richting de playoffs hebben geschoten valt het me dan wel behoorlijk tegen dat Curry en 'zijn Warriors' nu al afgeschreven kunnen wordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij heeft vijf wedstrijden gespeeld in de laatste anderhalf jaar.
Bucks en Nets zijn direct kut-tegenstanders.
Ze missen Thompson en Draymond.
Valt me tegen van hem dan. Om zo makkelijk op te geven, lekker makkelijk ballen met meerdere allstars, mag je het nu ook wel laten zien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tot nu toe dubbelen ze hem . En ik zie hem erbij lopen met een houding alsof die dit team niks vindt.
( en het is ook niks , kan Draymond een beetje oplossen maar niet alles)
Wiggins en Oubre zijn iets van 3 uit 20 van 3 vandaag ofzo . En dan heb je ook nog een legertje spelers die als een kip zonder kop erbij lopen zoals Bazemore en Paschall .quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was meer omdat je ze de lottery in ziet gaan, als ik zie wat voor teams mannen als Harden en Westbrook richting de playoffs hebben geschoten valt het me dan wel behoorlijk tegen dat Curry en 'zijn Warriors' nu al afgeschreven kunnen wordenSnap natuurlijk wel dat het pas 2 potjes is, maar een team met Green, Oubre, Wiggins en wellicht Wiseman is toch niet heel slecht allemaal.
[..]
Valt me tegen van hem dan. Om zo makkelijk op te geven, lekker makkelijk ballen met meerdere allstars, mag je het nu ook wel laten zien.
Disclaimer, ik kijk geen Warriors, dus ik ga puur af op wat ik lees en boxscores.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
Oh, en elk team wil Golden State nog altijd graag vernederen na die overheersing van de afgelopen jaren.
Kijken of die profvoetballers nu ook nog zo graag in GSW merchandise lopen. Was toen toch. Ineens Daley Blind in GSW shirt op tribune, veel sterren. En nu?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
Oh, en elk team wil Golden State nog altijd graag vernederen na die overheersing van de afgelopen jaren.
Allemaal terug gelopen naar de Lakers natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijken of die profvoetballers nu ook nog zo graag in GSW merchandise lopen. Was toen toch. Ineens Daley Blind in GSW shirt op tribune, veel sterren. En nu?
Dit speelt ook niet in hun voordeel inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb vorig seizoen anders genoeg teams gezien die ook op 70% gemakkelijk overheen liepen . Beetje laten spartelenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit speelt ook niet in hun voordeel inderdaadVolgens mij heeft nog altijd ieder team een bloedhekel aan die gasten
sow koekoek die was lekker jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:59 schreef PippenScottie het volgende:
James Wiseman is wel een lichtpuntje in de diepe duisternis.
Dat block/steal op het eind!
Vorig seizoen was ook wel vrij triest natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb vorig seizoen anders genoeg teams gezien die ook op 70% gemakkelijk overheen liepen . Beetje laten spartelen
Let maar op , Green gaat nu weer expres zichzelf uit de nodige games gooien en Curry komt zo weer met een 'langdurige blessure'quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ook wel vrij triest natuurlijkZoiets heb ik lang niet gezien.
Ik liep 25 jaar geleden al met GSW merchandise, ik heb nog een cap die ouder is dan de meeste starters van vanavond.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijken of die profvoetballers nu ook nog zo graag in GSW merchandise lopen. Was toen toch. Ineens Daley Blind in GSW shirt op tribune, veel sterren. En nu?
Chris Mullin, Mitch Richmond, Tim Hardaway, Sarunas Marculionis?quote:Op zaterdag 26 december 2020 04:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik liep 25 jaar geleden al met GSW merchandise, ik heb nog een cap die ouder is dan de meeste starters van vanavond.
Latrell Sprewellgodquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Chris Mullin, Mitch Richmond, Tim Hardaway, Sarunas Marculionis?
Die laatste was ik al bijna weer vergeten, maar inderdaad, ik ben GSW fan sinds Run TMC. Ze wonnen weliswaar nooit wat, maar ze waren gewoon leuk om te zien, ik kan me nog een game herinneren waarin ze de Bulls van MJ en Pippen helemaal van de vloer renden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Chris Mullin, Mitch Richmond, Tim Hardaway, Sarunas Marculionis?
Die kwam er later bij, en daarna ook nog even Chris Webber, toen had ik het idee dat er wat aan het groeien was daar, maar Webber was na een jaar alweer wieberen. Zonde.quote:
Nog altijd beter dan baantjeszieke Pisschraper en Van Damquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
Is het niet tijd om Mart Smeets te wisselen?
Dat was het 20 jaar geleden al AL ben ik het zowaar een keer met hem eens, namelijk dat die Trae Young een misselijk mannetje is hoe die tegenstanders fouten probeert aan te naaien. Nog belachelijker dat er nog daadwerkelijk voor gefloten wordt ook "{quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
Is het niet tijd om Mart Smeets te wisselen?
Die organisatie heeft een pact met de duivel gesloten, dat kan echt niet anders.quote:Op zondag 27 december 2020 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Ah weer iemand die voor het seizoen klaar is bij de Warriors
Gezeik begon toen ze de hoofd van de medische staf lieten gaan naar de Hawks . Kan ook geen toeval zijn dat het daar nu wel aardig gaat omdat daar het goede gedeelte van de vroegere Warriors front office zit. (Terwijl GSW zelf weer zit met een roster vol met gaten en andere problemen)quote:Op zondag 27 december 2020 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die organisatie heeft een pact met de duivel gesloten, dat kan echt niet anders.
Yupquote:Op zondag 27 december 2020 21:10 schreef Attitude het volgende:
Waarom ging het hoofd naar de Hawks? Geld?
Maar wat valt precies allemaal onder medical staff daar, want blessures voorspoedig laten herstellen ok, en fysio ok, maar gedeelte voorkomen door juiste krachttraining & conditioning en door geen overbelasting tijdens het basketbaltrainen ligt niet echt aan de medical staff. Afgezien van domme pech natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gezeik begon toen ze de hoofd van de medische staf lieten gaan naar de Hawks . Kan ook geen toeval zijn dat het daar nu wel aardig gaat omdat daar het goede gedeelte van de vroegere Warriors front office zit. (Terwijl GSW zelf weer zit met een roster vol met gaten en andere problemen)
Je kan het een beetje zien als een alles in 1 plaatje, die mensen regelen ook de krachttraining etc .quote:Op zondag 27 december 2020 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar wat valt precies allemaal onder medical staff daar, want blessures voorspoedig laten herstellen ok, en fysio ok, maar gedeelte voorkomen door juiste krachttraining & conditioning en door geen overbelasting tijdens het basketbaltrainen ligt niet echt aan de medical staff. Afgezien van domme pech natuurlijk.
quote:Op zondag 27 december 2020 22:03 schreef XSbig het volgende:
De Clippers gaan ook wel lekker op dit moment.
Als je dat van tevoren had voorspeld bij een bookmaker zou je nu een hele fijne dag hebben.quote:Op maandag 28 december 2020 12:05 schreef 3rr0r het volgende:
Bucks verliezen met 20 van de Knicks, lol
Kyrie deed niet mee tochquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:49 schreef Hathor het volgende:
Nets nu toch wel een dipje, en dan ook nog Dinwiddie lang weg met een blessure.
Wat is de reden dat ze hun twee beste spelers aan de kant houden?quote:
Back-to-back game, beiden terug na een blessure, rust gegeven (voor de zekerheid/load management)quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ze hun twee beste spelers aan de kant houden?
Voorspellende gave.quote:Op maandag 28 december 2020 11:16 schreef Hathor het volgende:
Dat ga je dus krijgen als er alleen nog maar drietjes geschoten worden en verdedigen een vies woord is.
Insert Oakley Rodman battles, Ewing postup, Starks defending Jordanquote:Op woensdag 30 december 2020 13:50 schreef Hathor het volgende:
Bucks-HeatWat een teloorgang van het basketbal is dit zeg, het begint bijna op korfbal te lijken. Er is niks mis met een goeie driepunter, maar het draait nu puur en alleen nog maar om drietjes. Dat nieuwe record van de Bucks zie ik dit jaar nog wel een paar keer sneuvelen op deze manier. Als kijkspel vind ik het een enorme stap terug, ik mis het bikkelen onder de borden zonder dat er meteen voor word gefloten, het verdedigen waarbij er gewoon contact mag worden gemaakt, dit lijkt niet eens meer op basketbal.
Echt he, dat was tenminste basketbal, of de Pistons die Bird of Jordan helemaal bont en blauw beuken. Ik mis die tijd.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Insert Oakley Rodman battles, Ewing postup, Starks defending Jordan
Bizar, een dag ervoor werden ze nog weggeblazen. Had Milwauke zijn starters soms een dag vrij gegeven?quote:
Nee. Ze stonden ook deze partij iets van 14 achter, de Heat. Maar opeens ging het goed lopen. Leuk team om te zien dan vind ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bizar, een dag ervoor werden ze nog weggeblazen. Had Milwauke zijn starters soms een dag vrij gegeven?
Adam Silver heeft onlangs gezegd absoluut geen gebruik te maken van een voorkeurspositie. Ze wachten rustig hun beurt af.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:33 schreef 3rr0r het volgende:
Hebben ze bij de NBA niet de connecties om ervoor te zorgen dat alle spelers even snel een vaccinatie krijgen?
Okay. Las dit net:quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Adam Silver heeft onlangs gezegd absoluut geen gebruik te maken van een voorkeurspositie. Ze wachten rustig hun beurt af.
quote:The NBA is planning to roll out an ambitious aspect of its leaguewide contact tracing program by requiring players and many team staffers to wear sensor devices during all team-organized activities outside of games starting Jan. 7.
..will be required to wear Kinexon SafeZone contact sensor devices on the team plane, the team bus, during practices and to and from the arena or their home practice facility in connection with team travel
Volgens mij staat er zelfs een straf op als teams hun mensen eerder laten vaccineren. Alleen de ouderen, mensen in risicogroepen en leden van de medische staf mogen gevaccineerd worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Adam Silver heeft onlangs gezegd absoluut geen gebruik te maken van een voorkeurspositie. Ze wachten rustig hun beurt af.
Houston is best leuk om te kijken als Harden niet mee doet.quote:Op zondag 3 januari 2021 00:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wel mooi om te zien dat Wall toch echt wel op een lekker hoog niveau aan het ballen is. Was toch altijd een van mn favoriete guards jaar of 5 geleden.
En ook Cousins speelt weer prima. Dat was dan absoluut geen favoriet van me maar leuk dat ze na zware blessures wel weer 't plezier terug hebben.
2 uit 30 nu?quote:Op maandag 4 januari 2021 08:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En Kelly Oubre met een driepunter!
Lillard heeft wel eens aangegeven dat ie zich net comfortabel voelt vansf die afstand als vanaf de driepuntlijn. Hij neemt ook altijd vroeg in de wedstrijd een driepunter van grote afstand om te laten zien dat ze hem daar niet vrij moeten laten staanquote:Op maandag 4 januari 2021 12:40 schreef Hathor het volgende:
Lillard stond ze er trouwens ook weer vanaf de middenlijn in te knallen, ik denk dat Curry en Lillard allebei even een momentje hadden van even laten zien wie de grootste piemel heeft.
Gelukkig stond ie aan het defensieve eind wel redelijk te spelen.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lillard heeft wel eens aangegeven dat ie zich net comfortabel voelt vansf die afstand als vanaf de driepuntlijn. Hij neemt ook altijd vroeg in de wedstrijd een driepunter van grote afstand om te laten zien dat ze hem daar niet vrij moeten laten staan
Draymond Green ook weer lekker aan het ballen met 1 punt zie ik
Mike D Antoni moet iets anders gaan verzinnen ( nee Nash heeft geen enkele inbreng daar)quote:Op maandag 4 januari 2021 12:23 schreef 3rr0r het volgende:
Tijd voor de game winner: Kyrie mis, KD mis
Mag wel een tandje minder denk ik, zo'n goede schutter is die ook weer niet. Dit seizoen ook wederom 'slechts' 37% van 3. Dat is ook weer niet zo schokkend dat je vanaf de middellijn moet gaan knallen, uiteraard schiet die er af en toe een bizarre in (Hallo OKCquote:Op maandag 4 januari 2021 12:40 schreef Hathor het volgende:
Lillard stond ze er trouwens ook weer vanaf de middenlijn in te knallen, ik denk dat Curry en Lillard allebei even een momentje hadden van even laten zien wie de grootste piemel heeft.
37% is best prima voor het hoge aantal en de moeilijkheid(geen makkelijke catch&shoots) van zijn driepunters...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag wel een tandje minder denk ik, zo'n goede schutter is die ook weer niet. Dit seizoen ook wederom 'slechts' 37% van 3. Dat is ook weer niet zo schokkend dat je vanaf de middellijn moet gaan knallen, uiteraard schiet die er af en toe een bizarre in (Hallo OKC), maar hij is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven imo.
KD nu een week in quarantaine vanwege contact met een besmet persoon. Mist de volgende 4 wedstrijden.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:23 schreef 3rr0r het volgende:
Tijd voor de game winner: Kyrie mis, KD mis
Het lijkt mij dat dat percentage omhoog kan als hij niet vanaf het logo schiet ‘omdat hij open is’. Geloof je direct dat 37% prima is voor de schoten die hij momenteel neemt, en uiteraard dat hij altijd gedekt staat, maar neemt imo niet weg dat je het ook teveel kan doen. Hij staat 173ste allertijden qua 3pt percentages, dat vind ik niet genoeg om gemiddeld 11 3tjes per wedstrijd te schieten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:41 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
37% is best prima voor het hoge aantal en de moeilijkheid(geen makkelijke catch&shoots) van zijn driepunters...
Als ie heel blijft zie ik niet in waarom niet, het is alleen jammer dat Klay er weer voor een jaar uit is, dat is toch wel een heel groot gemis. Voorlopig laat ie het keer op keer weer zien, ook tegen de Kings was ie weer goed op dreef.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel sick van Curry overigens, die reageert toch prima op de kritiek. Benieuwd of die het vol kan houden om de Warriors te carryen, maar betwijfel het.
Nee. Wel in de uitslagen gezien dat ze de Bucks een pak slaag hadden gegeven en van de Pacers gewonnen. Voorlopig leuk voor de fans daar, die hebben wel het nodige geledenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:14 schreef Hathor het volgende:
Iemand de knicks al zien spelen dit jaar? Die doen het niet eens zo slecht dacht ik.
Das nog zacht uitgedrukt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee. Wel in de uitslagen gezien dat ze de Bucks een pak slaag hadden gegeven en van de Pacers gewonnen. Voorlopig leuk voor de fans daar, die hebben wel het nodige geleden
Misschien scheelt het dat ze er niet bij mogen zijn. Not even jokingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee. Wel in de uitslagen gezien dat ze de Bucks een pak slaag hadden gegeven en van de Pacers gewonnen. Voorlopig leuk voor de fans daar, die hebben wel het nodige geleden
Wat bedoel je, dat spelers nu niet bepaalde verwensingen uit het publiek krijgen toegeschreeuwd? Of gewoon algehele druk die spelers voelen als er publiek bij is?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat ze er niet bij mogen zijn. Not even joking
Het publiek in New York is niet bepaald ‘door dik en dun’. Als het spel ze niet aanstaat laten ze dat duidelijk merken. Niet iedere jonge man (of eigenaar) kan daar even goed tegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat bedoel je, dat spelers nu niet bepaalde verwensingen uit het publiek krijgen toegeschreeuwd? Of gewoon algehele druk die spelers voelen als er publiek bij is?
Er zijn al wel games geweest waar publiek bij mocht, weliswaar maar iets van 3000 of zo, maar het is een begin.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het publiek in New York is niet bepaald ‘door dik en dun’. Als het spel ze niet aanstaat laten ze dat duidelijk merken. Niet iedere jonge man (of eigenaar) kan daar even goed tegen.
Het is maar een brain fart hoor. Het seizoen is net begonnen. Je hebt altijd wel een paar ploegen die uit de startblokken schieten en daarna weer een regressie naar het midden doormaken. Dat zal bij de Knicks ook wel gebeuren.
Jaaaa, superkut zeg.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:25 schreef Mykonos het volgende:
Einde seizoen voor Fultz. Leek het eindelijk op de rit te hebben dit seizoen, zuur voor hem en de Magic.
Behalve dat de 2001 Sixers konden verdedigenquote:Op donderdag 7 januari 2021 05:44 schreef PowerLoungen het volgende:
GSW doet je toch wel heel sterk denken aan de 2001 Sixers . Curry en een stel spelers die offensief gezien weinig voorstellen op Wiggins soms na lol
Sinds Green terug is verdedigen ze ook beter al blijf je zitten met dit soort zooi :quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:36 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Behalve dat de 2001 Sixers konden verdedigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |