Mee eens, al is wat je eet ook wel belangrijk in de Coronadiscussie. Sommige mensen kunnen bepaalde dingen misschien beter skippen voor een stevige portie gebakken lucht gezien hun gezondheidssituatie.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh? Als je niet 3x per dag eet is de kans nogal groot dat je zorg nodig gaat hebben.
Huh? Oh...oops! Sorry! Ik vergeet wel eens dat mods nog kunnen posten in een gesloten topicquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:12 schreef Elan het volgende:
Wel door het slotje posten maar geen nieuw topic openen, oh oh
(grapje hoor)
Toch zien we dat op geen enkele post terug.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch wordt er ook structureel bezuinigd.
Er gaan geluiden op dat scholen ze wellicht gratis beschikbaar zouden kunnen stellen. Er zijn ook wel scholen die dat doen, inderdaad. En inderdaad, zoals Tijger_M zegt, als je zo'n doos vult voor voedselbanken kunnen deze produkten daar ook heel goed in.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ach jeetje.. is daar hulp voor, vanuit voedselbank ofzo?
Uiteraard maar het advies is en blijft om 3x per dag een maaltijd te gebruiken zelfs als je wilt afvallenquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Mee eens, al is wat je eet ook wel belangrijk in de Coronadiscussie. Sommige mensen kunnen bepaalde dingen misschien beter skippen voor een stevige portie gebakken lucht gezien hun gezondheidssituatie.
Mijn supermarkt heeft soms acties waarbij je boodschappen 'erbij' kunt kopen voor de voedselbank, dan kun je kiezen uit dingen waar veel vraag naar is. Laatste keer heb ik er maandverband en kattenvoer bij gedaanquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ach jeetje.. is daar hulp voor, vanuit voedselbank ofzo?
Goed plan. Ga ik ook doen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er gaan geluiden op dat scholen ze wellicht gratis beschikbaar zouden kunnen stellen. Er zijn ook wel scholen die dat doen, inderdaad. En inderdaad, zoals Tijger_M zegt, als je zo'n doos vult voor voedselbanken kunnen deze produkten daar ook heel goed in.
En ik zal mijn dochter ook instrueren daar bij haar vriendinnen scherp op te zijn en deze dan te helpen als het nodig is. Kopen wij wel wat pakjes extra.
Omdat de zorg in totaal elk jaar duurder wordt door de vergrijzing? Dan boeken ze dat weg door op iets te bezuinigen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Toch zien we dat op geen enkele post terug.
[ afbeelding ]
Bron:
https://opendata.cbs.nl/s(...)ble?ts=1602511774345
Hij misschien wel, maar anderen om hem heen misschien minder.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:18 schreef mir1986 het volgende:
Van de 6800 positieve testen zijn er 2000 meer dan een week oud. Hoe dan?
En hoe kan Aboutaleb nou besmet raken? Hij houdt zich toch netjes aan alle maatregelen?
Niet door de vergrijzing. Door de telkens hogere salarissen van de artsen, internisten, apothekers. Hogere winsten van de verzekeraars en farmaceutische industrie.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat de zorg in totaal elk jaar duurder wordt door de vergrijzing? Dan boeken ze dat weg door op iets te bezuinigen.
Volgens mij had je beide discussies hier al gevoerd.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:18 schreef mir1986 het volgende:
En hoe kan Aboutaleb nou besmet raken? Hij houdt zich toch netjes aan alle maatregelen?
Volgens Geertje Wilders is het een Turkenvirus.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:18 schreef mir1986 het volgende:
Vasten met tussenpozen waarin je niet eet is niet heel slecht voor je lijf hoor, zogenaamde IF principe. Je lichaam kan best een maaltijdje overslaan. Doe al jaren aan intermediate fasting, zeker als je met Corona de hele dag thuis zit te werken (of op FOK! natuurlijk) heb je ook niet zoveel voeding nodig om goed te blijven functioneren.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uiteraard maar het advies is en blijft om 3x per dag een maaltijd te gebruiken zelfs als je wilt afvallen
Ik zou wel willen weten of we nu allemaal kopvoddentax moeten betalen van hem!quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:20 schreef Randier het volgende:
[..]
Volgens Geertje Wilders is het een Turkenvirus.
Binair denken, het eeuwige probleem van allerhande clowntjes hier op fok.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:18 schreef mir1986 het volgende:
En arme Henk en Ingrid die moeten er weer onder lijdenquote:Op maandag 12 oktober 2020 16:20 schreef Randier het volgende:
[..]
Volgens Geertje Wilders is het een Turkenvirus.
Ik gooi er maar standaard eentje in de tas.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:21 schreef MissionPhailed het volgende:
Zag vandaag eerste winkel met mondkapjesplicht. Een Leen Bakker met op de deur vriendelijk verzoek mondkapjes te dragen. Wou er een stoel halen maar heb geen mondkapjes bij, dus maar weer rechtsomkeer gemaakt.Een stapel van die dingen binnen handbereik is tegenwoordig geen overbodige luxe!
Klopt! Ik was van de week ook al blij dat mijn dochter er nog één op zak had.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:21 schreef MissionPhailed het volgende:
Zag vandaag eerste winkel met mondkapjesplicht. Een Leen Bakker met op de deur vriendelijk verzoek mondkapjes te dragen. Wou er een stoel halen maar heb geen mondkapjes bij, dus maar weer rechtsomkeer gemaakt.Een stapel van die dingen binnen handbereik is tegenwoordig geen overbodige luxe!
Geen idee wat Ze in Nederland kosten. Ik heb over het algemeen een rugtas bij me met een x-aantal herbruikbare maar in de auto hebben we voor het gemak in ieder geval al een doos liggen met een stuk of 100 kapjes. Euro of 10?quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:21 schreef MissionPhailed het volgende:
Beetje onhandig om als winkel dan niet gewoon een stapel van die wegwerpdingen te hebben liggen. Toch zonde van je klandizie.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:21 schreef MissionPhailed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |